Nee, bracht blijdschap in deze sombere, donkere, tijd.quote:
dat is wel een voordeel van een communistisch land, die leggen het gewoon op en anders de kogelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet blijken te zijn. China heeft echt niet voor niks zijn hele economie op zn gat geflikkerd. Deze flutmaatregelen helpen nauwelijks. En wij gaat hard Italië achterna. En misschien wel er overheen.
Behalve honderden besmette gevallen en een dooie of 8 extra niet nee.quote:
Zeker. Die kopen hun hele beurzen leeg straks op de beurzen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef RickoKun het volgende:
De rijken weten dat dit ze nog rijker gaat maken
Hadden wij die knowledge maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. Die kopen hun hele beurzen leeg straks op de beurzen.
Omdat de regering een onderzoek alleen vertrouwt als deze hun beleid ondersteund. Al het andere is bulshit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef nils7 het volgende:
Waarom zeggen de “deskundigen” (nu ook weer op NPo1) in NL dat kinderen geen rol spelen in de verspreiding maar de Franse President zegt dat dat nu juist de reden was om de scholen te sluiten....
Kennelijk kunnen die 50-minners er wel zo ziek van worden maar hebben ze nog genoeg lichamelijke kracht om er (eventueel met opname op de IC) van te genezen, waar de 80-plussers dat meestal niet meer hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Nog ff over dat stukje. Hij heeft het over mensen tussen de 40 en de 50. Nieuwsuur zegt 50 minners. Dat is zoiets als tussen de 45 en 50, toch ?
Vooral 50-minners op de IC: 'Die gaan bij griep ook het hardst onderuit'
De meeste coronapatiënten die op een Intensive Care (IC) liggen in Nederland, zijn jonger dan 50 jaar. Dat zegt de Vereniging voor Intensive Care. Dit terwijl juist ouderen met een slechte gezondheid het meest kwetsbaar zijn. "Het zijn vooral 80-plussers die aan corona zijn overleden, maar de mensen die bij ons aan de beademing liggen zijn vooral onder de 50", zegt voorzitter Diederik Gommers.
Dit valt volgens Gommers voor een deel te verklaren. "De maatregelen die we in Nederland nu genomen hebben, beschermen juist die groep kwetsbare ouderen. En we zien het ook met de griep; mensen onder de 50 gaan het hardst onderuit."
Daarnaast kiezen ouderen er vaker voor om helemaal niet op de IC behandeld te worden, zegt intensivist Iwan van der Horst. "In Nederland hebben we daar een veel opener gesprek over dan bijvoorbeeld in Italië. Net als dat mensen op een gegeven moment zeggen 'ik wil geen kasplantje zijn', zeggen sommigen nu 'die IC hoeft van mij niet meer'."
Maar het blijft lastig te zeggen waarom het virus "bij de één wel ontspoort en bij de ander niet", zegt Gommers. Dat erkent ook Van der Horst: "Het is iets aan de ziekte zelf dat je als 40- of 50-jarige er zo ziek van kan worden." Er is nog te weinig onderzoek gedaan om te zeggen wat dat precies is. "Ik wil mensen niet vals banger maken, maar ook niet vals informeren."
Het is de week zonder vlees. Supermarkten hebben vaak extra vega(n) producten ingeslagen. Iemand die hamstert, gaat daar uiteraard niet voor. Die gaat voor pasta, tonijn in blik en soep. En toiletpapier.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat mij dan wel weer opviel hier in meerdere supermarkten in Roffa-cijntje was het ruime aanbod aan vega-troep. Mensen verhongeren blijkbaar liever dan dat ze vega-balltjes in tomatensaus moeten eten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef RickoKun het volgende:
De rijken weten dat dit ze nog rijker gaat maken
Het is gemakkelijker dat een kameel door het oog van een naald gaat, dan dat een rijke het Koninkrijk van God binnengaat. — Mattheüs 19:24.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Precies dit, het is werkelijk misdadigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:34 schreef Kyran het volgende:
Omdat de regering een onderzoek alleen vertrouwd als deze hun beleid ondersteund. Al het andere is bulshit.
Mensen zijn net struisvogels kop in het zand. Soort zelfbescherming ofzo, angst wegstoppen en niets willen veranderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Behalve honderden besmette gevallen en een dooie of 8 extra niet nee.
Het is wensdenken om te denken dat "het wel allemaal mee zal gaan vallen in Nederland".
Het gaat niet meevallen. Waarom blijven mensen dat maar niet inzien?
50 minners zijn toch de mensen tussen de 40 en de 50 ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen die 50-minners er wel zo ziek van worden maar hebben ze nog genoeg lichamelijke kracht om er (eventueel met opname op de IC) van te genezen, waar de 80-plussers dat meestal niet meer hebben.
En bier. En nootjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Het is de week zonder vlees. Supermarkten hebben vaak extra vega(n) producten ingeslagen. Iemand die hamstert, gaat daar uiteraard niet voor. Die gaat voor pasta, tonijn in blik en soep. En toiletpapier.
die hadden vast ook onderliggende ziektes...alleen in noord italie is het voorlopig echte crisis .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Behalve honderden besmette gevallen en een dooie of 8 extra niet nee.
Het is wensdenken om te denken dat "het wel allemaal mee zal gaan vallen in Nederland".
Het gaat niet meevallen. Waarom blijven mensen dat maar niet inzien?
Ik eet graag vers. Daarom om de 2 à 3 dagen boodschappen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Galepinjo het volgende:
Wat ik niet begrijp:
Even los van het extreme hamster gedrag.
Het is met het oog op besmettingsrisico toch veel verstandiger 1 keer genoeg boodschappen voor langere periode te doen dan iedere dag voor een kleine boodschap naar de super te moeten? Er loopt in de gemiddelde super rond spitsuur echt wel meer dan 100 man.
Ben blij dat ik het de afgelopen weken al aan zag komen en beetje bij beetje een extra voorraad bovenop mijn reguliere noodpakketje aangelegd heb.
Ik geloof niet, dus dit geeft mij geen voldoeningquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
[..]
Het is gemakkelijker dat een kameel door het oog van een naald gaat, dan dat een rijke het Koninkrijk van God binnengaat. — Mattheüs 19:24.
Dit is dus één van de redenen dat wij de afgelopen twee weken hebben "ingeslagen". Geen belachelijke hoeveelheden, maar wel steeds wel wat extra houdbaar spul of wat vlees voor in de diepvries.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Galepinjo het volgende:
Wat ik niet begrijp:
Het is toch veel verstandiger 1 keer genoeg boodschappen voor langere periode te doen dan iedere dag voor een kleine boodschap naar de super te moeten? Er loopt in de gemiddelde super rond spitsuur echt wel meer dan 100 man.
Ben blij dat ik het de afgelopen weken al aan zag komen en beetje bij beetje een extra voorraad bovenop mijn reguliere noodpakketje aangelegd heb.
angst is een slechte raadgeverquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:36 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Mensen zijn net struisvogels kop in het zand. Soort zelfbescherming ofzo, angst wegstoppen en niets willen veranderen.
Dit is juist een buitenkansje voor Jan met de Pet om goedkoop in te stappenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker puh!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef KI1234 het volgende:
Het is gemakkelijker dat een kameel door het oog van een naald gaat, dan dat een rijke het Koninkrijk van God binnengaat. — Mattheüs 19:24.
Huisvrouwen die aan het kletsen zijn in de gangpaden wegsturen inclusief een levenslange toegangsverbod zou al een hoop schelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Galepinjo het volgende:
Wat ik niet begrijp:
Het is met het oog op besmettingsrisico toch veel verstandiger 1 keer genoeg boodschappen voor langere periode te doen dan iedere dag voor een kleine boodschap naar de super te moeten? Er loopt in de gemiddelde super rond spitsuur echt wel meer dan 100 man.
Als de berg niet naar Moses komt dan gaat Moses wel naar de berg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ook, maar ik krijg nog veel liever geen Corona virus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik eet graag vers. Daarom om de 2 à 3 dagen boodschappen.
Met een goeie gehaktmolen is dat zo gepiept.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef KI1234 het volgende:
[..]
[..]
Bron dat de Volksrepubliek stabiel is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:38 schreef RickoKun het volgende:
China is ook stabiel. Italië zal nog wel doorwoekeren.
noord italie.. in het zuiden houden ze gewoon balkonpartysquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:38 schreef RickoKun het volgende:
China is ook stabiel. Italië zal nog wel doorwoekeren.
respect voor moses aubquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Als de berg niet naar Moses komt dan gaat Moses wel naar de berg.
In mijn spreadsheet (staat in de OP) probeer ik dat ook allemaal bij te houden. Als het goed is vandaag weer een update, dan kan ik kijken of de cijfers overeen komen (met name de leeftijden vanaf 65+ heb ik nu verdeeld gebaseerd op de vorige gevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:15 schreef hollandia02 het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)/Italy_medical_cases
Dat leeftijd tabelletje onderaan wel interessant.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik krijg nog veel liever geen Corona virus.
Mensen die 3 treeën met houdbare melk mee jatten, die moeten een levenslang toegangsverbod krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Huisvrouwen die aan het kletsen zijn in de gangpaden wegsturen inclusief een levenslange toegangsverbod zou al een hoop schelen.
Nogmaals de vraag, bedoelen ze met dit bericht nou de 50 minners in de zin van tussen de 40 en 50 ? Niets over 20 en 30 jaar mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Nog ff over dat stukje. Hij heeft het over mensen tussen de 40 en de 50. Nieuwsuur zegt 50 minners. Dat is zoiets als tussen de 45 en 50, toch ?
Vooral 50-minners op de IC: 'Die gaan bij griep ook het hardst onderuit'
De meeste coronapatiënten die op een Intensive Care (IC) liggen in Nederland, zijn jonger dan 50 jaar. Dat zegt de Vereniging voor Intensive Care. Dit terwijl juist ouderen met een slechte gezondheid het meest kwetsbaar zijn. "Het zijn vooral 80-plussers die aan corona zijn overleden, maar de mensen die bij ons aan de beademing liggen zijn vooral onder de 50", zegt voorzitter Diederik Gommers.
Dit valt volgens Gommers voor een deel te verklaren. "De maatregelen die we in Nederland nu genomen hebben, beschermen juist die groep kwetsbare ouderen. En we zien het ook met de griep; mensen onder de 50 gaan het hardst onderuit."
Daarnaast kiezen ouderen er vaker voor om helemaal niet op de IC behandeld te worden, zegt intensivist Iwan van der Horst. "In Nederland hebben we daar een veel opener gesprek over dan bijvoorbeeld in Italië. Net als dat mensen op een gegeven moment zeggen 'ik wil geen kasplantje zijn', zeggen sommigen nu 'die IC hoeft van mij niet meer'."
Maar het blijft lastig te zeggen waarom het virus "bij de één wel ontspoort en bij de ander niet", zegt Gommers. Dat erkent ook Van der Horst: "Het is iets aan de ziekte zelf dat je als 40- of 50-jarige er zo ziek van kan worden." Er is nog te weinig onderzoek gedaan om te zeggen wat dat precies is. "Ik wil mensen niet vals banger maken, maar ook niet vals informeren."
Niets over mensen in de 30 en 20 jaar
Geen bron. Mi scusi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Bron dat de Volksrepubliek stabiel is?
Zelfs gehakt is best groot voor een naaldenoog.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Met een goeie gehaktmolen is dat zo gepiept.
Rutte, Bruins en Van Dissel hebben de boel onder regiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben we nog wat verontrustend nieuws?
Live gezien dat er geknokt werd om een pak WC papier, heel jammer dat mijn accu van mijn smartphone leeg wasquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Hebben we nog wat verontrustend nieuws?
twitter:EyesOnQ twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:23:32Coronavirus Latest: Maryland Gov. Activates National Guard, Closes Schools, Ports https://t.co/yXbeEoTCWr reageer retweet
twitter:An0n661 twitterde op dinsdag 10-03-2020 om 18:13:54BREAKING NOW: New York State to Deploy National Guard, Set-Up Coronavirus ‘Containment Area’ | Sean Hannity https://t.co/tE6kZdrZKr reageer retweet
Ik heb vandaag een pizza gekocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
En mensen mij maar gek noemen omdat ik 3 weken geleden al een kar vol boodschappen meenam.
Jij bent de slimste, en ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
En mensen mij maar gek noemen omdat ik 3 weken geleden al een kar vol boodschappen meenam.
Niet op drukke tijden boodschappen doen, niet in de rij bij de kassa, afstand houden tot anderen en niet aan je gezicht zitten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:39 schreef Galepinjo het volgende:
Ja ik ook, maar ik krijg nog veel liever geen Corona virus.
ja morgen weer nieuwe boodschapjes doen zekerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hier in Den Haag ook al:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:31 schreef hollandia02 het volgende:
21 MINUTEN GELEDEN
Ook in Griekenland gaan openbare gelegenheden dicht
Ook in Griekenland komt het openbare leven verder stil te liggen. Gisteren gingen theaters, rechtbanken, bioscopen, sportscholen en kinderspeelplaatsen dicht. Vandaag komen daar cafés, bars, restaurants, winkelcentra, kerken, musea, archeologische vindplaatsen en sporthallen bij.
De Griekse overheid lanceerde gisteren een 'blijf-thuiscampagne' om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Volgens minister Kikikias van Volksgezondheid houden de Grieken zich daar niet aan. Ook is het aantal geregistreerde coronagevallen sterk gestegen. Het zijn er nu 190, gisteren waren het er nog 117. Supermarkten, apotheken en banken mogen openblijven, net als eetgelegenheden die thuisbezorgen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-uit-nederland.html
Stop aub met dat kuthamsteren!!! Jij bent hierin geen lichtend voorbeeld geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een voorraad voor minimaal 3 weken waar ik nog niet aan heb gezeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja morgen weer nieuwe boodschapjes doen zeker
Euh Die heb je toch nu?quote:
90% van het kantoorpersoneel kan vanuit huis werken, dat is fors....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
Die Rutte doet alsof iedereen thuis kan werken en/of iedereen flexibele werktijden kan aanhouden.
Hoeveel procent van Nederland kan dat nou daadwerkelijk?
Hoi.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
Niemand die op mijn bericht reageert 😫😫😫
Is dat echt zo ja? Flink aantal danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
90% van het kantoorpersoneel kan vanuit huis werken, dat is fors....
dat scheelt echt
De daadwerkelijke reden laat zich zonder verder onderzoek heel lastig raden. Dat maakt dit soort berichten ook zo 'spannend', omdat de titel vaak veel erger doet kijken dan het daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen die 50-minners er wel zo ziek van worden maar hebben ze nog genoeg lichamelijke kracht om er (eventueel met opname op de IC) van te genezen, waar de 80-plussers dat meestal niet meer hebben.
jacktwitter:AdonisAlbright twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:23:14#NEW on @OANN: Alibaba co-founder & Asia's richest man, Jack Ma, is shipping 500,000 testing kits and 1 million masks to the U.S. He has already made similar donations to Japan, Korea, Italy, Iran & Spain. #OANN https://t.co/WnKPVOTav8 reageer retweet
Ik had een paar weken terug gewoon wat extra besteld bij het bezorgen. Toen zei de AH-bezorgster nog dat het die week lekker rustig was in vergelijk met de week ervoor (toen was het carnaval).quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:42 schreef Sapstengel het volgende:
Dat gaat wel flink schelen inderdaad. Gouden tijden voor ict bedrijven die al die verbindingen aan mogen leggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
90% van het kantoorpersoneel kan vanuit huis werken, dat is fors....
dat scheelt echt
Jack! Doe ook eens even een paar duizend naar ons danquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
jacktwitter:AdonisAlbright twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:23:14#NEW on @:OANN: Alibaba co-founder & Asia's richest man, Jack Ma, is shipping 500,000 testing kits and 1 million masks to the U.S. He has already made similar donations to Japan, Korea, Italy, Iran & Spain. #OANN https://t.co/WnKPVOTav8 reageer retweet
aah okequote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een voorraad voor minimaal 3 weken waar ik nog niet aan heb gezeten.
Juist zodat ik nu niet hoef te hamsteren. Ik kom de komende week niet meer in een supermarkt.
Modereren op fok kan zeker vanuit huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is dat echt zo ja? Flink aantal dan
Ik kan dat dus echt niet namelijkMijn vrouw dan weer wel gelukkig.
Wanneer heeft ie dat gezegd dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
Die Rutte doet alsof iedereen thuis kan werken en/of iedereen flexibele werktijden kan aanhouden.
Kan jij reageren op mijn quote bericht over die ic opnames, bedoelen ze nou 50 minners in 40 tot 50 jarige? Zou mijzelf zeer geruststellen. Niks over 20 en 30 jarigequote:
Dit klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
80% van wat ik zeg klopt voor 30%
de rest is waanzin
verstandige mensen laten de gezondheid van hun kinderen niet afhangen van de mening van Rutte en halen ze eerder van school.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef JortKelder het volgende:
Rutte die de scholen aanbeveelt om dan maar een toneelstukje te oefenen voor wanneer iedereen weer beter is
Jackie!! Held!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
jacktwitter:AdonisAlbright twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 18:23:14#NEW on @:OANN: Alibaba co-founder & Asia's richest man, Jack Ma, is shipping 500,000 testing kits and 1 million masks to the U.S. He has already made similar donations to Japan, Korea, Italy, Iran & Spain. #OANN https://t.co/WnKPVOTav8 reageer retweet
en wij dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kan jij reageren op mijn quote bericht over die ic opnames, bedoelen ze nou 50 minners in 40 tot 50 jarige? Zou mijzelf zeer geruststellen. Niks over 20 en 30 jarige
50 minner, is onder de 50, dus 3 jaar, 5 jaar, 30 jaar 21 jaar, etc etcquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
En neem ze dan daarna aub ook niet mee naar de supermarkt...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
verstandige mensen laten de gezondheid van hun kinderen niet afhangen van de mening van Rutte en halen ze eerder van school.
Als Danny mij wil betalen komt het wel goed jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Modereren op fok kan zeker vanuit huis.of je stopt met liegen.
Treurig dat de gezondheid af moet hangen van donaties van particulieren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
Nu op NPO1 pannenkoek. Hij zit vragen te beantwoorden. Hij doet alsof het zo makkelijk is om thuis te werken, nou ik kan dat dus echt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef kibo het volgende:
[..]
Wanneer heeft ie dat gezegd dan?
Je lult weer eens uit je nek.
Welke?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
Ah, een Bob Marleytje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:47 schreef PzKpfw het volgende:
M'n grote teen jeukt, heb ik nu ook corona?
50 minner is 40 tot 50 jaar. In het artikel heeft hij het over dat 40 tot 50 zo ziek van zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
50 minner, is onder de 50, dus 3 jaar, 5 jaar, 30 jaar 21 jaar, etc etc
Wanneer is het de week met extra vlees?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Het is de week zonder vlees. Supermarkten hebben vaak extra vega(n) producten ingeslagen. Iemand die hamstert, gaat daar uiteraard niet voor. Die gaat voor pasta, tonijn in blik en soep. En toiletpapier.
Jij snap t. Als ze niet op school zitten dan rennen ze overdag rond op straat in de supermarkt enz.... Besmetting verspreiden doen ze toch wel hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:47 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
En neem ze dan daarna aub ook niet mee naar de supermarkt...
Je herhaalt dan ook al uren hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Maver24 het volgende:
appart. ik ben jonger dan 40, maar geen 50 minner?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
50 minner is 40 tot 50 jaar. In het artikel heeft hij het over dat 40 tot 50 zo ziek van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |