Nee dat niet, zal 'm toch zelf moeten aansprekenquote:
Jij kan dat.Geloof ik in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat niet, zal 'm toch zelf moeten aanspreken
Viese battikquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat niet, zal 'm toch zelf moeten aanspreken
Een militair tegenover mijn werk die al 3 weken aan het flirten is en mij gisteren voor het eerst aansprak. Nja aansprak.. hij zwaaide heel lief en zei goedemorgenquote:
Ik heb laatst weer wat oude afleveringen gezien maar het kon me niet meer aan het lachen makenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
South Park en dan met name Cartmen is geniaal
Oe. Spannend. Is het een lekker dingquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een militair tegenover mijn werk die al 3 weken aan het flirten is en mij gisteren voor het eerst aansprak. Nja aansprak.. hij zwaaide heel lief en zei goedemorgen
Jaquote:
Ik moet nu al lachen.quote:
Nou dan zal ik hem maar snel aanspreken. Heb je gekeken of hij een ring draagtquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan die militaire kleding.. En hij is superlief voor zijn hond. Droomman
Militairen in hun werktenuequote:Op donderdag 12 maart 2020 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan die militaire kleding.. En hij is superlief voor zijn hond. Droomman
Wilde ik doen vandaag, maar hij kwam niet voorbij gelopenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:33 schreef Dotteke het volgende:
Ou dan zal ik hem maar snel aanspreken. Heb je gekeken of hij een ring draagt
Echt he, damnquote:
Nou duimen dat hij er morgen is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde ik doen vandaag, maar hij kwam niet voorbij gelopen![]()
Zag zo gauw geen ring, maar hij loopt elke keer voorbij op een afstandje, want er zit een hek tussen waar ik werk en de militaire basis.
[..]
Echt he, damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik lees net dat militairen massaal naar huis worden gestuurd en voorlopig niet gaan werken,dit ivm mogelijke corona besmetting.Niet grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierna zie ik hem sowieso 2 maanden niet meer
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Onderneem dan actie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet grappig!
oet heeeeel erg traagquote:
anders hang je een briefje met je nummer op het hekquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet grappig!
Jahaaa, maar ik wist eerst niet zeker of het flirten was tot hij me goedemorgen zei gisterochtend en heel akward zwaaide. Ben niet goed in hintsquote:
Lekker voor je.quote:
Ja maar dan kan iedereen mijn nummer zienquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:43 schreef dud0r het volgende:
anders hang je een briefje met je nummer op het hek
ze hebben blijkbaar mn mailadres nog ergens opgeduikeld, ben er al een jaar niet geweestquote:
Radeloosquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:42 schreef Nizno het volgende:
hulpeloos
hopeloos
en de quote d
[..]
oet heeeeel erg traag
stomquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Radeloos
Nodeloos
Netelroos
Ja heel traag. Is FOK