twitter:biden_brigade twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 20:55:49#BREAKING
New ad going after Trump on lying about #COVID19
https://t.co/WatgoXqqW3 reageer retweet
Wauw.twitter:BernardKerik twitterde op maandag 16-03-2020 om 03:47:11Why do I feel this hysteria is being created to destabilize the country, and destroy the unparalleled and historic economic successes of President @realDonaldTrump?
Worldwide Deaths... Jan-Feb 2020
2,360: Coronavirus
69,602: Common Cold/Flu
240,950: HIV reageer retweet
Ja, Europa gaat in lockdown vanwege Trump... soms vraag ik me af of ze een beperktere versie van internet hebben in de VS...quote:Op maandag 16 maart 2020 07:03 schreef Ulx het volgende:
Wauw.twitter:BernardKerik twitterde op maandag 16-03-2020 om 03:47:11Why do I feel this hysteria is being created to destabilize the country, and destroy the unparalleled and historic economic successes of President @:realDonaldTrump?
Worldwide Deaths... Jan-Feb 2020
2,360: Coronavirus
69,602: Common Cold/Flu
240,950: HIV reageer retweet
Gigantisch slachtoffercomplex + volledig eenzijdige mediaconsumptie + etnocentrisch wereldbeeldquote:Op maandag 16 maart 2020 07:23 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, Europa gaat in lockdown vanwege Trump... soms vraag ik me af of ze een beperktere versie van internet hebben in de VS...
Ja, maar zelfs op foxnews staan wel een paar berichten over de rest van de wereld (wel zeer weinig, maar goed). Zelfs de persoon in de grootste mediabubble moet toch door hebben dat dit buiten Amerika minstens zo veel speelt als in Amerika...quote:Op maandag 16 maart 2020 07:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gigantisch slachtoffercomplex + volledig eenzijdige mediaconsumptie + etnocentrisch wereldbeeld
Dat zullen ze best weten (daarom ook de wereldwijde doden), maar dat past niet bij het punt dat ze willen maken dus wordt dat gewoon weggelaten.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs op foxnews staan wel een paar berichten over de rest van de wereld (wel zeer weinig, maar goed). Zelfs de persoon in de grootste mediabubble moet toch door hebben dat dit buiten Amerika minstens zo veel speelt als in Amerika...
twitter:andylassner twitterde op maandag 16-03-2020 om 05:46:50@BernardKerik @realDonaldTrump Because you’re an idiot? reageer retweet
twitter:garywhitta twitterde op maandag 16-03-2020 om 05:00:30@BernardKerik @realDonaldTrump Because you’re a moron. reageer retweet
twitter:StretchArmy twitterde op maandag 16-03-2020 om 04:58:21@BernardKerik @realDonaldTrump I can answer that. It’s because you’re a total fucking idiot. 🎯 reageer retweet
Ja. Spanje heeft nog een grotere hekel aan Trump, daar krijg je tot 3.000 euro boete als je naar buiten gaat. Dat zal Trump leren!quote:Op maandag 16 maart 2020 08:24 schreef KoosVogels het volgende:
Die man heeft gelijk. De enige reden dat alle horecagelegenheden in ons land worden gesloten - met mogelijk desastreuze gevolgen voor middenstanders - is dat we Trump willen zieken.
Nog zo'n dorpsgek.twitter:SheriffClarke twitterde op zondag 15-03-2020 om 23:38:28GO INTO THE STREETS FOLKS. Visit bars, restaurants, shopping malls, CHURCHES and demand that your schools re-open. NOW!
If government doesn’t stop this foolishness...STAY IN THE STREETS.
END GOVERNEMNT CONTROL OVER OUR LIVES. IF NOT NOW, WHEN?
THIS IS AN EXPLOITATION OF A CRISIS. reageer retweet
twitter:SheriffClarke twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:48:43I don’t talke my orders from ANYBODY. I lead and think for myself. The left HATES that from a black man. reageer retweet
Die mafklapper stond ook nog eens op het lijstje om in de regering te komenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:34 schreef Ulx het volgende:
Nog zo'n dorpsgek.twitter:SheriffClarke twitterde op zondag 15-03-2020 om 23:38:28GO INTO THE STREETS FOLKS. Visit bars, restaurants, shopping malls, CHURCHES and demand that your schools re-open. NOW!
Dat verbaast mij niets.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die mafklapper stond ook nog eens op het lijstje om in de regering te komen
Wat ik meer opvallend vind is, dat het meer een anti regeringssentiiment is (hele kritiek op handelen rondom de crisis). In Amerika is het te hard en te veel bemoei (voor wie trump te links is), in Nederland zie je juist dat de intellectuelen juist alles bagitaliseren en zeggen dat het meevalt, en rechts conservatief juist op roept tot harde maatregelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:43 schreef Ulx het volgende:
Grappig, de Trumpisten trekken de race card maar weer eens....twitter:SheriffClarke twitterde op maandag 16-03-2020 om 01:48:43I don’t talke my orders from ANYBODY. I lead and think for myself. The left HATES that from a black man. reageer retweet
In Nederland is het bagatelliseren wel voorbij, ook onder 'intellectuelen'.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat ik meer opvallend vind is, dat het meer een anti regeringssentiiment is (hele kritiek op handelen rondom de crisis). In Amerika is het te hard en te veel bemoei (voor wie trump te links is), in Nederland zie je juist dat de intellectuelen juist alles bagitaliseren en zeggen dat het meevalt, en rechts conservatief juist op roept tot harde maatregelen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Nederland is het bagatelliseren wel voorbij, ook onder 'intellectuelen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doelde meer op de ver schrikkelijk simpele reactie vanuit opositie. Doet een regering h3t serieus nemen, dan valt het volgens de opisities allemaal meez doet de regering relativeren dan had de regering keihard moeten optreden. Het is puur anti-sentiment.
Doe ik bewust omdat rechts conservatief (emotie/romantiek (als in filosofische stroming)) gestuurd is (dus anti modernisme / wetenschap) vaak afgeeft op de inintellectuelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:15 schreef Ulx het volgende:
Wel mooi dat verschil gemaakt wordt tussen 'rechts conservatief' en 'intellectuelen'.
Het was een beetje laat en ik zag gisteren alleen fragmenten op de CNN youtube, zal vandaag nog wel even de rest kijken.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:31 schreef Hanca het volgende:
Als ik zo de commentaren lees was het debat vannacht niet zo spannend?
In elk geval niet de grote ommekeer waar Sanders en vooral zijn fans op hoopten, volgens mij.
Je kan de crisis wel beteugelen, leiderschap tonen en vertrouwen afdwingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef Chivaz het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet word Biden president, er zit een crisis aan te komen wat op geen enkele manier valt tegen te houden.
Waag mij nog niet aan voorspellingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef Chivaz het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet word Biden president, er zit een crisis aan te komen wat op geen enkele manier valt tegen te houden.
Gelukkig wonen ze op een eiland je zal zulke buren hebben zeg.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:34 schreef Ulx het volgende:
Iedereen wil zijn zegje doen dat is het probleem. Hier zie je dat ook eerst bleven de scholen open na er over nagedacht te hebben gaan ze toch maar dicht. En binnen enkele uren moet een of andere afknapper gaan vertellen dat zoiets onzin is.quote:Op maandag 16 maart 2020 09:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat ik meer opvallend vind is, dat het meer een anti regeringssentiiment is (hele kritiek op handelen rondom de crisis). In Amerika is het te hard en te veel bemoei (voor wie trump te links is), in Nederland zie je juist dat de intellectuelen juist alles bagitaliseren en zeggen dat het meevalt, en rechts conservatief juist op roept tot harde maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |