Wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:28 schreef hollandia02 het volgende:
Vriend van een klasgenoot zit in thuis-quarantaine, maar gaat nog gewoon naar de sportschool, supermarkt. Is geen enkele controle op.
"Now possible per decree: Limit the movement or permanence of people or vehicles at specific times & places; requisitions of all kinds of goods and impose mandatory personal benefits; intervene & temporarily occupy industries, factories, workshops, farms or premises of any nature."quote:
Waarom?quote:
En hoe zie je handhaving daarvan voor je?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als overheid vertrouw je daar niet op, een overheid is er voor regels. Niet om risico's te nemen.
'quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:33 schreef Kalgoorlie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?![]()
Dat er zomaar even capaciteit is om (betaalde) mensen voor de deur van mensen in thuis-quarantaine te laten posten?
Echt de mate waarin veel Nederlanders door de overheid zijn bemoederd en nu verwachten dat moeder overheid het allemaal wel even oplost terwijl we zelf thuis vanachter de computer kritiek op vanalles leveren is ongekend.
Franco toestanden!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"Now possible per decree: Limit the movement or permanence of people or vehicles at specific times & places; requisitions of all kinds of goods and impose mandatory personal benefits; intervene & temporarily occupy industries, factories, workshops, farms or premises of any nature."
"In addition: Limit or ration the use of services or the consumption of basic necessities, and issue the necessary orders to ensure the supply of markets and the operation of services and production centers."
Verplicht urenlang hoogtepunten van Jordan&Pippen kijken op youtube.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:29 schreef PippenScottie het volgende:
Al mijn hardloopwedstrijdjes en concerten worden afgelast nu en met de kinderen kan ik nergens naar toe.
Dat wordt heeeeul veel spelletjes spelen dan maar.
Jij zegt, oei! Wanneer je iets leuk vindt?quote:
Geen 1000 euro van Rutte maar 1000 uien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Straks loopt alles in de soep en hebben we in nederland dankzij onze boeren een voedseloverschotAls we niet meer kunnen exporteren... maar geen honger.
Vergelding voor wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:31 schreef speknek het volgende:
Snap ook geen reet van het blokkeren van China, wat een rare maatregel. Is dat vergelding ofzo? Of vertrouwen ze de officiële cijfers niet?
Moet je voor de grap eens in het datingtopic kijken in r&pquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb gister zelf geconstateerd dat velen zich niet houden aan inperken van sociale activiteiten.
Cynisch genoeg waren het wel uitgerekend Baudet en Wilders die op tijd aan de bel trokken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi ja, dan hadden de Baudet- en Wilders-adepten geroepen dat het buitensporige maatregelen waren....
Of wat te denken wat de reacties waren geweest als we na de eerste besmetting in Loon op Zand meteen een totale lockdown waren gegaan? Het is altijd heerlijk roepen vanaf de zijlijn als je zelf geen enkele verantwoordelijkheid hebt
Geen idee, hopelijk zijn de bars hier gewoon open morgenquote:
Supermarkt en apotheek net als in Italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als dit in Nederland gebeurt wat zijn eerste levensbehoeften? Supermarkten blijven sowieso open dan. Kruidvat en Etos? De slager? De tabakszaak? De slijterij?
Natuurlijk niet. Nederlanders zijn eigenwijs. Maarja als de bars en clubs verplicht dicht moeten kunnen ze er alsnog niet naartoe. Dus dat zou een goede maatregel zijn dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb gister zelf geconstateerd dat velen zich niet houden aan inperken van sociale activiteiten.
Mede-verantwoordelijk voor de oudjes die straks gaan sneuvelen.
Ja dat weet ik!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar Nederland gewoon onder valt. Dus vluchten vanuit Amerika weren heeft weinig impact.
Het lijkt me prima om elke voordeur met een camera te gaan bewaken vanuit de overheidquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:33 schreef Kalgoorlie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?![]()
Dat er zomaar even capaciteit is om (betaalde) mensen voor de deur van mensen in thuis-quarantaine te laten posten?
Ik refereer vooral aan je PI. Die wekt de indruk dat je het hilarisch vindt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij zegt, oei! Wanneer je iets leuk vindt?
De minder populaire plaatsen hebben toch geen horeca?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heftige shit en dan heeft Amsterdam nog veel aanwas van toeristen, dat zet je te denken over de minder populaire steden en dorpen..
Nice!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:35 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Geen idee, hopelijk zijn de bars hier gewoon open morgen
Heb morgen weereen date met mijn scharrel 😅
Nee, dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ik!
Ik beweer niks anders, alleen dat het niet klopt dat de VS heel Europa weert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |