Neequote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Years and Years nog steeds niet gedaan?
Hij stond op NPO start plus, of is hij daar inmiddels af?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee
Die doe ik dan als ik weer een keer een maandje HBO heb.
Oh ja, daar ook inderdaad! Dus NLZiet voor mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij stond op NPO start plus, of is hij daar inmiddels af?
Ik zal het er niet meer over hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Als ik er eentje op heb, vreet ik die hele doos leeg. We moeten het er niet meer over hebben, want nu moet ik steeds aan die ballen denken
Ja aandelen zijn nu sowieso niet echt handigquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja aandelen zijn nu sowieso niet echt handig![]()
(arme Greys, met haar hele waslijst)
twitter:iEDWINnl twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:27:35Dan zit je jarenlang ondergedoken in Ruinerwold in een boerderij omdat je geloofd in de einde der tijden, ben je eruit getrokken, krijg je dit. reageer retweet
Hahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:27 schreef Momo het volgende:
twitter:iEDWINnl twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 16:27:35Dan zit je jarenlang ondergedoken in Ruinerwold in een boerderij omdat je geloofd in de einde der tijden, ben je eruit getrokken, krijg je dit. reageer retweet
Mijn moeder werkt ook in de bibliotheek en die in Utrecht is nu ook tot 1 april dicht. Komt extra kut uit, want de verhuizing is net geweest en vandaag was eigenlijk het openingsfeest van de nieuwe locatie geweest. Sommigen zijn echt twee jaar bezig geweest met de plannen voor de opening en dat gaat dus allemaal niet doorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:07 schreef molloot200 het volgende:
De bibliotheek is hier ook nog steeds open en dat vind ik ook een moeilijk geval hoor. Ik doe zelf wat vrijwilligerstaken daar omdat ik het belangrijk vind dat de bieb open blijft - het is niet alleen belangrijk voor de volwassene wil lezen maar vóóral voor de kinderen die moeten lezen om zich te ontwikkelen. Op zaterdag doe ik altijd een opruimronde van een uurtje of anderhalf à twee. Alle boeken die dan terug zijn gebracht zet ik terug op de plank. Eigenlijk dus allemaal boeken waar mensen net daarvoor aan hebben gezeten en heel lang in hun huis hebben gelegen. Eerlijk gezegd huiver ik bij het idee omdat morgen te gaan doen, maar ik vind het niet chique om dat af te zeggen zeg maar
Ben ik met je eens. Al onze gevoels over wat moet en wat goed is (sport, ontwikkeling etc.) moeten even wijken voor wat realistisch en veilig is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt ook in de bibliotheek en die in Utrecht is nu ook tot 1 april dicht. Komt extra kut uit, want de verhuizing is net geweest en vandaag was eigenlijk het openingsfeest van de nieuwe locatie geweest. Sommigen zijn echt twee jaar bezig geweest met de plannen voor de opening en dat gaat dus allemaal niet door![]()
Eigenlijk vind ik dat bibliotheken ook gewoon dicht moeten. Alles wat via die boeken door kan worden gegeven van hand tot hand, mensen die even willen snuffelen en dan een boek weer terugzetten, etc. Het is niet te handhaven om daar elke keer maar weer een doekje overheen te halen. En dan ook nog alle openbare computers waar veel mensen aan zitten per dag.
Snap je gevoel erover wel, maar denk echt dat het beter is dat alle bibliotheken nu ook tijdelijk gesloten worden. Kinderen/volwassenen aan het lezen krijgen moet dan maar even een maandje wachten.
'Relatief sympathiek bericht in relatie tot coronavirus. Streamingplatform Netflix kan de vraag naar Élite niet aan als resultaat van de opsluiting/isolatie en heeft het begeven'quote:NETFLIX | Noticia relativamente simpática relacionada con el coronavirus. La plataforma de streaming Netflix no ha podido soportar la demanda de Élite debido al confinamiento y ha colapsado.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
'Relatief sympathiek bericht in relatie tot coronavirus. Streamingplatform Netflix kan de vraag naar Élite niet aan als resultaat van de opsluiting/isolatie en heeft het begeven'
Geloof me; hij kan datquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Een hele punt zomaar opeten in zo'n korte tijd?bizar
En dat jij dan nieuwe moet halen vind ik echt sneu voor je
Ah dus in Nederland ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben nog niet aan Elite begonnen maar Netflix werkte net bij mij ook een tijdje niet
Dat is waarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal failliet
Hoewel, iedereen zit nu verveeld thuis aan de airfryer.
Daar moest ik stiekem ook al wel even aan denken jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:27 schreef Momo het volgende:
Dat zou toch op z'n minst licht ironisch zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
Trump is in contact geweest met meerdere personen die corona en hoest en kucht nu tijdens persco
Bij de toespraak van vannacht klonk hij al schor aan het eind maar dit lijkt nog een stapje ernstiger, alsof z'n hoofd er ook niet meer bij is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
Trump is in contact geweest met meerdere personen die corona en hoest en kucht nu tijdens persco
Oh dat is wel absurd ja. Echt, die Amerikanen willen Nederland ook dom hebben. Ook al dat stomme nagesynchroniseer op zenders als Nickelodeon. Nederlandse tieners kunnen prima ondertiteling lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het trouwens maar stom dat Netflix Engelse nasynchronisatie instelt bij buitenlandse seriesnu bij Élite moet je het ook aanpassen. Sinds wanneer hebben we dan in Nederland liever
Nu gaat er normaliter niet al te veel om in dat hoofd, dus op zich zou dat geen ramp moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bij de toespraak van vannacht klonk hij al schor aan het eind maar dit lijkt nog een stapje ernstiger, alsof z'n hoofd er ook niet meer bij is.
Karma incomingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
Wanneer wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
alsof z'n hoofd er ook niet meer bij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |