Gelukkigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
Trump is in contact geweest met meerdere personen die corona en hoest en kucht nu tijdens persco
is het een hoax!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
Trump is in contact geweest met meerdere personen die corona en hoest en kucht nu tijdens persco
Ja wat dat betreft prijs ik me gelukkig dat de kleintjes van nu opgroeien in een tijd dat ze gewoon online naar het origineel kunnen kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is wel absurd ja. Echt, die Amerikanen willen Nederland ook dom hebben. Ook al dat stomme nagesynchroniseer op zenders als Nickelodeon. Nederlandse tieners kunnen prima ondertiteling lezen.
Er raken wel opvallend veel mensen rond hem besmet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:45 schreef Momo het volgende:
Trump lijkt mij zo iemand die geluk heeft dat hij niet echt ziek wordt. Doorgaat en honderden anderen daarmee besmet.
Inderdaad ja, dat scheelt!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft prijs ik me gelukkig dat de kleintjes van nu opgroeien in een tijd dat ze gewoon online naar het origineel kunnen kijken.
twitter:MollyJongFast twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:39:18You guys, I don’t think electing a reality television host was a good move. reageer retweet
Ben klaar met deze teringzooi gvd krijg ds tyfus!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, en dat voor een dame!
Gelukkig staat er een brabbelende opa in de starthouding om het over te nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:48 schreef Em31 het volgende:
twitter:MollyJongFast twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 20:39:18You guys, I don’t think electing a reality television host was a good move. reageer retweet
Doe gvd even rustig met die tyfustaal van je zeg tering!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben klaar met deze teringzooi gvd krijg ds tyfus!
Toevallig nu lees je over hem en is het precies 7 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
Vandaag is de huidige paus precies 7 jaar geleden gekozen. Leuk hè?
Ik zit toevallig over hem te lezen, en toen zag ik dat.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toevallig nu lees je over hem en is het precies 7 jaar geledenMisschien is het een teken
BUGGER OFF YOU BASTARDquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe gvd even rustig met die tyfustaal van je zeg tering!!!
Is dat een ambitie van je?quote:
Serieus een hele vooruitgang dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig staat er een brabbelende opa in de starthouding om het over te nemen
Mot je klappen hebben ofzo vuile teringlijerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe gvd even rustig met die tyfustaal van je zeg tering!!!
Britse vloeken zijn leukerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja zeg, vloek eens normaal in het Nederlands, wat is dit nu!
Ja lijkt me wel lachen!quote:
Eerst maar eens zorgen dat mooie vrouwen in Vaticaanstad kunnen wonen, want no way dat ik een stel oude priesters naar het ESF stuur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie al helemaal voor me dat Paus Strani I straks ervoor gaat zorgen dat Vaticaanstad mee gaat doen aan het ESF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |