3quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef Montagui het volgende:
[..]
IQ en empathie. 2 noodzakelijke MENSELIJKE eigenschappen.
I know. Had vandaag 1 ding echt nodig. Brood. En gehaald bij een verschrikkelijk goede bakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Brood koop je dan ook bij een bakker. protip: vooraf bestellen, dan vis je zelfs bij massale hamsteracties niet achter het net
Lidl, vomar. Allemaal na een uur of 2 3... Terwijl ze tot 9 open zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet allemaal. AH heeft er een handje van. Jumbo bakt altijd wel bij, maar dat brood van hun is niet te vreten en blijft amper 1 dag goed.
De Vomar, hangt die treiterturk nerd daar ook rond?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lidl, vomar. Allemaal na een uur of 2 3... Terwijl ze tot 9 open zijn.
Geen idee, ik woon niet in zaandam.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De Vomar, hangt die treiterturk nerd daar ook rond?
AH Straatweg? Die uien lagen er daar precies hetzelfde bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
Vanochtend bij de AH:
O.a. paprika
[ afbeelding ]
Aardappels
[ afbeelding ]
Dank u voor de aanvulling. Dit is uiteraard verreweg de nummer 1.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
AH Straatweg? Die uien lagen er daar precies hetzelfde bij.
Veel pasta maar vooral duurdere varianten zoals tagliatelle.quote:Wel gek trouwens. Veel pasta en brood nog. Juist vers fruit en groente was veelal weg.
sav? eieren en houdbare melk denk ik?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:58 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
2 lege schappen, eieren (zie klote foto) en de roomboter
sav idd, eieren, houdbare melk staat volgens mij een schap verderopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
sav? eieren en houdbare melk denk ik?
Bij een echte Apocalypse zijn er gelukkig nog voldoende strepsilsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
Vanochtend bij de AH:
O.a. paprika
[ afbeelding ]
Aardappels
[ afbeelding ]
Tacoschelpen en tortilla's
[ afbeelding ]
Paracetamol en ibuprofen
[ afbeelding ]
Houdbare melk
[ afbeelding ]
Toiletpapier is nog steeds op. De broodschappen waren wel weer goed gevuld.
Bronvermelding aubquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:28 schreef Newone82 het volgende:
Vullen alle supermarktschappen duurt nog paar dagen
De logistiek in supermarkten is gisteren zwaar ontregeld en het zal nog een paar dagen duren voordat alle schappen weer gevuld zijn, zegt René Roorda, algemeen directeur van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel.
"De winkels zijn leeggetrokken. Er zijn vandaag meer lege schappen dan gisteren. Vanochtend waren de winkels redelijk gevuld, maar er zijn weer ontzettend veel mensen naar de winkels gekomen. Het gaat een paar dagen duren voordat we dit hebben opgelost."
Roorda spreekt van 'on-Nederlandse toestanden'. Oudere medewerkers zeggen tegen hem dat ze dit niet eerder hebben meegemaakt. "Hamsteren hoeft niet!", herhaalt hij. Er zijn voldoende voorraden. "Het zit hem puur in de logistiek. Producten moeten op de juiste plek komen."
Supermarkten zetten extra vrachtwagens met chauffeurs uit andere sectoren in om de producten in de winkels te krijgen.
Ja, die lees ik ook net in m'n inbox.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:05 schreef F1gamer het volgende:
Krijg mailtje van de AH dat ze proberen de winkels zo goed mogelijk te bevoorraden en voornamelijk met de zelfscankassa of met de pin te betalen
Waar gaan ze die bananen dan voor gebruiken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:36 schreef Montagui het volgende:
In 3 winkels geweest. AH veel schappen leeg, Jumbo viel best mee, Jan Linders bijna niks te merken van het hamsteren, alle schappen vol, wel weinig bananen.
Ze moeten daar heel lang in de rij wachten buiten en er staat beveiliging bij de ingang. Ik snap het hamsteren wel.quote:Echt jongeh zelfs in Italië staan alle supermarkten vol en kun je gewoon dagelijks kopen wat je wil.
Denk dat je net geluk moet hebben dat er bijgevuld is. Hier in de jumbo heel veel lege schappen en mensen die gewoon staan te wachten tot het aangevuld wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:53 schreef Navifactiva het volgende:
Het is hier in de Jumbo in Joure weer redelijk normaal. Het enige was echt op is is pasta en afbakbroodjes. Er is weer volop vlees en andere shit, zelfs schijtpapier.
Zijn relatief lang goed denk ik?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:49 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Waar gaan ze die bananen dan voor gebruiken?
Niet veroorzaakt doordat de supply chain stil staat, maar door een uitbraak van paniek door iq lozen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:28 schreef Newone82 het volgende:
Vullen alle supermarktschappen duurt nog paar dagen
De logistiek in supermarkten is gisteren zwaar ontregeld en het zal nog een paar dagen duren voordat alle schappen weer gevuld zijn, zegt René Roorda, algemeen directeur van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel.
"De winkels zijn leeggetrokken. Er zijn vandaag meer lege schappen dan gisteren. Vanochtend waren de winkels redelijk gevuld, maar er zijn weer ontzettend veel mensen naar de winkels gekomen. Het gaat een paar dagen duren voordat we dit hebben opgelost."
Roorda spreekt van 'on-Nederlandse toestanden'. Oudere medewerkers zeggen tegen hem dat ze dit niet eerder hebben meegemaakt. "Hamsteren hoeft niet!", herhaalt hij. Er zijn voldoende voorraden. "Het zit hem puur in de logistiek. Producten moeten op de juiste plek komen."
Supermarkten zetten extra vrachtwagens met chauffeurs uit andere sectoren in om de producten in de winkels te krijgen.
Ik maakte een praatje met een vakkenvuller en hij zei dat het gisteravond afnam en sinds vanochtend weer normaal is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:57 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Denk dat je net geluk moet hebben dat er bijgevuld is. Hier in de jumbo heel veel lege schappen en mensen die gewoon staan te wachten tot het aangevuld wordt.
Bij de Kruidvat was naast geen wc papier ook helemaal niks meer van pijnstillers te koop. Paracetamol zou pas eind van de week weer binnen komen omdat er zoveel voorraad doorheen was gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:19 schreef ToT het volgende:
Bij de drogist was het schap van de paracetamol ook leeg.
Ze hadden maar een doos met die pakjes op de grond neer gezet zodat iedereen daar maar lekker uit kon graaien.
Of jij bent een smeerpijp dat je je lul niet afdroogt na het pissen. Wij vrouwen gebruiken bij het pissen toch echt gewoon droog papierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:17 schreef 20100 het volgende:
toiletpapier is het minste van mijn zorgen, ik gebruik toch enkel wet wipes en washandje voor het zwaardere werk
smeerpijpen met jullie droog papier
Of gewoon op burgerservicenummer doen en een limiet instellen van 2 pakketjes per persoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat was naast geen wc papier ook helemaal niks meer van pijnstillers te koop. Paracetamol zou pas eind van de week weer binnen komen omdat er zoveel voorraad doorheen was gegaan.
Ik zou als ik Kruidvat was gewoon de prijs keer 4 verhogen van die tabletjes, haal je de mensen er uit die het echt nodig hebben.
Of gewoon een wc-pot met bidet kopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Of jij bent een smeerpijp dat je je lul niet afdroogt na het pissen. Wij vrouwen gebruiken bij het pissen toch echt gewoon droog papier
Maar wetwipes voor de anus for the win
Idd, smeerkees als je je lul niet afdroogt na wc bezoek. Gadver.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Of jij bent een smeerpijp dat je je lul niet afdroogt na het pissen. Wij vrouwen gebruiken bij het pissen toch echt gewoon droog papier
dat mogen ze nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Of gewoon op burgerservicenummer doen en een limiet instellen van 2 pakketjes per persoon.
Het mag niet op BSN maar het hoeft ook niet op BSN. Gewoon aan de kassa de regel dat iemand niet meer dan 1 of 2 per keer mee mag nemen. Tegen de tijd dat die terug zijn om de volgende ronde te halen hebben iig al wat mensen tussendoor óók kunnen halen. En wordt het schap dus niet zomaar leeggetrokken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Of gewoon op burgerservicenummer doen en een limiet instellen van 2 pakketjes per persoon.
Op zondag ligt hier bijna nooit veel nieuwe voorraad in de supermarkten. Zou maandag proberen, doe ik ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:24 schreef Bocaj het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog wat halen, maar ik stel het uit tot morgen 10:00 uur!
Op zondag zal het wel niet zo druk zo na opening!
(De meeste kloothommels hebben vandaag al wel boodschappen gedaan lijkt mij!)
Een lief meisje bij Kruidvat gaf mij woensdag het voorlaatste pakje molletjesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:19 schreef ToT het volgende:
Bij de drogist was het schap van de paracetamol ook leeg.
Ze hadden maar een doos met die pakjes op de grond neer gezet zodat iedereen daar maar lekker uit kon graaien.
Als dat niet op BSN mag dan wordt de wet maar tijdelijk aangepast.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Het mag niet op BSN maar het hoeft ook niet op BSN. Gewoon aan de kassa de regel dat iemand niet meer dan 1 of 2 per keer mee mag nemen. Tegen de tijd dat die terug zijn om de volgende ronde te halen hebben iig al wat mensen tussendoor óók kunnen halen. En wordt het schap dus niet zomaar leeggetrokken.
Nu gaan soms letterlijk hele schappen naar 1 persoon, ik snap niet dat supermarkten dat toelaten eigenlijk.
Ik zie het nut alsnog niet want het kan prima op de ogen van de winkelmedewerkers.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:28 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Als dat niet op BSN mag dan wordt de wet maar tijdelijk aangepast.
Kijk maar op marktplaats dan. Er zijn mensen die alles leegtrekken om het vervolgens op marktplaats te verkopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zie het nut alsnog niet want het kan prima op de ogen van de winkelmedewerkers.
Mensen zoals dit soort figuren zijn dus het probleem. Waarom heb je in godsnaam zoveel pijnstillers nodig?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef quirina het volgende:
We hebben gelukkig ruim paracetamol op voorraad gehamsterd.
Ben blij dat ik vorige week onze huisapotheek weer heb aangevuld met neussprays,paracetamol,ibuprofen,diclofenac,hoestsiropen, multivitamine en vitamine C.
Voor mensen die afhankelijk zijn van medicatie hoop ik ook dat ze tijdig hun herhaalrecept hebben opgehaald bij de aopotheek want ik denk dat daar ook problemen gaan komen.
Ben geen doemdenker, maar ik adviseer iedereen met klem zich zo goed mogelijk voor te bereiden.
Familieleden he bijgoochem!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mensen zoals dit soort figuren zijn dus het probleem. Waarom heb je in godsnaam zoveel pijnstillers nodig?
gewoon lul afschudden, geen enkele man droogt zijn lul na het pissenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Alles in één en weer één minderquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mensen zoals dit soort figuren zijn dus het probleem. Waarom heb je in godsnaam zoveel pijnstillers nodig?
Makro heeft nog voldoende, alles is weer aangevuld. Zij zijn, net als andere supers waarschijnlijk, al wel enigszins hierop voorbereid met goedgevulde centrale magazijnen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef quirina het volgende:
Bij de Makro is ook van alles op.
Meel, rijst, pasta, blikken groenten en vlees, houdbare melk,melkpoeders eieren en dat soort zaken zijn allemaal uitverkocht. Was gisteren leeg hoorde ik. En vandaag zag ik het ook met eigen ogen. Wc papier ed ruim verkrijgbaar. Mensen slaan dat ook veel in.
Mensen maken serieus ruzie over een blik doperwten...
In de gewone supermarkt. Eieren op, vis vlees groentenconserven allemaal op. Wc papier op.
Alles van het merk Dettol was ook op. Chloor ook leeg.
lekker hygienisch met pisdruppels in je onderbroek rondlopen jatogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:05 schreef 20100 het volgende:
[..]
gewoon lul afschudden, geen enkele man droogt zijn lul na het pissen
Ik doe dat wel...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:05 schreef 20100 het volgende:
[..]
Er is geen gebrek, er zijn alleen veel te veel inhalige idioten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef quirina het volgende:
Hoorde van een kennis dat er ook gebrek is aan babyvoeding. Dat is ook opletten geblazen.
En wassen normaliter hun handen ook niet. Mannenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:05 schreef 20100 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat papier niet echt nodig is?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:19 schreef Chia het volgende:
[..]
En wassen normaliter hun handen ook niet. Mannen
O mag ik 300 gram kip ik ben de kip vergeten voor de rijst vandaag kom ik net achter en het schap zal nu wel leeg zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik en mn chad maten kapen snel alles voor jouw incel neus weg. Je hebt toch verder niemand te voeden.Vandaag ook 20kg rijst, 10 blikken bonen, 3kg kipfilet en 2 pakken hopjesvla gehaald.
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wauw wat is die schap breed![]()
Hebben inwoners van Kerkrade spastische darmen en andere afwijkingen dat ze standaard zoveel wc papier nodig hebben?
Ik zal als ik weer in de buurt ben er eens naar vragenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:15 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
In Kerkrade kunnen ze behoorlijk schijten zo te zien. Wat een enorme schappen voor pleepapier.
Uit pure interesse, hoeveel van al die spullen sla je dan in? Dit klinkt inderdaad alsof je een halve apotheek thuis hebt liggen. Dat is gewoon compleet onnodig tenzij je met partner en tien kinderen woont.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef quirina het volgende:
Ben blij dat ik vorige week onze huisapotheek weer heb aangevuld met neussprays,paracetamol,ibuprofen,diclofenac,hoestsiropen, multivitamine en vitamine C.
Voor mensen die afhankelijk zijn van medicatie hoop ik ook dat ze tijdig hun herhaalrecept hebben opgehaald bij de aopotheek want ik denk dat daar ook problemen gaan komen.
Ben geen doemdenker, maar ik adviseer iedereen met klem zich zo goed mogelijk voor te bereiden.
Het meest vieze wat ik een vrouw ooit heb zien typen/zeggen. Zit gewoon te kokhalzen achter laptop.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Alles is compleet onnodig en iedereen die het doet is debiel en dit en dat maar jullie slimme mensen zitten zonder op dit moment en te zeiken daarover. Niemand heeft het door dat ze dom zijn, maar op dit moment mag het toch wel echt duidelijk zijn? Vanwege 200 euro aan voorraad wordt iedereen een tokkie op fok terwijl ze zichzelf juist beschaafd vindenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Uit pure interesse, hoeveel van al die spullen sla je dan in? Dit klinkt inderdaad alsof je een halve apotheek thuis hebt liggen. Dat is gewoon compleet onnodig tenzij je met partner en tien kinderen woont.
als je al dat soort spul in huishaalt ben je imho wel een beetje doemdenker..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef quirina het volgende:
dat is wel erg kortzichtig.. als ik zou willen kan ik veel inslaan, maar wat heb ik er aan als die dingen vervolgens overdatum raken en weggegooid kunnen worden?quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
Simpele mensen die alleen maar kunnen zeiken omdat ze niet genoeg geld hebben om iets extra's in te slaan is het beeld wat ik een beetje krijg bij jullie.
Yep, op facebook en twitter ook allemaal gejammer van arme mensen die niets extra's kunnen kopen. Tja, wat ben ik dan blij dat ik wel gewoon de mogelijkheden heb om een voorraad aan te leggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
Simpele mensen die alleen maar kunnen zeiken omdat ze niet genoeg geld hebben om iets extra's in te slaan is het beeld wat ik een beetje krijg bij jullie.
Nee dat kan je niet. Daarom zijn de winkelschappen leeg kortzichtige.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als je al dat soort spul in huishaalt ben je imho wel een beetje doemdenker..
de laatste keer dat ik een hoestsiroop of vitaminen geslikt had/nodig had is ruim meer dan 10 jaar geleden
paracetamol is wel wat korter geleden, maar ook daar is een pakje zat om de ergste pijn even te verlichten.
Medicatie maak ik mij ook geen zorgen om, heb nog voor 2 weken dus zie dan wel weer.
mocht het er niet direct zijn, is dat ongemakkelijk en vervelend, maar niet gelijk dat ik dood neerval..
[..]
dat is wel erg kortzichtig.. als ik zou willen kan ik veel inslaan, maar wat heb ik er aan als die dingen vervolgens overdatum raken en weggegooid kunnen worden?
Daarom moet je ook houdbare spullen kopen. Het is onzin om bijv 10 pakken gewone melk te kopen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
als je al dat soort spul in huishaalt ben je imho wel een beetje doemdenker..
de laatste keer dat ik een hoestsiroop of vitaminen geslikt had/nodig had is ruim meer dan 10 jaar geleden
paracetamol is wel wat korter geleden, maar ook daar is een pakje zat om de ergste pijn even te verlichten.
Medicatie maak ik mij ook geen zorgen om, heb nog voor 2 weken dus zie dan wel weer.
mocht het er niet direct zijn, is dat ongemakkelijk en vervelend, maar niet gelijk dat ik dood neerval..
[..]
dat is wel erg kortzichtig.. als ik zou willen kan ik veel inslaan, maar wat heb ik er aan als die dingen vervolgens overdatum raken en weggegooid kunnen worden?
Ja man, iedereen hier heeft geen 200 euro om uit te gevenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
Als dat sarcasme is dan suggesteer je dat ze dat wel hebben..quote:Op zondag 15 maart 2020 20:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja man, iedereen hier heeft geen 200 euro om uit te geven
Jij bent dus zo'n hamsteraar? Echt debiel, je woont hier niet in Moldavië hè?!quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
die waren anders vanmiddag behoorlijk volquote:Op zondag 15 maart 2020 20:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet. Daarom zijn de winkelschappen leeg kortzichtige.
Leuk voor de mensen die gewoon moeten werken en daarom steeds geen fatsoenlijk eten kunnen kopen de komende dagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
Oke nou ja dan woon je niet in de omgeving van Den haag. Maar goed dat ze bij jou nog vol waren en dat je daar zo over kan praten op deze manierquote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die waren anders vanmiddag behoorlijk vol
en heb gewoon gehaald wat ik deze week nodig heb
Trut. Ik heb 3 weken geleden (eerder 4 weken) al boodschappen gedaan omdat ik dit al anticipeerde.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die gewoon moeten werken en daarom steeds geen fatsoenlijk eten kunnen kopen de komende dagen.
Egoïst.
Jij bent dus één van degenen die de hele hype heeft aangewakkerd. Goed bezigquote:Op zondag 15 maart 2020 20:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Trut. Ik heb 3 weken geleden (eerder 4 weken) al boodschappen gedaan omdat ik dit al anticipeerde.
Die kans is aanwezig. Je hebt altijd zwakkere mensenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent dus één van degenen die de hele hype heeft aangewakkerd. Goed bezig
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zwakker of sterker is irrelevant. Het is ronduit onwenselijk om deze druk op de bevoorrading van de winkels te leggen en daarmee op de mensen die, zoals eerder gezegd, aan het werk zijn om dit zoveel mogelijk de kop in te drukken.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Je hebt altijd zwakkere mensen
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke nou ja dan woon je niet in de omgeving van Den haag. Maar goed dat ze bij jou nog vol waren en dat je daar zo over kan praten op deze manier
Hou toch op johquote:Op zondag 15 maart 2020 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zwakker of sterker is irrelevant. Het is ronduit onwenselijk om deze druk op de bevoorrading van de winkels te leggen en daarmee op de mensen die, zoals eerder gezegd, aan het werk zijn om dit zoveel mogelijk de kop in te drukken.
Misschien wel. Maakt het uit? Ik werk gewoon en jullie mensen kunnen niks anders doen dan op de man spelenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij bent één van de zwakkeren bedoel je?
Niemand heeft wat aangewakkerd. Als iemand weken geleden alvast voorraad heeft gekocht heeft niemand daar last van gehad.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |