abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192056942
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Moira het volgende:

[..]

Of jij bent een smeerpijp dat je je lul niet afdroogt na het pissen. Wij vrouwen gebruiken bij het pissen toch echt gewoon droog papier :P

Maar wetwipes voor de anus for the win _O_
Het meest vieze wat ik een vrouw ooit heb zien typen/zeggen. Zit gewoon te kokhalzen achter laptop.
pi_192057016
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Uit pure interesse, hoeveel van al die spullen sla je dan in? Dit klinkt inderdaad alsof je een halve apotheek thuis hebt liggen. Dat is gewoon compleet onnodig tenzij je met partner en tien kinderen woont.
Alles is compleet onnodig en iedereen die het doet is debiel en dit en dat maar jullie slimme mensen zitten zonder op dit moment en te zeiken daarover. Niemand heeft het door dat ze dom zijn, maar op dit moment mag het toch wel echt duidelijk zijn? Vanwege 200 euro aan voorraad wordt iedereen een tokkie op fok terwijl ze zichzelf juist beschaafd vinden
pi_192057075
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef quirina het volgende:
We hebben gelukkig ruim paracetamol op voorraad gehamsterd.
Ben blij dat ik vorige week onze huisapotheek weer heb aangevuld met neussprays,paracetamol,ibuprofen,diclofenac,hoestsiropen, multivitamine en vitamine C.
Voor mensen die afhankelijk zijn van medicatie hoop ik ook dat ze tijdig hun herhaalrecept hebben opgehaald bij de aopotheek want ik denk dat daar ook problemen gaan komen.
Ben geen doemdenker, maar ik adviseer iedereen met klem zich zo goed mogelijk voor te bereiden.
als je al dat soort spul in huishaalt ben je imho wel een beetje doemdenker..

de laatste keer dat ik een hoestsiroop of vitaminen geslikt had/nodig had is ruim meer dan 10 jaar geleden
paracetamol is wel wat korter geleden, maar ook daar is een pakje zat om de ergste pijn even te verlichten.
Medicatie maak ik mij ook geen zorgen om, heb nog voor 2 weken dus zie dan wel weer.
mocht het er niet direct zijn, is dat ongemakkelijk en vervelend, maar niet gelijk dat ik dood neerval..

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
Simpele mensen die alleen maar kunnen zeiken omdat ze niet genoeg geld hebben om iets extra's in te slaan is het beeld wat ik een beetje krijg bij jullie.
dat is wel erg kortzichtig.. als ik zou willen kan ik veel inslaan, maar wat heb ik er aan als die dingen vervolgens overdatum raken en weggegooid kunnen worden?
  zondag 15 maart 2020 @ 20:38:03 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192057122
quote:
Simpele mensen die alleen maar kunnen zeiken omdat ze niet genoeg geld hebben om iets extra's in te slaan is het beeld wat ik een beetje krijg bij jullie.
Yep, op facebook en twitter ook allemaal gejammer van arme mensen die niets extra's kunnen kopen. Tja, wat ben ik dan blij dat ik wel gewoon de mogelijkheden heb om een voorraad aan te leggen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192057130
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef mschol het volgende:

[..]

de laatste keer dat ik een hoestsiroop of vitaminen geslikt had/nodig had is ruim meer dan 10 jaar geleden
paracetamol is wel wat korter geleden, maar ook daar is een pakje zat om de ergste pijn even te verlichten.
Medicatie maak ik mij ook geen zorgen om, heb nog voor 2 weken dus zie dan wel weer.
mocht het er niet direct zijn, is dat ongemakkelijk en vervelend, maar niet gelijk dat ik dood neerval..
[..]

dat is wel erg kortzichtig.. als ik zou willen kan ik veel inslaan, maar wat heb ik er aan als die dingen vervolgens overdatum raken en weggegooid kunnen worden?
Nee dat kan je niet. Daarom zijn de winkelschappen leeg kortzichtige.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:38:47 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192057153
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

Daarom moet je ook houdbare spullen kopen. Het is onzin om bijv 10 pakken gewone melk te kopen.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192057179
quote:
Ja man, iedereen hier heeft geen 200 euro om uit te geven :')
pi_192057219
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:39 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja man, iedereen hier heeft geen 200 euro om uit te geven :')
Als dat sarcasme is dan suggesteer je dat ze dat wel hebben..
pi_192057232
quote:
Jij bent dus zo'n hamsteraar? Echt debiel, je woont hier niet in Moldavië hè?!
pi_192057235
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:38 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nee dat kan je niet. Daarom zijn de winkelschappen leeg kortzichtige.
die waren anders vanmiddag behoorlijk vol _O-
en heb gewoon gehaald wat ik deze week nodig heb
pi_192057277
quote:
Leuk voor de mensen die gewoon moeten werken en daarom steeds geen fatsoenlijk eten kunnen kopen de komende dagen.
Egoïst.
pi_192057291
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef mschol het volgende:

[..]

die waren anders vanmiddag behoorlijk vol _O-
en heb gewoon gehaald wat ik deze week nodig heb
Oke nou ja dan woon je niet in de omgeving van Den haag. Maar goed dat ze bij jou nog vol waren en dat je daar zo over kan praten op deze manier
pi_192057306
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Leuk voor de mensen die gewoon moeten werken en daarom steeds geen fatsoenlijk eten kunnen kopen de komende dagen.
Egoïst.
Trut. Ik heb 3 weken geleden (eerder 4 weken) al boodschappen gedaan omdat ik dit al anticipeerde.
pi_192057330
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:44 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Trut. Ik heb 3 weken geleden (eerder 4 weken) al boodschappen gedaan omdat ik dit al anticipeerde.
Jij bent dus één van degenen die de hele hype heeft aangewakkerd. Goed bezig :')
pi_192057360
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Jij bent dus één van degenen die de hele hype heeft aangewakkerd. Goed bezig :')
Die kans is aanwezig. Je hebt altijd zwakkere mensen
  zondag 15 maart 2020 @ 20:46:21 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192057370
quote:

[..]

:') :')
pi_192057393
Altijd andere mensen de schuld geven, nooit naar jezelf kijken
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 15 maart 2020 @ 20:47:48 #288
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192057404
Nou laten we het niet teveel op de persoon spelen hier :s)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 15 maart 2020 @ 20:48:46 #289
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_192057437
Winkels zouden ook gewoon hamster aars kunnen weigeren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_192057443
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:46 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Die kans is aanwezig. Je hebt altijd zwakkere mensen
Zwakker of sterker is irrelevant. Het is ronduit onwenselijk om deze druk op de bevoorrading van de winkels te leggen en daarmee op de mensen die, zoals eerder gezegd, aan het werk zijn om dit zoveel mogelijk de kop in te drukken.
pi_192057446
quote:
6s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:46 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:') :')
:') :') :') :')
pi_192057457
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Oke nou ja dan woon je niet in de omgeving van Den haag. Maar goed dat ze bij jou nog vol waren en dat je daar zo over kan praten op deze manier
:D ik woon in den haag :D
sure, niet elk vak was vol maar zo leeg als voorgesteld was sporadisch, eieren had de AH niet; de lokale kaasboer had er meer dan genoeg..
pi_192057467
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Zwakker of sterker is irrelevant. Het is ronduit onwenselijk om deze druk op de bevoorrading van de winkels te leggen en daarmee op de mensen die, zoals eerder gezegd, aan het werk zijn om dit zoveel mogelijk de kop in te drukken.
Hou toch op joh
pi_192057573
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:50 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Hou toch op joh
Jij bent één van de zwakkeren bedoel je?
pi_192057604
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:54 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Jij bent één van de zwakkeren bedoel je?
Misschien wel. Maakt het uit? Ik werk gewoon en jullie mensen kunnen niks anders doen dan op de man spelen
  zondag 15 maart 2020 @ 20:56:37 #296
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192057622
quote:

[..]

Niemand heeft wat aangewakkerd. Als iemand weken geleden alvast voorraad heeft gekocht heeft niemand daar last van gehad.
Last heeft iedereen van degenen die het Coronavirus niet serieus namen,iedereen als een paniekzaaier wegzette Want, het was maar een griepje..
En nu zijn degenen die riepen dat iedereen in paniek was zelf in paniek en moeten ze de winkels plunderen.
Als iedereen beter had nagedacht dan had je dit in kunnen schatten en in alle rust je boodschappen bij elkaar kunnen verzamelen.
pi_192057644
ach ja zal wel
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 21:12:35 #298
236264 crew  capricia
pi_192058005
En het was zo'n leuk fototopic.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')