SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Nou, de AH bezorgservice levert hier nu ook maar tot aan de voordeur.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
twitter:PDShinkman twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:12:48NEW: Russia has successfully sent coronavirus/COVID-19 test kits into North Korea, the first outsiders to do so, yielding the first information about how the virus has affected the autocratic state in lockdown: https://t.co/VcX0Wt9KAl reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik sta toch iedere keer met de bek vol tanden hoe makkelijk sommige users hier tienduizenden of zelfs honderduizenden doden gewoon acceptabel vinden. Daarnaast hebt je nog de problemen die jij beschrijft inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn twee grafieken bekeken vanuit de actuariaat; zeg maar het berekenen wat een mensenleven waard is.
In het bovenste plaatje zie je de "mortality rate", in het onderste plaatje is dit afgezet tegen de normaalwaarden. Daarbij zie je dat mensen van rond de 30-35 en 85+ richting de 1 gaan. Deze mensen hebben dus niet een significante grotere kans om dood te gaan dan anders.
Dit soort data bepaald dat je oude mensen dus van zorg ontziet, omdat ze "toch wel in dezelfde tijdsperiode zouden overlijden [statistisch gezien - pijnlijk voor het individu].
Mensen onder de 40 zet je dus ook niet aan de longmachines, want die overleven "het toch wel, en anders is het een statistisch "foutje".
Het is heel hard, maar er zijn mensen die dit (voor de massa) als werk hebben.![]()
Mijn ene buurvrouw is herstellende van longkanker, mijn andere buurvrouw heeft een hersentumor en ondergaat bestraling.
Hoeveel mensen zullen er indirect sterven door de gehele situatie![]()
![]()
Inderdaad, doen we eens mee in een titelstrijd...quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan gebeuren![]()
Wel jammer, we zaten net in een leuke flow in de competitie
Maar de maatregelen zijn niet meer dan terecht en logisch.AZ
ALKMAAR![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:25 schreef Rabieluh het volgende:
Nou, de AH bezorgservice levert hier nu ook maar tot aan de voordeur.
@Coco.![]()
Omg wat een aantallen.. Als dat ons hier ook te wachten staat....wat een helquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:14 schreef Jor_Dii het volgende: [..] Damn, tot nog toe weinig effect van alle maatregelen..
![]()
Goede punten, maar dit betekent nog niet dat er per se veel meer mensen zullen sterven aan Corona dan aan een normaal griepvirus. Ik denk dat er in Italië veel meer mensen besmet zijn dan de officiële cijfers, dus dat de werkelijke mortaliteit (gelukkig) een stuk lager ligt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het verschil met de griep is dat bij COVID-19 relatief vaak beademing nodig is op een intensive care. Zo'n behandeling duurt lang, meestal knappen mensen pas op na 3 weken. Het probleem is dus dat de IC's vol komen te liggen, en dat er zelfs na opschalen nog IC-bedden te weinig zijn. En dan gaan er veel meer mensen dood. Zoals nu in Italië: 827 doden op 12462 bevestigde gevallen, dat is 6,6% sterfte, vele malen hoger dan bij de gewone griep.
Voor Nederland is nu alvast afgesproken dat de IC-zorg gerantsoeneerd zal worden:
[..]
Dus nee, dit is écht niet vergelijkbaar met een gewone griep. Normaal gesproken hoeven ze geen baby van de beademing af te koppelen om iemand met betere kansen te redden.Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Ik denk niet dat het acceptabel is - dat is het nooit voor iemand die zo zijn/haar geliefde geraakt ziet (worden) - maar dat je het in deze stadia vooral moet relativeren voordat je verlamd wordt door de indrukken. Of er nu één of 100.000 ziek worden, het is altijd te veel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik sta toch iedere keer met de bek vol tanden hoe makkelijk sommige users hier tienduizenden of zelfs honderduizenden doden gewoon acceptabel vinden. Daarnaast hebt je nog de problemen die jij beschrijft inderdaad."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Laatste batch testresultaten hier zijn binnen. +7, totaal nu op 23. @joyvke"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Teleurstellend dat ze mij niet citeren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.mediacourant.(...)onadeskundige-jinek/
@:maxi-mus![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:25 schreef _I het volgende:
[..]Mja, weet het hoor, maar behoorlijk eng nog steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn twee grafieken bekeken vanuit de actuariaat; zeg maar het berekenen wat een mensenleven waard is.
In het bovenste plaatje zie je de "mortality rate", in het onderste plaatje is dit afgezet tegen de normaalwaarden. Daarbij zie je dat mensen van rond de 30-35 en 85+ richting de 1 gaan. Deze mensen hebben dus niet een significante grotere kans om dood te gaan dan anders.
Dit soort data bepaald dat je oude mensen dus van zorg ontziet, omdat ze "toch wel in dezelfde tijdsperiode zouden overlijden [statistisch gezien - pijnlijk voor het individu].
Mensen onder de 40 zet je dus ook niet aan de longmachines, want die overleven "het toch wel, en anders is het een statistisch "foutje".
Het is heel hard, maar er zijn mensen die dit (voor de massa) als werk hebben.![]()
Wat voor mij niet duidelijk is: wat is nu het advies als je geen klachten hebt? Is het nog verstandig om buiten Noord-Brabant bijvoorbeeld een biertje te gaan drinken in de kroeg?![]()
Wat is de cfr buiten lombardia?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:26 schreef Kaji het volgende:
[..]
Goede punten, maar dit betekent nog niet dat er per se veel meer mensen zullen sterven aan Corona dan aan een normaal griepvirus. Ik denk dat er in Italië veel meer mensen besmet zijn dan de officiële cijfers, dus dat de werkelijke mortaliteit (gelukkig) een stuk lager ligt.![]()
Dankquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:27 schreef _I het volgende:
[..]
COR / [LIVE DEBAT] 18:30 Bestrijding Coronavirus
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Is het nog preppen als je er al middenin zit?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:27 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven geprept, voelt toch een beetje triest.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Hè balentwitter:AD_GroeneHart twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:15:23Vanwege het coronavirus gaan veel evenementen in de regio niet door. Zo gaat Swingersclub fun4two in Moordrecht twee weken dicht. Volg het liveblog voor de ontwikkelingen in het Groene Hart.
https://t.co/FNA7p7FvAT reageer retweetAFCA!![]()
Goede vraag. En in China was dat ook een probleem wat je in de cijfers over het virus aldaar niet terug zal vinden. Iets wat de overheid aldaar ook niet wil.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:25 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Mijn ene buurvrouw is herstellende van longkanker, mijn andere buurvrouw heeft een hersentumor en ondergaat bestraling.
Hoeveel mensen zullen er indirect sterven door de gehele situatieWordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Just a fluquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:27 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven geprept, voelt toch een beetje triest.![]()
Wat heeft de overheid hier zwaar gefaald zeg ze hadden 6 tot 8 weken voorsprong op China.
Maar ja alles voor het geld wat een land![]()
![]()
Als je het ziet als data, is het niet zo eng.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, weet het hoor, maar behoorlijk eng nog steeds.
Jij ziet ook enge dingen, je leert het van je af te zetten.![]()
Ik vrees dat lockdowns in combi met accepteren van een paar duizend doden in diverse landen - veelal ouderen - de enige manier is om de boel straks weer te doven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:26 schreef Markesh het volgende:
[..]
Omg wat een aantallen.. Als dat ons hier ook te wachten staat....wat een hel![]()
wat denk je zelf....quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Wat voor mij niet duidelijk is: wat is nu het advies als je geen klachten hebt? Is het nog verstandig om buiten Noord-Brabant bijvoorbeeld een biertje te gaan drinken in de kroeg?
Pak een biertje thuis en bel je maatjes op of ga met z'n allen FaceTimen ?
Jijzelf zal ms niets oplopen maar via jou kan je zaken verder brengen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ik vermijd plekken waar ik het zou kunnen oplopen of verspreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Wat voor mij niet duidelijk is: wat is nu het advies als je geen klachten hebt? Is het nog verstandig om buiten Noord-Brabant bijvoorbeeld een biertje te gaan drinken in de kroeg?
Een kroeg lijkt me zo'n plek.
Uiteraard haal ik nog wel boodschappen maar ook dan handen wassen van tevoren, handen wassen als je terug bent, niet aan je gezicht zitten, etc.![]()
Deel van de persconferentie in GB gezien, die was wel degelijk. Zelfs Boris deed het goed.are we infinite or am I alone![]()
heb je hier ook nog geen geluid?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier o.a.
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek![]()
Nee pas als debat begintquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je hier ook nog geen geluid?![]()
Mja, we zullen zien hoe deze grafiek zich gaat ontwikkelen de komende maand(en): https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederlandquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Goede vraag. En in China was dat ook een probleem wat je in de cijfers over het virus aldaar niet terug zal vinden. Iets wat de overheid aldaar ook niet wil.Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.![]()
Ik hoop van niet. Maar wat de overheid dan precies gaat doen is in de persconferentie niet besproken. Ook wel logisch want dat gaat natuurlijk paniek veroorzaken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vrees dat lockdowns in combi met accepteren van een paar duizend doden in diverse landen - veelal ouderen - de enige manier is om de boel straks weer te doven.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Hopelijk niet meer dan 100 man of hebben ze vrijstelling hiervoor gekregen
Lijkt mij niet handig om telkens van alles - als leuning/steun - beet te pakken.
En vooral je nog wat onwennig oefenen om je handen op je rug houden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Eén dode is een tragedie. Een miljoen doden zijn een statistiek miljoen tragedies.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik sta toch iedere keer met de bek vol tanden hoe makkelijk sommige users hier tienduizenden of zelfs honderduizenden doden gewoon acceptabel vinden. Daarnaast hebt je nog de problemen die jij beschrijft inderdaad.![]()
Naast Israël, Denemarken, Noorwegen en Litouwen:En Spanje.twitter:Josje23 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:29:01@RyanDriehuys @bencoates1 @TomChivers Schools are closed/closing in Austria, Ireland, Poland, Slovakia, Bulgaria, Romania, Greece and Cyprus too. Italy of course. Parts of USA and France too. reageer retweet
I´m back.![]()
Uit al die grafiekjes met getallen moet ik er vanuit gaan dat iedereen onder de 40 de met afstand de grootste kans heeft te overleven? Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer.![]()
En ondertussen gaat een braderie met hapjes morgen bij een verpleegtehuis voor bejaarden met chronische ziekten in mn dorp gewoon door....![]()
Maak je geen zorgen. Grafieken zeggen niets over een individu. Het komt goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Uit al die grafiekjes met getallen moet ik er vanuit gaan dat iedereen onder de 40 de met afstand de grootste kans heeft te overleven? Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer.![]()
![]()
Maar daar hebben de vrijwilligers wel al 3 weken aan lopen werken ja!quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:35 schreef TaliesinDS het volgende:
En ondertussen gaat een braderie met hapjes morgen bij een verpleegtehuis voor bejaarden met chronische ziekten in mn dorp gewoon door....![]()
![]()
En in Brabant? Idee van urgentie zie ik hier ook nog niet echt hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:35 schreef TaliesinDS het volgende:
En ondertussen gaat een braderie met hapjes morgen bij een verpleegtehuis voor bejaarden met chronische ziekten in mn dorp gewoon door....I´m back.![]()
Maar klopt wel toch wat ik zeg?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:36 schreef _I het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Grafieken zeggen niets over een individu. Het komt goed.![]()
Wezep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En in Brabant? Idee van urgentie zie ik hier ook nog niet echt hoor.![]()
Dan zal Belgie wel volgen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
Naast Israël, Denemarken, Noorwegen en Litouwen:En Spanje.twitter:Josje23 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:29:01@:RyanDriehuys @:bencoates1 @:TomChivers Schools are closed/closing in Austria, Ireland, Poland, Slovakia, Bulgaria, Romania, Greece and Cyprus too. Italy of course. Parts of USA and France too. reageer retweet
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Ziggo, 502.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Live stream debat werkt hier niet, waarom zend de NPO het niet gewoon op TV uit??![]()
Dit is wat ik tot nu toe, voor alleen Europa heb. Ik mis nog wat landen omdat ik die er nog niet bij heb gezet. En niet helemaal compleet, ik mis nog de leeftijden van Italie van vandaag en een aantal van Frankrijk/ Spanje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Uit al die grafiekjes met getallen moet ik er vanuit gaan dat iedereen onder de 40 de met afstand de grootste kans heeft te overleven? Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
2017/2018 9000 doden door de griepgolf. Poehquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Kaji het volgende:
[..]
Mja, we zullen zien hoe deze grafiek zich gaat ontwikkelen de komende maand(en): https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederlandVakman pur sang![]()
Scholen waren in Bulgarije al gesloten wegens een griepepidemie.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
Naast Israël, Denemarken, Noorwegen en Litouwen:En Spanje.twitter:Josje23 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:29:01@:RyanDriehuys @:bencoates1 @:TomChivers Schools are closed/closing in Austria, Ireland, Poland, Slovakia, Bulgaria, Romania, Greece and Cyprus too. Italy of course. Parts of USA and France too. reageer retweet
Maar goed, dat haalt allemaal geen flikker uit joh. Honderden mensen in het park met kinderen die spelen want "ja, het is toch 22 graden"."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
https://www.tweedekamer.n(...)edebat/plenaire-zaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Live stream debat werkt hier niet, waarom zend de NPO het niet gewoon op TV uit??![]()
Het dodental door het nieuwe coronavirus in Italië is vandaag gestegen tot boven de duizend. Volgens de laatste gegevens van de gezondheidsautoriteiten zijn inmiddels 1016 patiënten bezweken aan de ziekte Covid-19, een toename van bijna 200. Het aantal geregistreerde besmettingsgevallen steeg tot 15.113. Woensdag stond de teller op 12.462.![]()
Gezien de foto's die ik doorgestuurd krijg is men in België aan het hamsteren geslagen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
2e kamer is live numet geluid
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:Bedankt!quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:38 schreef _I het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)edebat/plenaire-zaal![]()
Vandaag een paar dames van 80+ lekker in een bomvolle tram tijdens de spits, elkaar een hand geven en kussen telkens als er eentje uistaptZo lost de vergrijzing zich wel op...
![]()
De pleuris wat gaat dat snel en hard daarquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:39 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Het dodental door het nieuwe coronavirus in Italië is vandaag gestegen tot boven de duizend. Volgens de laatste gegevens van de gezondheidsautoriteiten zijn inmiddels 1016 patiënten bezweken aan de ziekte Covid-19, een toename van bijna 200. Het aantal geregistreerde besmettingsgevallen steeg tot 15.113. Woensdag stond de teller op 12.462.![]()
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Zullen ze nooit zeggen. Maar die berekening hebben ze achter de schermen al lang gemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Maar wat de overheid dan precies gaat doen is in de persconferentie niet besproken. Ook wel logisch want dat gaat natuurlijk paniek veroorzaken.![]()
2 dus onder de 40, allebei in frankrijk? Maar die hadden al problemen van zichzelf wat iemand hier eerder zei, hartziekte?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:38 schreef joyvke het volgende:
[..]
Dit is wat ik tot nu toe, voor alleen Europa heb. Ik mis nog wat landen omdat ik die er nog niet bij heb gezet. En niet helemaal compleet, ik mis nog de leeftijden van Italie van vandaag en een aantal van Frankrijk/ Spanje.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:39 schreef Pumpalov het volgende:
Gezien de foto's die ik doorgestuurd krijg is men in België aan het hamsteren geslagen.twitter:vrtnws twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:10:35CHECK: België gaat niet in "lockdown" en hamsteren heeft geen zin, wat u ook hoort en leest via WhatsApp en sms
Lees: https://t.co/k3jaQDNjvM
#vrtnws #coronavirus https://t.co/BsbLmKOmkl reageer retweet
![]()
![]()
death rate op basis van deze cijfers 6,6%quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris wat gaat dat snel en hard daar![]()
![]()
Volgens mij kinderen en alles onder de 20 overleeft sowieso.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Uit al die grafiekjes met getallen moet ik er vanuit gaan dat iedereen onder de 40 de met afstand de grootste kans heeft te overleven? Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer.
Onder de 40 ook amper/geen doden.![]()
Zijn volgens mij ook precies geraakt in een regio waar relatief veel ouderen wonen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris wat gaat dat snel en hard daar![]()
Weet even niet hoe de leeftijdsopbouw van de doden in China ook alweer was.![]()
Er is absoluut geen idee van urgentie in NL.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag een paar dames van 80+ lekker in een bomvolle tram tijdens de spits, elkaar een hand geven en kussen telkens als er eentje uistaptZo lost de vergrijzing zich wel op...
I´m back.![]()
Dat lijkt me evident. Je kunt het corona virus ook vergelijken met de inzet van een biologisch wapen. En plannen daarvoor liggen al enige tientallen jaren in de kast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zullen ze nooit zeggen. Maar die berekening hebben ze achter de schermen al lang gemaakt.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Gelul altijd, dat: raak je gezicht niet aan. Dat houdt geen mens langer dan 15 min vol. Onbewust.
Vakman pur sang![]()
Ze zouden het beter wel doen...quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:vrtnws twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:10:35CHECK: België gaat niet in "lockdown" en hamsteren heeft geen zin, wat u ook hoort en leest via WhatsApp en sms
![]()
![]()
Sommige gemeenten in Belgie zijn al in lockdown.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
@RIVM
Waarom zijn de maatregelen die sinds vandaag (12 maart) gelden nodig? Meer weten over het nieuwe coronavirus? Kijk op rivm.nl/covid19 #covid19 #coronavirus![]()
OV en scholen per direct sluiten.
Nederland geeft nog ff 15.000 maskers en handschoenen weg aan Griekenland![]()
Ondertussen moeten ziekenuizen behandelingen staken vanwege een tekort aan medischmateriaal![]()
![]()
België.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:vrtnws twitterde op donderdag 12-03-2020 om 17:10:35CHECK: België gaat niet in "lockdown" en hamsteren heeft geen zin, wat u ook hoort en leest via WhatsApp en sms
![]()
Eerst die kut terroristen uit Molenbeek en nu dit niet aanpakken.
![]()
Echt he, je zou voor de grap eens moeten turven hoe vaak je je gezicht aanraakt op een dag..quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelul altijd, dat: raak je gezicht niet aan. Dat houdt geen mens langer dan 15 min vol. Onbewust.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jooo, minder besmettingen hier hooooorquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
België.Eerst die kut terroristen uit Molenbeek en nu dit niet aanpakken.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Gewoon continue in je hoofd tegen jezelf zeggen "ik heb poep aan mn vingers" en het is een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelul altijd, dat: raak je gezicht niet aan. Dat houdt geen mens langer dan 15 min vol. Onbewust.![]()
Ik hou dat volgens mij nog geen 5 minuten vol..quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelul altijd, dat: raak je gezicht niet aan. Dat houdt geen mens langer dan 15 min vol. Onbewust.![]()
1 in Frankrijk vandaag, die had inderdaad hartziekte. De andere was in Italië in 1 van de persconferenties, ik weet niet of die ook iets had ja of nee. . Die data had ik van de officiële website gehaald die 2 keer per week een spreadsheet publiceren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
2 dus onder de 40, allebei in frankrijk? Maar die hadden al problemen van zichzelf wat iemand hier eerder zei, hartziekte?~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Waar, in NL?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2017/2018 9000 doden door de griepgolf. Poeh![]()
Nog een stapje verder gaan en daadwerkelijk poep aan je vingers smeren helpt dit proces.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:45 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Gewoon continue in je hoofd tegen jezelf zeggen "ik heb poep aan mn vingers" en het is een stuk makkelijker.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Mja dat zal. Toch gaan de supermarkten momenteel rap.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef Houtenbeen het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gewoon echt poep aan je vingers smerenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:45 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Gewoon continue in je hoofd tegen jezelf zeggen "ik heb poep aan mn vingers" en het is een stuk makkelijker.![]()
Loop je zo op straat dat in jezelf te mompelen, word je opgepakt want verward persoon.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:45 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Gewoon continue in je hoofd tegen jezelf zeggen "ik heb poep aan mn vingers" en het is een stuk makkelijker.![]()
Hey ouwe reus, je gaat het echt wel overleven joh. Maak je niet zo druk. Zoek niet zo naar informatie die nadelig voor je is, terwijl de informatie er echt niet in grote getale is. Alles komt goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
2 dus onder de 40, allebei in frankrijk? Maar die hadden al problemen van zichzelf wat iemand hier eerder zei, hartziekte?![]()
Er zijn veel mensen die er dan toch aan willen ruikenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:45 schreef TaliesinDS het volgende:
[..]
Wanneer was dat kamerdebat? En is dat ergens live te zien op tv ziggo?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ja, weet niet hoe oud jij bent, maar over mezelf maak ik me niet zo druk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey ouwe reus, je gaat het echt wel overleven joh. Maak je niet zo druk. Zoek niet zo naar informatie die nadelig voor je is, terwijl de informatie er echt niet in grote getale is. Alles komt goed.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die er dan toch aan willen ruiken![]()
![]()
De overheid wil natuurlijk voorkomen dat de supermarkten leeg rakenquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja dat zal. Toch gaan de supermarkten momenteel rap.![]()
![]()
Dat gaat toch niet door, of is dat bevestigd dat ze het daadwerkelijk gaan weggeven?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:44 schreef chipitovandenbroek het volgende:
OV en scholen per direct sluiten.
Nederland geeft nog ff 15.000 maskers en handschoenen weg aan Griekenland![]()
Ondertussen moeten ziekenuizen behandelingen staken vanwege een tekort aan medischmateriaalIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nuquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef vosss het volgende:
Wanneer was dat kamerdebat? En is dat ergens live te zien op tv ziggo?
Geen idee waar Ziggo het laat zien.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
https://www.npostart.nl/live/npo-politiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:47 schreef vosss het volgende:
Wanneer was dat kamerdebat? En is dat ergens live te zien op tv ziggo?![]()
Gemiddeld 650.000 mensen per jaarquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wereldwijd ga je waarschijnlijk over de 100.000
Forum Opties Forumhop: Hop naar: