Neh, dat werkt niet. Ik vraag gewoon hoe de hond heetquote:
lijkt me ook erg haalbaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Op FB staan ook weleens van die oproepjes
hey lamlul, hoe heet je hond?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neh, dat werkt niet. Ik vraag gewoon hoe de hond heet
Ik ben vaak op de drafbaan geweest,daar heb ik genoeg gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef dud0r het volgende:
ik ben er nog nooit geweest. Ben bang dat dat slecht afloopt voor m'n bankrekening
Ik vind het zo zonde van m'n geld dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vaak op de drafbaan geweest,daar heb ik genoeg gezien.
Tip;neem een kauwstick mee.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neh, dat werkt niet. Ik vraag gewoon hoe de hond heet
Nee, maar boze zwangere vrouwen, oh boy, daar moet je voor uitkijkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben jij een ijsjesverkopende Belg?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tip;neem een kauwstick mee.
Voor de hond,niet zelf op kauwen.
Is het ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde van m'n geld dan.
Klopt, ben levensgevaarlijkquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar boze zwangere vrouwen, oh boy, daar moet je voor uitkijken
Is toch raar als ik daarmee aankom op mijn werk?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Tip;neem een kauwstick mee.
Voor de hond,niet zelf op kauwen.
Wat gaat ze doen dan, achter je aan waggelen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar boze zwangere vrouwen, oh boy, daar moet je voor uitkijken
Denk inderdaad niet dat je die zomaar wat lekkers mag gevenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is toch raar als ik daarmee aankom op mijn werk?![]()
En daarbij heb ik nog wel het besef dat dit een getrainde waakhond is
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen dan, achter je aan waggelen?
moeder gans achter de ijswagen aanquote:
Pubertje van 16 ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:54 schreef Nizno het volgende:
nos journaal
stom dat school niet dicht is, zitten ook wel 100 mensen
zou je willen dat school dicht is?
ja lekker vakantie
wat zou je doen als je school dicht gaat?
ja chillen, werken....
ow ja joh lekker op je werk het risico op gaan zoeken als je school dicht is om je niet in het risico te laten brengen
Ik kan geen gifje er van vindenquote:
ja zoietsquote:
Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die 'de man op straat' interviews van onder andere NOS zijn wel sneu ja. Zeker als ze scholieren gaan vragen of ze naar school willenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:54 schreef Nizno het volgende:
nos journaal
stom dat school niet dicht is, zitten ook wel 100 mensen
zou je willen dat school dicht is?
ja lekker vakantie
wat zou je doen als je school dicht gaat?
ja chillen, werken....
ow ja joh lekker op je werk het risico op gaan zoeken als je school dicht is om je niet in het risico te laten brengen
Kom dan!quote:
En die Belg slap van de lach trappen als een malle.quote:
Bwehehehe!quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal hem eens wat lekkers geven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef madam-april het volgende:
Denk inderdaad niet dat je die zomaar wat lekkers mag geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:57 schreef dud0r het volgende:
Als ze je eenmaal te pakken heeft is ze wel gevaarlijk. UUUUUUUUUUUhooligan dat het is
Had al beeld.quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal hem eens wat lekkers geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan hij vast wel waarderen
![]()
quote:
grinnikquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt het dichts in de buurt. Maar fok is weer zo traag dat ninzo het al gepost had.
Maar ik doe het gewoon alsnog
Ik heb altijd medelijden met die hoogzwangere vrouwen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo loopt ik over een paar weken echt
lekker achter de ijscoboer aan waggelenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo loopt ik over een paar weken echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |