abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 maart 2020 @ 20:24:16 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192012844
De 100 km beperking om de bouw definitief los te trekken gaat morgen in

Zonder 100 km per uur komen de vergunningen niet los

https://www.nu.nl/politie(...)anaf-maart-2020.html

De beperking van 130 km naar 100 km blijkt precies genoeg stikstof op te leveren om de bouw weer aan de gang te krijgen
https://www.nu.nl/algemee(...)en-rotmaatregel.html
quote:
De verlaging van de maximumsnelheid van 130 naar 100 kilometer per uur overdag geldt op zijn vroegst vanaf het lange weekend van donderdagavond 12 maart tot en met maandag 16 maart.

Dan worden de borden met de nieuwe snelheden langs de wegen aangepast,
schrijft minister
Cora van Nieuwenhuizen (Verkeer) maandag aan de Kamer.

Als de werkzaamheden dat weekend niet door kunnen gaan, bijvoorbeeld als gevolg van slecht weer, volgt een tweede poging van donderdagavond 26 maart tot en met zondagavond 30 maart.

Overal in Nederland wordt de snelheid tussen 6.00 uur en 19.00 uur verlaagd naar 100 kilometer per uur.
In de avond en de nacht mag nog wel 130 kilometer per uur worden gereden waar dat nu ook nog mag.

Het kabinet besloot vorige maand de snelheid te verlagen vanwege de stikstofuitstoot en -neerslag.
Sinds de Raad van State een streep zette door het stikstofbeleid, liggen veel projecten stil.
Het kabinet wil met de snelheidsverlaging ruimte creëren voor de bouw en infrastructuur en in mindere mate voor natuurherstel.
https://www.nu.nl/algemee(...)en-rotmaatregel.html

quote:
Premier Mark Rutte vindt het verlagen van de maximumsnelheid naar 100 kilometer per uur op alle snelwegen een "rotmaatregel", maar wel nodig voor een groter belang: het behoud van banen in de bouwsector.

Overdag mag op snelwegen in Nederland straks niet harder worden gereden dan 100 kilometer per uur.

Volgens Rutte is het denkbaar dat de maximumsnelheid in de toekomst weer omhoog kan, maar is dat niet waarschijnlijk.

"Het is denkbaar, maar laten we niet de indruk wekken dat we over een jaar weer 130 kilometer per uur kunnen rijden.
Dat is helaas niet waarschijnlijk. Het zal echt voor langere tijd zijn", zei Rutte woensdagochtend tijdens een persconferentie.

Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur) - net als de premier een VVD'er - is evenmin blij met de snelheidsverlaging.
"Ik had dit liever niet gedaan, laat dat duidelijk zijn.

Maar het is echt noodzakelijk. Als je ondernemers spreekt, dan hoef je niet te twijfelen."


[ Bericht 29% gewijzigd door michaelmoore op 13-03-2020 20:30:32 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192013407
Stikstoftopic #44738. En ook nog eens naar aanleiding van een hoopje uit het archief getrokken artikelen:

quote:
13 november 2019 10:43
Laatste update: 13 november 2019 17:12
quote:
02 december 2019 16:29
Laatste update: 02 december 2019 20:41
  vrijdag 13 maart 2020 @ 20:56:11 #3
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192013711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Stikstoftopic #44738. En ook nog eens naar aanleiding van een hoopje uit het archief getrokken artikelen:
[..]


[..]

nieuws van vandaag NPO

quote:
Eerste maximumsnelheden morgen omlaag - Olivier van Paasschen - 100 km
https://www.nporadio5.nl/(...)van-paasschen-100-km
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192015763
Trieste oplossing met een triest resultaat bedacht door trieste politici. Triest.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 22:50:03 #5
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192015942
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 22:41 schreef Cockwhale het volgende:
Trieste oplossing met een triest resultaat bedacht door trieste politici. Triest.
politici hebben een oplossing voor een door hen zelf bedacht probleem wat een gevolg is van een door hen zefl verzonnen plicht

Namelijk het verplicht op het land moeten storten van de koeien stront door de boeren, wat de oorzaak is van het probleem

Als men gewoon de stront op laat helen en fabrieksmatig verwerken is er geen totaal geen probleem

Het beste is de hele overheid op te heffen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 13 maart 2020 @ 22:51:42 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_192015981
100 rijden :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_192018095
Prima maatregel. Mensen kunnen niet rijden dus als de doorstroming zo vooruit gaat ben ik tevreden.
pi_192020036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 00:53 schreef kurk_droog het volgende:
Prima maatregel. Mensen kunnen niet rijden dus als de doorstroming zo vooruit gaat ben ik tevreden.
Die doorstroming komt er niet, het worden juist veel meer files door deze snelheid. En dus meer uitstoot want je bent langer op de snelwegen met een draaiende motor.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192020043
Het is geen economische beslissing, maar een groen chantage middel van fanatieke groen idealisten.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192020057
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 22:51 schreef JDude het volgende:
100 rijden :').
Dit kan alleen een succes worden als de politie flink gaat controleren...
pi_192020087
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:07 schreef cempexo het volgende:

[..]

Die doorstroming komt er niet, het worden juist veel meer files door deze snelheid. En dus meer uitstoot want je bent langer op de snelwegen met een draaiende motor.
Verkeersdeskundigen verwachten juist het tegenovergestelde door minder snelheidsverschillen en doordat auto’s dichter op elkaar kunnen rijden.
pi_192020677
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:19 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Verkeersdeskundigen verwachten juist het tegenovergestelde door minder snelheidsverschillen en doordat auto’s dichter op elkaar kunnen rijden.
Als je langer in termen van tijd rijdt dan produceer je meer. Het gaat niet om de snelheid maar om een draaiende motor. In files trek je weer op en dan weer stationair, dat optrekken is vooral de boosdoener.

[ Bericht 0% gewijzigd door cempexo op 14-03-2020 09:28:15 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 09:49:09 #13
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192021058
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:12 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dit kan alleen een succes worden als de politie flink gaat controleren...
Als je harder rijd dan ben je fout en aansprakelijk , men zegt te blijven controleren op snelheid
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192021102
Gisteren voor het eerst 100 km/u moeten rijden op de A28 richting Zwolle. Wat een ellende.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192021291
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:07 schreef cempexo het volgende:

[..]

Die doorstroming komt er niet, het worden juist veel meer files door deze snelheid. En dus meer uitstoot want je bent langer op de snelwegen met een draaiende motor.
Door lagere snelheden ontstaan er minder files. Het is best simpel, doe alsof iedereen tot maximaal 200 km p/u rijdt (behalve vrachtwagens e.d.) en de verkeersdrukte blijft hetzelfde. Zijn er dan meer of minder files?

Twee, het verbruik van een auto dat langzaam in een file rijdt is vele malen lager dan dezelfde auto die dat stuk met 120 km p/u aflegt. De weerstand van de auto groeit exponentieel. Dat was een belangrijk argument waarom het verhogen van de maximum snelheid van 120 naar 130 zo'n enorm slecht idee was
pi_192021324
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:07 schreef cempexo het volgende:

[..]

Die doorstroming komt er niet, het worden juist veel meer files door deze snelheid. En dus meer uitstoot want je bent langer op de snelwegen met een draaiende motor.
Onzin.

Lagere snelheid, auto's kunnen dichter op elkaar rijden, betere doorstroming, beter aangepast op snelheid in- en uitvoegen.
pi_192021342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 09:49 schreef michaelmoore het volgende:
....men zegt te blijven controleren op snelheid
:o Dat zullen we nog wel eens zien! :o

Politie niet van plan 100 km/u extra te controleren, 'wel meer boetes mogelijk'.
quote:
De politie zegt geen capaciteit te hebben om vaker dan nu te controleren. Bovendien wordt er volgens de politie al relatief veel gehandhaafd op de Nederlandse wegen. Dat gebeurt met trajectcontroles, mobiele radarsets en surveillance-auto's.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 10:33:08 #18
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192021875
quote:
zei de snelheidsmaniak strijdvaardig

Doen joh ga jij lekker iedereen voorbij gassen met je GPS
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192022877
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Door lagere snelheden ontstaan er minder files. Het is best simpel, doe alsof iedereen tot maximaal 200 km p/u rijdt (behalve vrachtwagens e.d.) en de verkeersdrukte blijft hetzelfde. Zijn er dan meer of minder files?

Twee, het verbruik van een auto dat langzaam in een file rijdt is vele malen lager dan dezelfde auto die dat stuk met 120 km p/u aflegt. De weerstand van de auto groeit exponentieel. Dat was een belangrijk argument waarom het verhogen van de maximum snelheid van 120 naar 130 zo'n enorm slecht idee was
Het is afhankelijk van het toerental van de motor, dus niet de snelheid. Lagere of hogere snelheid leidt niet tot filevorming, wel de hoeveelheid auto's leidt tot een file.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192022895
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Onzin.

Lagere snelheid, auto's kunnen dichter op elkaar rijden, betere doorstroming, beter aangepast op snelheid in- en uitvoegen.
et tu brutus: Het is afhankelijk van het toerental van de motor, dus niet de snelheid. Lagere of hogere snelheid leidt niet tot filevorming, wel de hoeveelheid auto's leidt tot een file.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192022896
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:33 schreef cempexo het volgende:

[..]

Lagere of hogere snelheid leidt niet tot filevorming, wel de hoeveelheid auto's leidt tot een file.
Op plekken met grotere snelheidsverschillen zijn meer files, dus de snelheid heeft wel degelijk invloed.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192022939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Op plekken met grotere snelheidsverschillen zijn meer files, dus de snelheid heeft wel degelijk invloed.
het gaat om de hoeveelheid auto's
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192022957
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:37 schreef cempexo het volgende:

[..]

het gaat om de hoeveelheid auto's
Ook.

Maar met lagere snelheidsverschillen kun je meer auto's kwijt voordat er file ontstaat.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192022975
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:37 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ook.

Maar met lagere snelheidsverschillen kun je meer auto's kwijt voordat er file ontstaat.
de lengte van het traject blijft zo, niet de hoeveelheid auto's
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 11:39:32 #25
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192022988
Ik hou het erop dat de her-invoering van de 100 km limiet een kracht spelletje is tussen ambtenaren,
de landelijke overheid wil woningen bouwen, de provinciale overheid en gemeentes niet , dus voert de overheid de 100 km limiet in

Er is een kracht spelletje gaan de tussen de gekozen overheid en de provincies en gemeentes
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192022995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:38 schreef cempexo het volgende:

[..]

de lengte van het traject blijft zo, niet de hoeveelheid auto's
Wat zeg je hier nu precies?
pi_192023008
Ik weet niet wat voor rare hersenkronkel je nu probeert, maar het feit dat je met dit soort nepnieuws komt, zegt denk ik wel genoeg:
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:07 schreef cempexo het volgende:

[..]

En dus meer uitstoot want je bent langer op de snelwegen met een draaiende motor.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192023019
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:39 schreef michaelmoore het volgende:
Ik hou het erop dat de her-invoering van de 100 km limiet een kracht spelletje is tussen ambtenaren,
de landelijke overheid wil woningen bouwen, de provinciale overheid en gemeentes niet , dus voert de overheid de 100 km limiet in

Er is een kracht spelletje gaan de tussen de gekozen overheid en de provincies en gemeentes
en spelletjes worden door mensen gespeeld, niet door de organisaties.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192023021
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 08:07 schreef cempexo het volgende:

[..]

Die doorstroming komt er niet, het worden juist veel meer files door deze snelheid. En dus meer uitstoot want je bent langer op de snelwegen met een draaiende motor.
Als je nadenkt weet je dat het in de totale tijd wel gaat schelen. Kom maar op met 100.
pi_192023042
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik weet niet wat voor rare hersenkronkel je nu probeert, maar het feit dat je met dit soort nepnieuws komt, zegt denk ik wel genoeg:
[..]

Als m'n tank bijna leeg is ga ik ook altijd sneller rijden want ik wil thuis zijn voor de brandstof op is.
pi_192023044
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Wat zeg je hier nu precies?
het verschil tussen vast en variabelen, dus het traject en de hoeveelheid auto's
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192023053
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:42 schreef cempexo het volgende:

[..]

het verschil tussen vast en variabelen, dus het traject en de hoeveelheid auto's
Lagere snelheid is kortere afstand tussen auto's, meer auto's op zelfde traject.
Ook minder snelheidsverschil dus langzaam verkeer en in- en uitvoegen zorgt voor minder vertragin.
pi_192023063
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als m'n tank bijna leeg is ga ik ook altijd sneller rijden want ik wil thuis zijn voor de brandstof op is.
:D
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192023079
Blijft een krankzinnige maatregel ten opzichte van wat het oplevert, maar de filedruk zal de komende weken wel nul zijn.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_192023122
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:33 schreef cempexo het volgende:

[..]

Het is afhankelijk van het toerental van de motor, dus niet de snelheid. Lagere of hogere snelheid leidt niet tot filevorming, wel de hoeveelheid auto's leidt tot een file.
Lagere snelheid zorgt voor betere doorstroming door minder grote snelheidsverschillen en omdat auto’s dichter op elkaar rijden.

Verder heb ik in veel auto’s gereden en al deze auto’s hadden een lager toerental als ik 100 reed ipv 130
pi_192023125
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:44 schreef nostra het volgende:
Blijft een krankzinnige maatregel ten opzichte van wat het oplevert, maar de filedruk zal de komende weken wel nul zijn.
meer aanbod van auto's leidt tot meer files.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192023184
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:47 schreef cempexo het volgende:

[..]

meer aanbod van auto's leidt tot meer files.
Grote snelheidsverschillen tussen langzaam en snel verkeer ook. Die worden nu kleiner.
pi_192023232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:47 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Lagere snelheid zorgt voor betere doorstroming door minder grote snelheidsverschillen en omdat auto’s dichter op elkaar rijden.

Verder heb ik in veel auto’s gereden en al deze auto’s hadden een lager toerental als ik 100 reed ipv 130
Hoe minder brandstof verbruik hoe hoger op -korte- termijn de bijbehorende belastingen omhoog gaan voor de burger. En ook het bedrijfsleven uiteraard.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 11:54:26 #39
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192023239
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:44 schreef nostra het volgende:
Blijft een krankzinnige maatregel ten opzichte van wat het oplevert, maar de filedruk zal de komende weken wel nul zijn.
dus goede maatregel, minder economie dan minder files, dan minder stikstof en meer natuur in de duingebieden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192023330
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dus goede maatregel, minder economie dan minder files, dan minder stikstof en meer natuur in de duingebieden
De meeste Nederlanders weten ook wel dat 100 rijden eigenlijk beter is dan 130. Alleen ja, 130 is leuker dan 100.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192023509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:54 schreef cempexo het volgende:

[..]

Hoe minder brandstof verbruik hoe hoger op -korte- termijn de bijbehorende belastingen omhoog gaan voor de burger. En ook het bedrijfsleven uiteraard.
Ja haal er wat anders bij. Files kosten ook geld, is dit meer of minder dan de belasting?

Maar je bent het er nu wel mee eens dat er minder verbruik komt dus?
pi_192023552
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 11:47 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Lagere snelheid zorgt voor betere doorstroming door minder grote snelheidsverschillen en omdat auto’s dichter op elkaar rijden.

Verder heb ik in veel auto’s gereden en al deze auto’s hadden een lager toerental als ik 100 reed ipv 130
Nu gaan we op de linkerbaan en de rechterbaan 100 km rijden. Ik denk dat de realiteit wordt dat de linkerbaan 100 km wordt en de rechterbaan iets van 80. Om op de linkerbaan te komen is bij veel verkeer haast niet meer mogelijk, het wordt één grote massa auto's die geen openingen toelaat.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192023601
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ja haal er wat anders bij. Files kosten ook geld, is dit meer of minder dan de belasting?

Maar je bent het er nu wel mee eens dat er minder verbruik komt dus?
Niet alleen de automobilist gaat meer betalen, maar het gehele bedrijfsleven mbt de factor brandstof gaat meer betalen. En die gaan die kosten weer op de verbruiker, de automobilist, verhalen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_192023702
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 12:16 schreef cempexo het volgende:

[..]

Niet alleen de automobilist gaat meer betalen, maar het gehele bedrijfsleven mbt de factor brandstof gaat meer betalen. En die gaan die kosten weer op de verbruiker, de automobilist, verhalen.
Maakt netto niets uit dan natuurlijk.

De opkomst van de elektrische auto heeft daar sowieso al veel meer effect op.

Vergezocht verder.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 13:04:48 #45
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192024532
Minder economie door langzamer rijden is meer natuur en woningbouw voor jongeren die een gezin willen stichten

Goede zaak
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 14 maart 2020 @ 13:19:52 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192024769
En dan hebben we iets van 0,12% minder uitstoot wereldwijd en dat lost alles op? Sorry, ik geloof er niet in. Ik ga ook zeer OostIndisch blind rijden. Ik zie gewoon bepaalde borden niet en hou me aan wat mijn navigatie aangeeft als max snelheid.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 14 maart 2020 @ 13:23:27 #47
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192024826
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan hebben we iets van 0,12% minder uitstoot wereldwijd en dat lost alles op? Sorry, ik geloof er niet in. Ik ga ook zeer OostIndisch blind rijden. Ik zie gewoon bepaalde borden niet en hou me aan wat mijn navigatie aangeeft als max snelheid.
gaat niet om de CO2 uitstoot , het gaat om de stikstod depositi op de kwetsbare natuur en om de boeren te beschermen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 14 maart 2020 @ 13:25:08 #48
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_192024858
politieke oplossing voor een politiek probleem, papierenoplossing.
pi_192024938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie gewoon bepaalde borden niet en hou me aan wat mijn navigatie aangeeft als max snelheid.
Stoer hoor. Denk ook echt dat de politie dat als valide reden gaat zien. Bovendien gaat de verhoging landelijk per 16 maart in, dus die twee dagen zullen wel meevallen. Vanaf maandag zijn alle navigatieapps up-to-date als het goed is: https://nos.nl/artikel/23(...)e-navigatie-app.html
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192027007
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan hebben we iets van 0,12% minder uitstoot wereldwijd en dat lost alles op? Sorry, ik geloof er niet in. Ik ga ook zeer OostIndisch blind rijden. Ik zie gewoon bepaalde borden niet en hou me aan wat mijn navigatie aangeeft als max snelheid.
totdat de brieven op de mat vallen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')