Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Heeft gewoon gelijk. Door dit gedrag komen we juist in de problemen met zn allen. Niet door het afwezig zijn van voorraad, maar omdat er maatregelen genomen worden op het gaan naar de winkel.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vind je het niet dom dat je juist niet hamstert, straks de winkels dicht zijn vanwege zogenaamde domme mensen terwijl jij als zelfverklaard slim persoon geen eten hebt?
Dat is echt het laatste wat er gaat gebeuren, want als dat wordt afgekondigd komen er rellen, plunderingen, geweld en zelfs moordpartijen gezien het huidige gedrag. Dat weten ze ook wel in den haag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vind je het niet dom dat je juist niet hamstert, straks de winkels dicht zijn vanwege zogenaamde domme mensen terwijl jij als zelfverklaard slim persoon geen eten hebt?
Thanks man.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hoop voor dat je ingreep doorgaat bij de kaakchirurg. Gisteren bij de kaakchirurg verstandskiezen laten verwijderen, maar ik woon in provincie met nu bekend 10 gevallen. Dat is voor Brabant wel anders
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat er gaat gebeuren, want als dat wordt afgekondigd komen er rellen, plunderingen, geweld en zelfs moordpartijen gezien het huidige gedrag. Dat weten ze ook wel in den haag.
De levensmiddelen supply chain blijft draaien, dat is strategisch en zal de eerste prio hebben.
Juist met een plundermindset, gaan we in de problemen komen. Juist die uitbraak van paniek, zorgt voor meer shit.
Kappen dus.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:16 schreef phoenyx het volgende:
Je hebt nou eenmaal mensen met geld die spullen kunnen kopen als het nodig is en mensen die moeten wachten op hun salaris
Ik werk ook gewoon en kon ook gewoon kopen wat ik wilde hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:17 schreef Nicksanders het volgende:
[..]je hebt ook mensen die werken en niet van hun bijstand geld overdag de supermarkt plunderen
Ik heb een zeer goed betaalde baanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:18 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik werk ook gewoon en kon ook gewoon kopen wat ik wilde hoorweet niet wat voor baan jij hebt ofzo maar goed
Oke ja op die manier bedoelde ik dat niet. Meer of je een baan hebt waarbij het inkopen blijkbaar moeilijk is ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:20 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goed betaalde baan
Ik ook, maar ben meer een beetje aan het kijken wat voor gekte er aan de hand is. Soort van ramptoerist.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:19 schreef phoenyx het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk ik sloeg het 2 weken geleden al in omdat ik al het idee kreeg van wat komen ging
Nou ja als je van 8 tot half 5 werkt wel blijkbaar want half 6 in de winkel was het al geplunderdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja op die manier bedoelde ik dat niet. Meer of je een baan hebt waarbij het inkopen blijkbaar moeilijk is ofzo.
Dit. Een voorraadje voor als je dorp/stad even in quarantaine gaat of voor als je zelf in thuis quarantaine moet is handig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Leuk feitje: NL is na de USA de grootste voedselproducent ter wereld. Dus het kan eigenlijk niet dat de schappen hier langdurig leeg zijn.
Spullen zoals rijst uit Azie die met de boot moeten komen kan natuurlijk op raken maar melk, kaas, brood, broodbeleg, vleeswaren allemaal niet.
Daarom is dat paniekhamsteren van iedereen zo grappig, de komende weken zal je zien dat elke dag de supermarkten uitverkocht zijn maar over 2 weken heeft iedereen wel een voorraad thuis en hamstert niemand meer.
Bijna alles is nog steeds leverbaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:20 schreef capricia het volgende:
Man en kind zijn vanavond nog even langs dezelfde AH gegaan. Alles is weer aangevuld. En we hebben weer pleepapier in huis.
Gelijk 96 rollen ingeslagen neem ik aan .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:20 schreef capricia het volgende:
Man en kind zijn vanavond nog even langs dezelfde AH gegaan. Alles is weer aangevuld. En we hebben weer pleepapier in huis.
Logisch ook. Houdbare producten worden meestal in de middag geleverd en vervolgens door goedkope scholieren na schooltijd uitgepakt. Voor houdbare producten kun je dus het beste aan het eind van de middag of in de avond langsgaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:20 schreef capricia het volgende:
Al die malloten die hun huis vol gooien met voedsel en pleepapier dat daarna maandenlang alleen maar ruimte in neemtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
Bijna alles is nog steeds leverbaar.
Het hamsteren houdt ook vanzelf op als iedereen genoeg in huis heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |