dat is een risico dat je moet nemenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar dan kan iedereen mijn nummer zien
Of ik schrijf erop: voor de militair met de lieve hondquote:
Ja ja dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben blijkbaar mn mailadres nog ergens opgeduikeld, ben er al een jaar niet geweest
Ja duh, het moet wel duidelijk zijn dat het voor hem is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of ik schrijf erop: voor de militair met de lieve hond
als t nou in of bij de trein was had je de site hartkloppingen gehad waar je een oproepje kon doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of ik schrijf erop: voor de militair met de lieve hond
Denk jij ook toegangsverbod?quote:
ja joh ga fietsenquote:
De militair in het groen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja duh, het moet wel duidelijk zijn dat het voor hem is.
ik lieg idd, laatste keer was 17mei, cadeautje voor exquote:
wat zou de succesrate daarvan zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als t nou in of bij de trein was had je de site hartkloppingen gehad waar je een oproepje kon doen
Helaas is dat niet zo. Zal het moeten doen met mijn slechte verbale skillsquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
als t nou in of bij de trein was had je de site hartkloppingen gehad waar je een oproepje kon doen
Zie je wel! Ik wist hetquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lieg idd, laatste keer was 17mei, cadeautje voor ex
geen idee, lijkt me heel kleinquote:
Hey pssst lekkere vent.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Helaas is dat niet zo. Zal het moeten doen met mijn slechte verbale skills
Inkoppertje.quote:
Neh, dat werkt niet. Ik vraag gewoon hoe de hond heetquote:
lijkt me ook erg haalbaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Op FB staan ook weleens van die oproepjes
hey lamlul, hoe heet je hond?quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neh, dat werkt niet. Ik vraag gewoon hoe de hond heet
Ik ben vaak op de drafbaan geweest,daar heb ik genoeg gezien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:49 schreef dud0r het volgende:
ik ben er nog nooit geweest. Ben bang dat dat slecht afloopt voor m'n bankrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |