Ze worden neergehaald als ze overvliegenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Fukushima het volgende:
'geweerd' klinkt een beetje als dat er af en toe toch nog een vliegtuig kan landen.
Het. virus. vertragen. om. ziekenhuizen. te. ontlasten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat had je er mee opgeschoten ook? Het kan in omringende landen lekker om zich heen grijpen, en zodra het daar een beetje afgelopen is zit je met een heel land dat nog steeds kwetsbaar is voor een uitbraak.
Dat zeg ik niet. Maar het geldt gewoon niet voor heel Europa.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar Nederland gewoon onder valt. Dus vluchten vanuit Amerika weren heeft weinig impact.
Dit. Ook de enige reden die ik me kan bedenken (en volgens mij ook opperde hier afgelopen week). Maar denk wel dat ze er te laat mee zijn begonnen om maatregelen te treffenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:22 schreef _I het volgende:
[..]
Dit zeker. En dat is zelf nu nog zo. Beheersbare paniek is wel gewenst.
Oei! De oudjes gaan eraan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef Sfancta het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)ghuis-van-zuyderland
In Limburg gaan veel doden vallen. Naast Sittar, nu ook in Geleen.
Op zich is het nooit te laat. Ook al gaat het eerst mis. Het is nooit te laat om wel in te grijpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit. Ook de enige reden die ik me kan bedenken (en volgens mij ook opperde hier afgelopen week). Maar denk wel dat ze er te laat mee zijn begonnen om maatregelen te treffen
Duidelijk communiceren dat dit niet zomaar een griepje is had geen paniek veroorzaakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit. Ook de enige reden die ik me kan bedenken (en volgens mij ook opperde hier afgelopen week). Maar denk wel dat ze er te laat mee zijn begonnen om maatregelen te treffen
Dat hangt ervan af of je het vanuit het individu bekijkt of vanuit macro-economische belangen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Te laat als in. Als eerder deze maatregelen waren getroffen, want ze konden de gevolgen al in het buitenland merken, dan zou de verspreiding nu langzamer gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op zich is het nooit te laat. Ook al gaat het eerst mis. Het is nooit te laat om wel in te grijpen.
Ook echt kansloos dat nu vluchten vanuit China worden geweerd, terwijl de piek daar al voorbij isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:25 schreef YebCar het volgende:
Inkomende vluchten uit China, Iran, Italië en Zuid-Korea geweerd,
Italie, Iran, Zuid-Korea begrijpelijk, maar voor China reeds 4 weken te laat.
China moet nu andersom eigenlijk alle Europese vluchten weren, voordat alle Chinese Europeanen weer terug naar China willen omdat het daar nu veilig is.
Schiphol?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:25 schreef YebCar het volgende:
Inkomende vluchten uit China, Iran, Italië en Zuid-Korea geweerd,
Italie, Iran, Zuid-Korea begrijpelijk, maar voor China reeds 4 weken te laat.
China moet nu andersom eigenlijk alle Europese vluchten weren, voordat alle Chinese Europeanen weer terug naar China willen omdat het daar nu veilig is.
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Duidelijk communiceren dat dit niet zomaar een griepje is had geen paniek veroorzaakt.
Zit zelf binnen want keelpijn en neusverkoudheid. Maar vrienden hoorden zoveel mensen gewoon snotteren en in het rond hoesten in de winkels. En die waren drukker dan een normale vrijdag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:23 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dan heeft heel die lockdown geen nut idd
Vaak dezelfde mensen die ondertussen wel miepen dat de overheid meer moet doen. Terwijl ze de bestaande maatregelen niet eens respecteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik werk in een restaurant/supermarkt en het is echt enorm druk. Vooral in het restaurant. Niemand luistert naar de regering. Tijd voor een lockdown.
Het is erg laat ja, maar beter om nog even een poosje te wachten totdat de rust overal is terug gekeerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook echt kansloos dat nu vluchten vanuit China worden geweerd, terwijl de piek daar al voorbij is.
Nieuwe maatregelen bedoel ik ermeequote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:27 schreef hollandia02 het volgende:
Het grote SARS-CoV-2 topic #240 15h30 update spanje
Was toch al bekend?
Sowieso rijkelijk te laatquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook echt kansloos dat nu vluchten vanuit China worden geweerd, terwijl de piek daar al voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |