Jullie lopen ongemerkt op mij uit.Hoe weet ik njet.maar ik zie het gebeuren.quote:
Pokkeherrie dingen zijn het somsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kut vogels..nee Grasparkieten.We hadden er eerst 1 die was heerlijk chill.Nu hebben we er 2 en die denken de wereld te rulen.
Jullie zien er goed uit danquote:
Legt dat geen zware druk op je om 24 uur oproepbaar te zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen waarom ik weinig tot niets drink tenzij ik op vakantie o.i.d. ben
Zo maar weer wat?quote:
Ik heb even iets gemist denk ikquote:
O dat, daar ben je toch zelf bijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie lopen ongemerkt op mij uit.Hoe weet ik njet.maar ik zie het gebeuren.
Ja, maar het is een keuze. Onderdeel van het werk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Legt dat geen zware druk op je om 24 uur oproepbaar te zijn
Je moet met alles wat je doet rekening houden met
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja, maar het is een keuze. Onderdeel van het werk.
ik had ook voor een andere functie kunnen kiezen.
Das toch mooi, en niet shitquote:
she loves me 2 maar doen er niks meequote:
Dat bedoel ik,ik ben er zelf bij.Rob zegt even hoi en het volgende moment is hij weer 5 punten verder,dat is met dude net zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo maar weer wat?
[..]
Ik heb even iets gemist denk ik
[..]
O dat, daar ben je toch zelf bij
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
En je woont alleen dat maakt het denk ik ook wel een stuk makkelijker
Je ex?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
she loves me 2 maar doen er niks mee
Ik was ff weg bij de Laptop anders was het niet gebeurd aK nog wel maar die andere nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,ik ben er zelf bij.Rob zegt even hoi en het volgende moment is hij weer 5 punten verder,dat is met dude net zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |