Of outbreakquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou die film Contagious wel weer eens willen zien eigenlijk, maar die hebben ze dus niet.
Normaal is het meer Europa etc. door o.a. Jetten van D66.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar 'we' willen toch allemaal een Nexit? De EU heeft tussendoor ook teveel hobbies die ze willen doorvoeren. Maar juist nu was één pro-actief optredend Europa wel fijn geweest ja.
Blijkbaar is dat een utopie.
Die hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mini-serie van The Stand anders.
28 Days Laterquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het gaat in deze crisis om de overbezetting van de zorg. Dat is eigenlijk de echte crisis.
Dat wil je voorkomen en dat kan alleen door verspreiding van het virus zoveel mogelijk af te remmen, want stoppen doe je het niet.
Net ook mn vriendjn gevraagd even een luchtje te scheppen en flink in te ademen buitenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Met dat thuiswerken kun je ook rekenen op huwelijken die in de soep lopen
"je zit de hele dag op FOK! met je druk druk, lamme zak hooi!"
Die duurt toch 5 uur?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mini-serie van The Stand anders.
Ja, dat is ook wel weer zo inderdaad. Aan de andere kant is het wel dusdanig veel in het nieuws geweest toen het alleen nog maar in China was dat je wel een beetje in kon schatten dat dit wel wat erger is dan een griepje. Juist omdat die aanloop best lang is geweest voor het in Nederland is aangetroffen had ik wel wat andere (re)acties verwacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dat is met heel veel dingen zo; iedereen heeft zijn eigen leven; gezeik op het werk, dochter die naar ballet moet, zoonlief die een belangrijke voetbalwedstrijd heeft, familie bezoeken, 's avonds op de bank GTST kijken en op tijd naar bed om op tijd weer op te staan voor het werk.
Dan komt er op het nieuws iets langs over één of andere ziekte in China, waar het bijna elk jaar sowieso toch wel raak lijkt te zijn met sars, vogelgriep, varkensgriep enz.
Tja, die chinezen zijn toch een ranzig volk dus het zal toch wel vooral daar blijven.
En het RIVM zegt ook dat het allemaal wel meevalt dus.....oh het is al weer tijd om dochterlief naar ballet te brengen. Morgen maar weer ff kijken wat het nieuws te melden heeft over dat rare virus daar.
VPN via Canada en je kan het kijken op netflixquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou die film Contagious wel weer eens willen zien eigenlijk, maar die hebben ze dus niet.
Hier heeft niemand iets aan.quote:
Dawn/Rise of the Planet of the Apes.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Net ook mn vriendjn gevraagd even een luchtje te scheppen en flink in te ademen buiten
Klopt maar wel een airbourne ebolaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, gouwe ouwe, alhoewel als ik het me goed herinner was dat een ebola variant hè.
Dat topic heb ik al jaren geleden gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dawn/Rise of the Planet of the Apes.
Maar zullen we een apart topic openen voor film/serie/game tips?
de serie "between" is ook wel een goedequote:
O, ja, klopt, idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar wel een airbourne ebola
Ik vermaak me ondertussen welquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet van overtuigt dat hier Italiaanse toestanden ontstaan.
De Eu had toch zo een team opgerichte met een blitse naam. Corona protection team of zoiets.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar 'we' willen toch allemaal een Nexit? De EU heeft tussendoor ook teveel hobbies die ze willen doorvoeren. Maar juist nu was één pro-actief optredend Europa wel fijn geweest ja.
Blijkbaar is dat een utopie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |