quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal hem eens wat lekkers geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan hij vast wel waarderen
![]()
quote:
grinnikquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt het dichts in de buurt. Maar fok is weer zo traag dat ninzo het al gepost had.
Maar ik doe het gewoon alsnog
Ik heb altijd medelijden met die hoogzwangere vrouwen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo loopt ik over een paar weken echt
lekker achter de ijscoboer aan waggelenquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zo loopt ik over een paar weken echt
Mja zwanger zijn is niet echt mijn hobby ofzo.. Vind het heel bijzonder allemaal hoor, weer zo'n klein wondertje in mijn buik voelen groeien en bewegen.. maar verder..quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb altijd medelijden met die hoogzwangere vrouwen.
Ik koop wel een sniper riflequote:Op donderdag 12 maart 2020 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker achter de ijscoboer aan waggelen
Zo loop jij er elke dag bijquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een zwangerschapklas die honger hebben
NIET MET MEER DAN 100 SAMENKOMENquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een zwangerschapklas die honger hebben
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:03 schreef Nizno het volgende:
ik zocht de tweet over zwangere die een winkel uit loopt en daar zal worden aangesproken door een krantenverkoper ofzo...
maar ze keek niet vriendelijk, zegt ene verkoper tegen andere, joh laat die maar lopen die heeft PMS
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:03 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een leuk punt in de zwangerschap
Mijn moeder is ooit een winkel uitgestuurd toen ze hoogzwanger was van mij.Die mevrouw was bang dat ze daar ging bevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mja zwanger zijn is niet echt mijn hobby ofzo.. Vind het heel bijzonder allemaal hoor, weer zo'n klein wondertje in mijn buik voelen groeien en bewegen.. maar verder..
Gelukkig kunnen ze niet zo makkelijk een sprintje trekken als ze hoogzwanger zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar boze zwangere vrouwen, oh boy, daar moet je voor uitkijken
quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit een winkel uitgestuurd toen ze hoogzwanger was van mij.Die mevrouw was bang dat ze daar ging bevallen.
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mja zwanger zijn is niet echt mijn hobby ofzo.. Vind het heel bijzonder allemaal hoor, weer zo'n klein wondertje in mijn buik voelen groeien en bewegen.. maar verder..
Wat ergquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder is ooit een winkel uitgestuurd toen ze hoogzwanger was van mij.Die mevrouw was bang dat ze daar ging bevallen.
En hoe hard denk je dat een kreupele, licht-obese oude zwarte panter kan rennen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze niet zo makkelijk een sprintje trekken als ze hoogzwanger zijn
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |