Jullie lopen ongemerkt op mij uit.Hoe weet ik njet.maar ik zie het gebeuren.quote:
Pokkeherrie dingen zijn het somsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kut vogels..nee Grasparkieten.We hadden er eerst 1 die was heerlijk chill.Nu hebben we er 2 en die denken de wereld te rulen.
Jullie zien er goed uit danquote:
Legt dat geen zware druk op je om 24 uur oproepbaar te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen waarom ik weinig tot niets drink tenzij ik op vakantie o.i.d. ben
Zo maar weer wat?quote:
Ik heb even iets gemist denk ikquote:
O dat, daar ben je toch zelf bijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie lopen ongemerkt op mij uit.Hoe weet ik njet.maar ik zie het gebeuren.
Ja, maar het is een keuze. Onderdeel van het werk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Legt dat geen zware druk op je om 24 uur oproepbaar te zijn
Je moet met alles wat je doet rekening houden met
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja, maar het is een keuze. Onderdeel van het werk.
ik had ook voor een andere functie kunnen kiezen.
Das toch mooi, en niet shitquote:
she loves me 2 maar doen er niks meequote:
Dat bedoel ik,ik ben er zelf bij.Rob zegt even hoi en het volgende moment is hij weer 5 punten verder,dat is met dude net zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo maar weer wat?
[..]
Ik heb even iets gemist denk ik
[..]
O dat, daar ben je toch zelf bij
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
En je woont alleen dat maakt het denk ik ook wel een stuk makkelijker
Je ex?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
she loves me 2 maar doen er niks mee
Ik was ff weg bij de Laptop anders was het niet gebeurd aK nog wel maar die andere nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,ik ben er zelf bij.Rob zegt even hoi en het volgende moment is hij weer 5 punten verder,dat is met dude net zo.
Wordt je vaak opgeroepen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:34 schreef aKboR het volgende:
[..]![]()
En als ik aangeef niet inzetbaar te zijn wordt dat gerespecteerd.
Maar dat komt dus zelden voor.
Laat die nog even slapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was ff weg bij de Laptop anders was het niet gebeurd aK nog wel maar die andere niet
ik ben voor Jippie he dus niet halen
Nooit geweten dat FF een mariokloon isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,ik ben er zelf bij.Rob zegt even hoi en het volgende moment is hij weer 5 punten verder,dat is met dude net zo.
quote:
nee die heeft andere dingen aan haar hoofd.quote:
ZItten der wel meer van hier hoor aKquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nooit geweten dat FF een mariokloon is
Oke, dan, maar waarom doen jullie er beide niets mee dan. ALs je het niet wil zeggen ook goed hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee die heeft andere dingen aan haar hoofd.
Sans rancune,ik vind het alleen knap.Dat is een wezenlijk verskil.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nooit geweten dat FF een mariokloon is
Hoi skeet.quote:
quote:
Ik ook roken als een malle.quote:
Ja, doe je soms weinig aan. Maar laat expres binnen liggen, ben met mijn boot bezig maar koud aan het water brrquote:
Ik ga in t weekend een blik werpen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, doe je soms weinig aan. Maar laat expres binnen liggen, ben met mijn boot bezig maar koud aan het water brr
Met de lampen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, doe je soms weinig aan. Maar laat expres binnen liggen, ben met mijn boot bezig maar koud aan het water brr
Wat voor een heb jij? Ik heb een platbodem van 10m bij2.50m.ff bekabeling wegwerken nog en Navi plaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |