Van mij mogen supermarkten dat gewoon verbieden. Wtf.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef joyvke het volgende:
Vriend is boodschappen aan het doen. Stuurt me deze foto
[ afbeelding ]
Dat zijn 15 karretjes, van 1 klant... (dit is in Frankrijk/ Versailles).
NIET VAN HEM! (Ik heb 3 weken geleden al gezegd dat die elke keer wat extra boodschappen mee moet nemen, dat heeft die ook gedaan, en nu is het gewoon boodschappen voor vandaag wat die doet).
Ik hoop echt dat het iemand is die voor anderen boodschappen doet oid en niet voor zichzelf...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:56 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Van mij mogen supermarkten dat gewoon verbieden. Wtf.
Onze jumbo is dan nog niet aangevuld hoor. Ik kom er vaak in de ochtend (thuiswerk yay) maar dan zijn de schappen nog niet gevuld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg wel ff naar de Jumbo en AH. De vrachtwagens komen altijd 's morgensvroeg
Wat een mongolen die wcpapier willen verkopen
Als er veel minder vrachtwagenchauffeurs gaan werken neemt de capaciteit af.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:42 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ach, er lag iig nog biefstuk. Dat maar eten dan
Die rush op WC-papier snap ik echt niet. Dat virus zorgt toch niet voor schijterij ofwel?
Deze moeten ze gewoon verbieden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef joyvke het volgende:
[ afbeelding ]
NIET VAN HEM! (Ik heb 3 weken geleden al gezegd dat die elke keer wat extra boodschappen mee moet nemen, dat heeft die ook gedaan, en nu is het gewoon boodschappen voor vandaag wat die doet).
En dat straks er wel een beperking gaat komen op de supermarkt door dit soort malloten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alles wordt weer aangevuld, er is namelijk nergens een tekort aan. Het enige probleem is dat je niet tijdig alles op de goede plek krijgt als er een kudde halve garen gaat hamsteren.
Vrouwen gebruiken het ook voor nr 1 en zijn af en toe ongesteld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef Silven het volgende:
Ik snap niet waar mensen zoveel wcpapier voor nodig hebben. Je doet gemiddeld 1 x per dag een nr 2 en dan gebruik je toch een velletje of 7?
Door het bangmaak effect van de foto's van de lege schappen zullen denk ik heel veel mensen dit ook van plan zijn op hun vrije zaterdag. Lijkt mij best mogelijk dat bij opening de winkels al erg druk zullen zijn. Wat dus juist niet de bedoeling is, want dan kan het virus zich alleen maar sneller en makkelijker verspreiden...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg wel ff naar de Jumbo en AH. De vrachtwagens komen altijd 's morgensvroeg
Wat een mongolen die wcpapier willen verkopen
Oke helder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken het ook voor nr 1 en zijn af en toe ongesteld.
Nou, dan maak je er een rolletje per 2 dagen van voor de grootverbruikers. Kan je nog steeds een hele maand doen met een beetje standaard pak pleepapier. Ik snap die hoarders echt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken het ook voor nr 1 en zijn af en toe ongesteld.
Ah... ja, geen idee eigenlijk. Ik zie de keren dat als ik er om 8 uur ben wel mensen aan de slag. Maar zou ook kunnen dat ze aan het spiegelen zijn ofzoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:57 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Onze jumbo is dan nog niet aangevuld hoor. Ik kom er vaak in de ochtend (thuiswerk yay) maar dan zijn de schappen nog niet gevuld.
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:03 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Nou, dan maak je er een rolletje per 2 dagen van voor de grootverbruikers. Kan je nog steeds de hele maand doen met een beetje standaard pak pleepapier
Jezus, ik snap echt niet dat supermarkten dat toelatenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:55 schreef joyvke het volgende:
[ afbeelding ]
Uh dit is geen preppen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
Morgen maar hamsteren bij de Gamma en mijn huis ombouwen tot een fort.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met preppen.
Stel je voor dat de buurman mijn wc-papier wil stelen![]()
#paniek
Excuus, het juiste woord is hamsterenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Uh dit is geen preppen.
Dit is vrijwel het tegenovergestelde. Dit is waarom preppers extra spul in huis hebben zodat ze nu niet in paniek raken
Leven veel Preppers niet in een constante staat van paniek? Ik heb er weleens wat documentaires over gezien en je zag voornamelijk hele dikke mensen met een garage vol wc-papier en bonen..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:19 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Uh dit is geen preppen.
Dit is vrijwel het tegenovergestelde. Dit is waarom preppers extra spul in huis hebben zodat ze nu niet in paniek raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |