Dan gooi ik dit gifje over de pauzenact er nog eens in:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
Vandaag is de huidige paus precies 7 jaar geleden gekozen. Leuk hè?
Ik zit toevallig over hem te lezen, en toen zag ik dat.
Mij ook welquote:
Een ESF-land hoeft niet persé iemand uit het eigen land te sturen he?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
Eerst maar eens zorgen dat mooie vrouwen in Vaticaanstad kunnen wonen, want no way dat ik een stel oude priesters naar het ESF stuur.
Hahaha mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan gooi ik dit gifje over de pauzenact er nog eens in:
[ afbeelding ]
Pauzenactquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm okay dat biedt perspectief.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij ook wel
[..]
Een ESF-land hoeft niet persé iemand uit het eigen land te sturen he?Dus je kunt ook gewoon een paar stappen buiten de grens zetten en een mooie Romeinse dame zoeken.
Vaticaanstad heeft wel gewoon actieve EBU rechten, dus ze zouden officieel ook gewoon mee mogen doen
Ik heb wel zo mijn ideeën!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm okay dat biedt perspectief.
Zodra Italië weer open voor business is ga ik eerst daar eens naar zoeken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik ga een duo vormen met Laura.
Paus & Pausini.
Nou ja, het is moeilijk om er te geraken zonder door Italië te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel zo mijn ideeën!![]()
Nu bedenk ik me ineens; Italië is in lockdown, maar Vaticaanstad dan ook?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk waarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het is moeilijk om er te geraken zonder door Italië te komen
Ben je er wel eens geweest trouwens, Vaticaanstad? Ik een paar jaar geleden maar alleen het plein zelf. Geen zin in lange rijen.
Ik ben niet katholiek en heb ook niks met geloof, maar ik vind alles rond de paus en de lange geschiedenis daarvan altijd heel interessant, ook het conclaaf en zo.
Oh da's jammer jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waarZelfde geldt voor San Marino. Als kleine enclave van een land in lockdown ben je het zelf automatisch natuurlijk ook.
Ja ik ben in 2009 in Vaticaanstad geweestVond het inderdaad zeer interessant
Maar was wel echt snikheet die dag, dus werd wel een beetje dizzy op een gegeven moment in combinatie met de drukte.
Wil sowieso nog wel een keer terug naar Rome, want had toen bewust weinig gezien omdat ik ook al met school zou gaan het jaar erop. Helaas ging dat uiteindelijk niet door i.v.m. mijn burn-out toen
Het is óveral Greys!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:16 schreef Greys het volgende:
Even afleiding zoeken.
Dus ging ik verder met The Blacklist. Gaat de aflevering over a deadly virus.
*gooit armen in de lucht*
Was dat alleen in het begin? Begin heb ik gemist en later vond ik hem niet slechter of dommer klinken dan anders.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
Trump is in contact geweest met meerdere personen die corona en hoest en kucht nu tijdens persco
*gooit armen ook maar in de lucht uit medeleven*quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:16 schreef Greys het volgende:
Even afleiding zoeken.
Dus ging ik verder met The Blacklist. Gaat de aflevering over a deadly virus.
*gooit armen in de lucht*
Hoop voor jullie dat het een beetje vlot geregeld kan worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:28 schreef Strani het volgende:
Ik word steeds nerveuzer met al die grenzen die dichtgaan en vluchten geannuleerd en zo. M'n vrouw vliegt vanavond van Medellin naar Bogotá en afhankelijk van het advies van het Spaanse consulaat zal ze misschien proberen haar vlucht van over een week te vervroegen.
Maar ze moet eerst nog wel maandagochtend een paspoort ophalen terwijl ik haar liefst natuurlijk morgen al op een vlucht had zitten. Maar ja, zo makkelijk zal het ook wel niet zijn.
Major spreadertwitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:47:20Trump is shaking hands with each speaker as they come up. reageer retweet
En die geweldige superslimme allerbeste experts nemen die vieze hand van hem ook gewoon allemaal aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:21 schreef Momo het volgende:
Major spreadertwitter:kyledcheney twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:47:20Trump is shaking hands with each speaker as they come up. reageer retweet
Ja, blijkbaar ben ik dat wel waardquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop voor jullie dat het een beetje vlot geregeld kan worden.
Maar ze wil dus nog wel terugkomen, ondanks dat het in Spanje niet helemaal lekker lijkt te gaan?
Dat was het zeker jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's jammer ja![]()
Ik vind Rome echt een fijne stad. Het heeft een bepaalde sfeer en kleuren die me erg aanstaan. Ik denk dat het vooral ook de kleur van de bomen is daar, als je weet wat ik bedoel.
Oh, ze zit daar op een reisverzekering.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar ben ik dat wel waard
Maar goed, ze heeft daar verder ook geen ziektekostenverzekering zodra de reisverzekering afloopt en áls het virus echt naar Bogotá komt (zijn nu maar een paar geisoleerde gevallen), dan kan ik me ook voorstellen dat het daar een enorme chaos kan worden.
Nee inderdaad, en we hebben hier ook onze katten en ons leven, dus dat is sowieso geen optie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ze zit daar op een reisverzekering.
Ik dacht nog dat ze misschien zou willen dat jij daarheen zou komen, maar dat is dan natuurlijk helemaal niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |