Prioriteitenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef harrievankempen het volgende:
Hier net ruzie tussen 2 wijven om laatste pak plee papier
Ik zou het gefilmd hebben for the ‘gram.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:58 schreef harrievankempen het volgende:
Hier net ruzie tussen 2 wijven om laatste pak plee papier
Tiktokquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik zou het gefilmd hebben for the ‘gram.
Beetje gek, heel vaak als iets zodanig snel loopt dat het te snel uitverkocht raakt zeggen supermarkten dat het 'max 2 per klant' oid is. Dat werkt dan dus júíst want als je echt wc papier nodig hebt dan kun je dat gewoon halen omdat de supermarkt niet leeggeroofd is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:57 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mensen mogen zelf beslissen wat ze kopen met hun eigen geld. Zal nooit werken. Dit werkt ook niet, want stel je hebt echt wc papier nodig zit je met de gebalken peren.
Welke supermarten worden het minst leeggewicht? De duurdere?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:38 schreef trein2000 het volgende:
Hier ten stede grote verschillen tussen de verschillende supermarkten. Waar de een een oorlogsgebied is is er in de ander amper iets te merken van verhoogde activiteit.
De Marqúut.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:39 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Welke supermarten worden het minst leeggewicht? De duurdere?
ff marktplaats tjekken dan maar!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:12 schreef Nikonlover het volgende:
Hier is het toiletpapier uitverkocht bij de jumbo, kruidvat en AH
twitter:RoelvanNiekerk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:13:16Not sure if serious, maar 100 euro voor wc-papier op Marktplaats. Het is zover. https://t.co/lFG4oC0UGS reageer retweet
AH was rustig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:39 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Welke supermarten worden het minst leeggewicht? De duurdere?
Ik ga morgenvroeg wel ff naar de Jumbo en AH. De vrachtwagens komen altijd 's morgensvroegquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:44 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
ff marktplaats tjekken dan maar!
twitter:RoelvanNiekerk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:13:16Not sure if serious, maar 100 euro voor wc-papier op Marktplaats. Het is zover. https://t.co/lFG4oC0UGS reageer retweet
Van mij mogen supermarkten dat gewoon verbieden. Wtf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef joyvke het volgende:
Vriend is boodschappen aan het doen. Stuurt me deze foto
[ afbeelding ]
Dat zijn 15 karretjes, van 1 klant... (dit is in Frankrijk/ Versailles).
NIET VAN HEM! (Ik heb 3 weken geleden al gezegd dat die elke keer wat extra boodschappen mee moet nemen, dat heeft die ook gedaan, en nu is het gewoon boodschappen voor vandaag wat die doet).
Ik hoop echt dat het iemand is die voor anderen boodschappen doet oid en niet voor zichzelf...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:56 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Van mij mogen supermarkten dat gewoon verbieden. Wtf.
Onze jumbo is dan nog niet aangevuld hoor. Ik kom er vaak in de ochtend (thuiswerk yay) maar dan zijn de schappen nog niet gevuld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg wel ff naar de Jumbo en AH. De vrachtwagens komen altijd 's morgensvroeg
Wat een mongolen die wcpapier willen verkopen
Als er veel minder vrachtwagenchauffeurs gaan werken neemt de capaciteit af.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:42 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ach, er lag iig nog biefstuk. Dat maar eten dan
Die rush op WC-papier snap ik echt niet. Dat virus zorgt toch niet voor schijterij ofwel?
Deze moeten ze gewoon verbieden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef joyvke het volgende:
[ afbeelding ]
NIET VAN HEM! (Ik heb 3 weken geleden al gezegd dat die elke keer wat extra boodschappen mee moet nemen, dat heeft die ook gedaan, en nu is het gewoon boodschappen voor vandaag wat die doet).
En dat straks er wel een beperking gaat komen op de supermarkt door dit soort malloten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wordt weer aangevuld, er is namelijk nergens een tekort aan. Het enige probleem is dat je niet tijdig alles op de goede plek krijgt als er een kudde halve garen gaat hamsteren.
Vrouwen gebruiken het ook voor nr 1 en zijn af en toe ongesteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Silven het volgende:
Ik snap niet waar mensen zoveel wcpapier voor nodig hebben. Je doet gemiddeld 1 x per dag een nr 2 en dan gebruik je toch een velletje of 7?
Door het bangmaak effect van de foto's van de lege schappen zullen denk ik heel veel mensen dit ook van plan zijn op hun vrije zaterdag. Lijkt mij best mogelijk dat bij opening de winkels al erg druk zullen zijn. Wat dus juist niet de bedoeling is, want dan kan het virus zich alleen maar sneller en makkelijker verspreiden...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg wel ff naar de Jumbo en AH. De vrachtwagens komen altijd 's morgensvroeg
Wat een mongolen die wcpapier willen verkopen
Oke helder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken het ook voor nr 1 en zijn af en toe ongesteld.
Nou, dan maak je er een rolletje per 2 dagen van voor de grootverbruikers. Kan je nog steeds een hele maand doen met een beetje standaard pak pleepapier. Ik snap die hoarders echt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken het ook voor nr 1 en zijn af en toe ongesteld.
Ah... ja, geen idee eigenlijk. Ik zie de keren dat als ik er om 8 uur ben wel mensen aan de slag. Maar zou ook kunnen dat ze aan het spiegelen zijn ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:57 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Onze jumbo is dan nog niet aangevuld hoor. Ik kom er vaak in de ochtend (thuiswerk yay) maar dan zijn de schappen nog niet gevuld.
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Nou, dan maak je er een rolletje per 2 dagen van voor de grootverbruikers. Kan je nog steeds de hele maand doen met een beetje standaard pak pleepapier
Jezus, ik snap echt niet dat supermarkten dat toelatenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef joyvke het volgende:
[ afbeelding ]
Uh dit is geen preppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
Morgen maar hamsteren bij de Gamma en mijn huis ombouwen tot een fort.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met preppen.
Stel je voor dat de buurman mijn wc-papier wil stelen![]()
#paniek
Excuus, het juiste woord is hamsterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Uh dit is geen preppen.
Dit is vrijwel het tegenovergestelde. Dit is waarom preppers extra spul in huis hebben zodat ze nu niet in paniek raken
Leven veel Preppers niet in een constante staat van paniek? Ik heb er weleens wat documentaires over gezien en je zag voornamelijk hele dikke mensen met een garage vol wc-papier en bonen..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Uh dit is geen preppen.
Dit is vrijwel het tegenovergestelde. Dit is waarom preppers extra spul in huis hebben zodat ze nu niet in paniek raken
Soort van contante staat van naderend onheil wel ja heb ik het idee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leven veel Preppers niet in een constante staat van paniek? Ik heb er weleens wat documentaires over gezien en je zag voornamelijk hele dikke mensen met een garage vol wc-papier en bonen..
Ik heb aardig geprepped en loop nu prinsheerlijk m'n gewone boodschappen te doen tussen al dat plebs dat preppers al jaren uitlacht. Ik zou het niet eens preppen willen noemen wat ik doe, gewoon voorraad houden van spullen die je veel gebruikt. Ik kan zo 2 tot 3 maanden door voor ik mij zorgen begin te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leven veel Preppers niet in een constante staat van paniek? Ik heb er weleens wat documentaires over gezien en je zag voornamelijk hele dikke mensen met een garage vol wc-papier en bonen..
De essentie van preppen is gunz en een ongezonde vetvoorraad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet naar de supermarkt gaan en gewoon boodschappen doen op de dag dat je het altijd doet. Ik zie hier verslagen van mensen die toch zelf ook zijn wezen shoppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:50 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik ga morgen verslag doen bij de beverwijkse Bazaar
Heeft die man 20 kinderen ofzo? Wat belachelijk. Doe idd voor sommige artikelen bijvoorbeeld max 2 per klant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef joyvke het volgende:
[ afbeelding ]
In de ochtend voor of rond openingstijd komt een lading dagvers. Brood, verse groenten en fruit, vers vlees en verse zuivel. Alles wat hooguit twee weken houdbaar is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ah... ja, geen idee eigenlijk. Ik zie de keren dat als ik er om 8 uur ben wel mensen aan de slag. Maar zou ook kunnen dat ze aan het spiegelen zijn ofzoMja, heb lege schappen nog nooit meegemaakt dus weet het niet goed.
Dit idd. Max 4 pakken per klant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Jezus, ik snap echt niet dat supermarkten dat toelaten
Maar ik ga vrijwel elke dag naar de supermarktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet naar de supermarkt gaan en gewoon boodschappen doen op de dag dat je het altijd doet. Ik zie hier verslagen van mensen die toch zelf ook zijn wezen shoppen.
Ah ok! Thanks! Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:07 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In de ochtend voor of rond openingstijd komt een lading dagvers. Brood, verse groenten en fruit, vers vlees en verse zuivel. Alles wat hooguit twee weken houdbaar is.
Leveringen met houdbare producten komen meestal pas later op de dag. Na schooltijd zijn er immers meer goedkope jongeren beschikbaar als vakkenvuller.
Serieus? Ik niet. Ik haal 1x per week gewoon alle boodschappen en verder kom ik er alleen als ik iets vergeten ben. Ben altijd blij als ik dat tripje weer achter de rug heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar ik ga vrijwel elke dag naar de supermarkt
Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ah ok! Thanks! Dat wist ik niet
Nja, in dat geval, dan ga ik nu ff kijken of ze het bijgevuld hebbenDuimen maar!
Ik een of twee keer per week..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Maar ik ga vrijwel elke dag naar de supermarkt
Hier ook 1x per week de grote boodschappen, maar af en toe kom ik terug om een pak melk of een rol koekjes, een snel klein dingetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Ik niet. Ik haal 1x per week gewoon alle boodschappen en verder kom ik er alleen als ik iets vergeten ben. Ben altijd blij als ik dat tripje weer achter de rug heb.
Ja, snap ik en dan is het nu een hel lijkt mij. Daar kom je niet voor je lol nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hier ook 1x per week de grote boodschappen, maar af en toe kom ik terug om een pak melk of een rol koekjes, een snel klein dingetje.
Het zit ook op de route op mijn dagelijkse rondje naar werk, dus kan/kon makkelijk.
De sfeer was vanmiddag om te snijden en we doen er allemaal aan mee, jij en ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, snap ik en dan is het nu een hel lijkt mij. Daar kom je niet voor je lol nu.
Nou ik voel nog geen paniek hoor. Ga maandag gewoon mijn boodschappen rondje en dan zie ik het wel. Of niet en dan heb ik pech gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:34 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De sfeer was vanmiddag om te snijden en we doen er allemaal aan mee, jij en ik.
Ik heb 3 supermarkten bezocht en ook nog eens de action. Wel iets meer gekocht dan gebruikelijk, extra soepblikken en een pak veeglint en een boeddhabeeldje bij de Action.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ik voel nog geen paniek hoor. Ga maandag gewoon mijn boodschappen rondje en dan zie ik het wel. Of niet en dan heb ik pech gehad.
Nou, jij krijgt het virus iig niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb 3 supermarkten bezocht en ook nog eens de action. Wel iets meer gekocht dan gebruikelijk, extra soepblikken en een pak veeglint en een boeddhabeeldje bij de Action.
De Aldi kwamen we alleen even kijken, daar was het nog het prettigst
FOK! Heeft mij van Corona genezenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, jij krijgt het virus iig niet meer.
Godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |