3quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:41 schreef Montagui het volgende:
[..]
IQ en empathie. 2 noodzakelijke MENSELIJKE eigenschappen.
I know. Had vandaag 1 ding echt nodig. Brood. En gehaald bij een verschrikkelijk goede bakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Brood koop je dan ook bij een bakker. protip: vooraf bestellen, dan vis je zelfs bij massale hamsteracties niet achter het net
Lidl, vomar. Allemaal na een uur of 2 3... Terwijl ze tot 9 open zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet allemaal. AH heeft er een handje van. Jumbo bakt altijd wel bij, maar dat brood van hun is niet te vreten en blijft amper 1 dag goed.
De Vomar, hangt die treiterturk nerd daar ook rond?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lidl, vomar. Allemaal na een uur of 2 3... Terwijl ze tot 9 open zijn.
Geen idee, ik woon niet in zaandam.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 02:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De Vomar, hangt die treiterturk nerd daar ook rond?
AH Straatweg? Die uien lagen er daar precies hetzelfde bij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
Vanochtend bij de AH:
O.a. paprika
[ afbeelding ]
Aardappels
[ afbeelding ]
Dank u voor de aanvulling. Dit is uiteraard verreweg de nummer 1.quote:
Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
AH Straatweg? Die uien lagen er daar precies hetzelfde bij.
Veel pasta maar vooral duurdere varianten zoals tagliatelle.quote:Wel gek trouwens. Veel pasta en brood nog. Juist vers fruit en groente was veelal weg.
sav? eieren en houdbare melk denk ik?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:58 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
2 lege schappen, eieren (zie klote foto) en de roomboter
sav idd, eieren, houdbare melk staat volgens mij een schap verderopquote:Op zaterdag 14 maart 2020 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
sav? eieren en houdbare melk denk ik?
Bij een echte Apocalypse zijn er gelukkig nog voldoende strepsilsquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
Vanochtend bij de AH:
O.a. paprika
[ afbeelding ]
Aardappels
[ afbeelding ]
Tacoschelpen en tortilla's
[ afbeelding ]
Paracetamol en ibuprofen
[ afbeelding ]
Houdbare melk
[ afbeelding ]
Toiletpapier is nog steeds op. De broodschappen waren wel weer goed gevuld.
Bronvermelding aubquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:28 schreef Newone82 het volgende:
Vullen alle supermarktschappen duurt nog paar dagen
De logistiek in supermarkten is gisteren zwaar ontregeld en het zal nog een paar dagen duren voordat alle schappen weer gevuld zijn, zegt René Roorda, algemeen directeur van het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel.
"De winkels zijn leeggetrokken. Er zijn vandaag meer lege schappen dan gisteren. Vanochtend waren de winkels redelijk gevuld, maar er zijn weer ontzettend veel mensen naar de winkels gekomen. Het gaat een paar dagen duren voordat we dit hebben opgelost."
Roorda spreekt van 'on-Nederlandse toestanden'. Oudere medewerkers zeggen tegen hem dat ze dit niet eerder hebben meegemaakt. "Hamsteren hoeft niet!", herhaalt hij. Er zijn voldoende voorraden. "Het zit hem puur in de logistiek. Producten moeten op de juiste plek komen."
Supermarkten zetten extra vrachtwagens met chauffeurs uit andere sectoren in om de producten in de winkels te krijgen.
Ja, die lees ik ook net in m'n inbox.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:05 schreef F1gamer het volgende:
Krijg mailtje van de AH dat ze proberen de winkels zo goed mogelijk te bevoorraden en voornamelijk met de zelfscankassa of met de pin te betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |