abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 16:30:19 #251
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192028350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:28 schreef Benzyl het volgende:

[..]

Als dat niet op BSN mag dan wordt de wet maar tijdelijk aangepast.
Ik zie het nut alsnog niet want het kan prima op de ogen van de winkelmedewerkers.
Fuck the EBU.
pi_192028397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:30 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik zie het nut alsnog niet want het kan prima op de ogen van de winkelmedewerkers.
Kijk maar op marktplaats dan. Er zijn mensen die alles leegtrekken om het vervolgens op marktplaats te verkopen.
pi_192028436
We hebben gelukkig ruim paracetamol op voorraad gehamsterd.
Ben blij dat ik vorige week onze huisapotheek weer heb aangevuld met neussprays,paracetamol,ibuprofen,diclofenac,hoestsiropen, multivitamine en vitamine C.
Voor mensen die afhankelijk zijn van medicatie hoop ik ook dat ze tijdig hun herhaalrecept hebben opgehaald bij de aopotheek want ik denk dat daar ook problemen gaan komen.
Ben geen doemdenker, maar ik adviseer iedereen met klem zich zo goed mogelijk voor te bereiden.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:36:31 #254
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192028485
't Was wel lekker rustig in de Lidl maar was gofferdegoffer de stroop op :')
pi_192028860
Hier meer nieuws over online bezorgingen op dit moment van boodschappen.

Hier eerst mogelijke bezorging pas 1 (!) april. Bizar.

https://www.rtlz.nl/beurs(...)en-duurt-veel-langer
pi_192028883
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:34 schreef quirina het volgende:
Ben blij dat ik vorige week onze huisapotheek weer heb aangevuld met neussprays,paracetamol,ibuprofen,diclofenac,hoestsiropen, multivitamine en vitamine C.
Voor mensen die afhankelijk zijn van medicatie hoop ik ook dat ze tijdig hun herhaalrecept hebben opgehaald bij de aopotheek want ik denk dat daar ook problemen gaan komen.
Ben geen doemdenker, maar ik adviseer iedereen met klem zich zo goed mogelijk voor te bereiden.
Mensen zoals dit soort figuren zijn dus het probleem. Waarom heb je in godsnaam zoveel pijnstillers nodig?
pi_192029038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:54 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Mensen zoals dit soort figuren zijn dus het probleem. Waarom heb je in godsnaam zoveel pijnstillers nodig?
Familieleden he bijgoochem!
pi_192029111
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Moira het volgende:

[..]

Of jij bent een smeerpijp dat je je lul niet afdroogt na het pissen. Wij vrouwen gebruiken bij het pissen toch echt gewoon droog papier :P

Maar wetwipes voor de anus for the win _O_
gewoon lul afschudden, geen enkele man droogt zijn lul na het pissen :')
pi_192029210
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:54 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Alles in één en weer één minder
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 14 maart 2020 @ 17:11:51 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192029235
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 21:14 schreef quirina het volgende:
Bij de Makro is ook van alles op.
Meel, rijst, pasta, blikken groenten en vlees, houdbare melk,melkpoeders eieren en dat soort zaken zijn allemaal uitverkocht. Was gisteren leeg hoorde ik. En vandaag zag ik het ook met eigen ogen. Wc papier ed ruim verkrijgbaar. Mensen slaan dat ook veel in.
Mensen maken serieus ruzie over een blik doperwten...
In de gewone supermarkt. Eieren op, vis vlees groentenconserven allemaal op. Wc papier op.
Alles van het merk Dettol was ook op. Chloor ook leeg.
Makro heeft nog voldoende, alles is weer aangevuld. Zij zijn, net als andere supers waarschijnlijk, al wel enigszins hierop voorbereid met goedgevulde centrale magazijnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192029381
Hoorde van een kennis dat er ook gebrek is aan babyvoeding. Dat is ook opletten geblazen.
  PR en moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 18:11:01 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192030470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:05 schreef 20100 het volgende:

[..]

lekker hygienisch met pisdruppels in je onderbroek rondlopen jatog ^O^
Fuck the EBU.
pi_192030496
quote:

[..]

Ik doe dat wel...
Ik was hier...
pi_192030507
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef quirina het volgende:
Hoorde van een kennis dat er ook gebrek is aan babyvoeding. Dat is ook opletten geblazen.
Er is geen gebrek, er zijn alleen veel te veel inhalige idioten.
pi_192030586
Ik ben gisteren niet in een supermarkt geweest maar ik vond het vandaag vrij relaxed (in 3 supermarkten geweest), hopelijk hebben we het ergste gehad qua hamsteren en gaan mensen ook echt hun blikvoer opvreten wat ze nu hebben ingeslagen.
pi_192030605
quote:

[..]

En wassen normaliter hun handen ook niet. Mannen :r
pi_192030631
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 18:19 schreef Chia het volgende:

[..]

En wassen normaliter hun handen ook niet. Mannen :r
Hij zegt toch dat papier niet echt nodig is?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_192031454
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 00:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik en mn chad maten kapen snel alles voor jouw incel neus weg. Je hebt toch verder niemand te voeden. oO/ Vandaag ook 20kg rijst, 10 blikken bonen, 3kg kipfilet en 2 pakken hopjesvla gehaald. :9~ :B
O mag ik 300 gram kip ik ben de kip vergeten voor de rijst vandaag kom ik net achter en het schap zal nu wel leeg zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 20:22:30 #269
18653 crew  D.
pi_192056767
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wauw wat is die schap breed :o
Hebben inwoners van Kerkrade spastische darmen en andere afwijkingen dat ze standaard zoveel wc papier nodig hebben?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 22:15 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

In Kerkrade kunnen ze behoorlijk schijten zo te zien. Wat een enorme schappen voor pleepapier. :')
Ik zal als ik weer in de buurt ben er eens naar vragen :P
pi_192056915
quote:
Uit pure interesse, hoeveel van al die spullen sla je dan in? Dit klinkt inderdaad alsof je een halve apotheek thuis hebt liggen. Dat is gewoon compleet onnodig tenzij je met partner en tien kinderen woont.
pi_192056942
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:22 schreef Moira het volgende:

[..]

Of jij bent een smeerpijp dat je je lul niet afdroogt na het pissen. Wij vrouwen gebruiken bij het pissen toch echt gewoon droog papier :P

Maar wetwipes voor de anus for the win _O_
Het meest vieze wat ik een vrouw ooit heb zien typen/zeggen. Zit gewoon te kokhalzen achter laptop.
pi_192057016
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Uit pure interesse, hoeveel van al die spullen sla je dan in? Dit klinkt inderdaad alsof je een halve apotheek thuis hebt liggen. Dat is gewoon compleet onnodig tenzij je met partner en tien kinderen woont.
Alles is compleet onnodig en iedereen die het doet is debiel en dit en dat maar jullie slimme mensen zitten zonder op dit moment en te zeiken daarover. Niemand heeft het door dat ze dom zijn, maar op dit moment mag het toch wel echt duidelijk zijn? Vanwege 200 euro aan voorraad wordt iedereen een tokkie op fok terwijl ze zichzelf juist beschaafd vinden
pi_192057075
quote:
als je al dat soort spul in huishaalt ben je imho wel een beetje doemdenker..

de laatste keer dat ik een hoestsiroop of vitaminen geslikt had/nodig had is ruim meer dan 10 jaar geleden
paracetamol is wel wat korter geleden, maar ook daar is een pakje zat om de ergste pijn even te verlichten.
Medicatie maak ik mij ook geen zorgen om, heb nog voor 2 weken dus zie dan wel weer.
mocht het er niet direct zijn, is dat ongemakkelijk en vervelend, maar niet gelijk dat ik dood neerval..

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
Simpele mensen die alleen maar kunnen zeiken omdat ze niet genoeg geld hebben om iets extra's in te slaan is het beeld wat ik een beetje krijg bij jullie.
dat is wel erg kortzichtig.. als ik zou willen kan ik veel inslaan, maar wat heb ik er aan als die dingen vervolgens overdatum raken en weggegooid kunnen worden?
  zondag 15 maart 2020 @ 20:38:03 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192057122
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef phoenyx het volgende:
Simpele mensen die alleen maar kunnen zeiken omdat ze niet genoeg geld hebben om iets extra's in te slaan is het beeld wat ik een beetje krijg bij jullie.
Yep, op facebook en twitter ook allemaal gejammer van arme mensen die niets extra's kunnen kopen. Tja, wat ben ik dan blij dat ik wel gewoon de mogelijkheden heb om een voorraad aan te leggen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192057130
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:36 schreef mschol het volgende:

[..]

als je al dat soort spul in huishaalt ben je imho wel een beetje doemdenker..

de laatste keer dat ik een hoestsiroop of vitaminen geslikt had/nodig had is ruim meer dan 10 jaar geleden
paracetamol is wel wat korter geleden, maar ook daar is een pakje zat om de ergste pijn even te verlichten.
Medicatie maak ik mij ook geen zorgen om, heb nog voor 2 weken dus zie dan wel weer.
mocht het er niet direct zijn, is dat ongemakkelijk en vervelend, maar niet gelijk dat ik dood neerval..
[..]

dat is wel erg kortzichtig.. als ik zou willen kan ik veel inslaan, maar wat heb ik er aan als die dingen vervolgens overdatum raken en weggegooid kunnen worden?
Nee dat kan je niet. Daarom zijn de winkelschappen leeg kortzichtige.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')