Heer akboR.quote:
Kijk aan zo man heb je nog eens watquote:
Knuffel.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn telefoon en Dj set op Marktplaats probeert te verkaufen.
Kom hier, krijg je een dikkequote:
O echt, ben je aan het snotteren/hoesten?quote:
Grappig setje wel.Alleen veel te duur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]geen schuim meer die er op afkomen.
Dan hebben wij het nu ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ben je aan het snotteren/hoesten?
Al wekenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ben je aan het snotteren/hoesten?
Ik hou wel 2 meter afstand, heb een maan pak gekocht dus zit hier wel goed denk ikquote:
Ja, hier ook al weken, daarom s het zo moeilijk in te scahtten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Al weken..
Nee drie ploegen.. Voor de zekerheid twee ploegen afwisselend thuiswerken.
Wel 24 uur berijkbaar zijn..
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
3. Een op stadhuis twee ploegen verplicht thuis.
Die op het stadhuis moeten blijven zullen wel balen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
3. Een op stadhuis twee ploegen verplicht thuis.
Valt wel mee. alleen als het niet anders kan blijven en anders vanavond gewoon naar huis. Wel allemaal oproepbaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die op het stadhuis moeten blijven zullen wel balen.
Het is ook bijna weekend ,wochenende.quote:
Ja in ieder beroep is nu wel de angstquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:01 schreef aKboR het volgende:
[..]
Valt wel mee. alleen als het niet anders kan blijven en anders vanavond gewoon naar huis. Wel allemaal oproepbaar.
Risico van het vak![]()
Geen klagen en collega's ook niet..
Ja niegt daarom du asslogquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook bijna weekend ,wochenende.
quote:
Tot hoelang moet je thuis werken aKquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:04 schreef aKboR het volgende:
Alleen jammer van reistijden vandaag
Maar groepsoverleg was wel even lekker om te weten waar en hoe "wij" (er voor) staan.
Tot dinsdag dan mijn groepje op kantoor.quote:
Die twee van Soul zijn ook al weer lekker druk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:05 schreef Dotteke het volgende:
De vogeltjes vliegen nog vrolijk vrij rond, van geen virus bewust
Oke, dus lang weekend, met wat werk in huis te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
Tot dinsdag dan mijn groepje op kantoor.
Tenzij er iets groots opdoemt dan kan ik dus 24 uur p.d. opgeroepen worden. (maar dat kon toch al)
Het was ooit een keuze en het salaris is er naarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dus lang weekend, met wat werk in huis te doen.
Voor even lijkt me dat niet zo erg, maar als je dat voor langere tijd wat minder.
Of heb je daar geen moeite mee?
Wat voor vogels zijn dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die twee van Soul zijn ook al weer lekker druk.
Werk jij veel thuis dan nee toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:10 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het was ooit een keuze en het salaris is er naar
Kut vogels..nee Grasparkieten.We hadden er eerst 1 die was heerlijk chill.Nu hebben we er 2 en die denken de wereld te rulen.quote:
Ook.quote:
Ja. Die je van soul had gekregen. Leuk shirt.quote:
quote:
wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Die je van soul had gekregen. Leuk shirt.
Dat is dan mooi geregeld toch. Kan je je nooit eens een stuk in je kraag zuipen. dus 😏quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ook.
maar wel 24 uur oproepbaar indien nodig.
ook om van huis uit dingen te regelen indien nodig.
Dat zijn aKboR en ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Die je van soul had gekregen. Leuk shirt.
Dat is een van de redenen waarom ik weinig tot niets drink tenzij ik op vakantie o.i.d. benquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan mooi geregeld toch. Kan je je nooit eens een stuk in je kraag zuipen. dus 😏
Alles goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |