Als je het ziet als data, is het niet zo eng.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, weet het hoor, maar behoorlijk eng nog steeds.
Ik vrees dat lockdowns in combi met accepteren van een paar duizend doden in diverse landen - veelal ouderen - de enige manier is om de boel straks weer te doven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:26 schreef Markesh het volgende:
[..]
Omg wat een aantallen.. Als dat ons hier ook te wachten staat....wat een hel
wat denk je zelf....quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Wat voor mij niet duidelijk is: wat is nu het advies als je geen klachten hebt? Is het nog verstandig om buiten Noord-Brabant bijvoorbeeld een biertje te gaan drinken in de kroeg?
Ik vermijd plekken waar ik het zou kunnen oplopen of verspreiden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Wat voor mij niet duidelijk is: wat is nu het advies als je geen klachten hebt? Is het nog verstandig om buiten Noord-Brabant bijvoorbeeld een biertje te gaan drinken in de kroeg?
heb je hier ook nog geen geluid?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier o.a.
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Nee pas als debat begintquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je hier ook nog geen geluid?
Mja, we zullen zien hoe deze grafiek zich gaat ontwikkelen de komende maand(en): https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederlandquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Goede vraag. En in China was dat ook een probleem wat je in de cijfers over het virus aldaar niet terug zal vinden. Iets wat de overheid aldaar ook niet wil.
Ik hoop van niet. Maar wat de overheid dan precies gaat doen is in de persconferentie niet besproken. Ook wel logisch want dat gaat natuurlijk paniek veroorzaken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vrees dat lockdowns in combi met accepteren van een paar duizend doden in diverse landen - veelal ouderen - de enige manier is om de boel straks weer te doven.
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:32 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Hopelijk niet meer dan 100 man of hebben ze vrijstelling hiervoor gekregen
Eén dode is een tragedie. Een miljoen doden zijn een statistiek miljoen tragedies.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik sta toch iedere keer met de bek vol tanden hoe makkelijk sommige users hier tienduizenden of zelfs honderduizenden doden gewoon acceptabel vinden. Daarnaast hebt je nog de problemen die jij beschrijft inderdaad.
En Spanje.twitter:Josje23 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:29:01@RyanDriehuys @bencoates1 @TomChivers Schools are closed/closing in Austria, Ireland, Poland, Slovakia, Bulgaria, Romania, Greece and Cyprus too. Italy of course. Parts of USA and France too. reageer retweet
Maak je geen zorgen. Grafieken zeggen niets over een individu. Het komt goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Maver24 het volgende:
Uit al die grafiekjes met getallen moet ik er vanuit gaan dat iedereen onder de 40 de met afstand de grootste kans heeft te overleven? Ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer.
Maar daar hebben de vrijwilligers wel al 3 weken aan lopen werken ja!quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:35 schreef TaliesinDS het volgende:
En ondertussen gaat een braderie met hapjes morgen bij een verpleegtehuis voor bejaarden met chronische ziekten in mn dorp gewoon door....
En in Brabant? Idee van urgentie zie ik hier ook nog niet echt hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:35 schreef TaliesinDS het volgende:
En ondertussen gaat een braderie met hapjes morgen bij een verpleegtehuis voor bejaarden met chronische ziekten in mn dorp gewoon door....
Maar klopt wel toch wat ik zeg?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:36 schreef _I het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Grafieken zeggen niets over een individu. Het komt goed.
Wezep.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En in Brabant? Idee van urgentie zie ik hier ook nog niet echt hoor.
Dan zal Belgie wel volgen?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
Naast Israël, Denemarken, Noorwegen en Litouwen:En Spanje.twitter:Josje23 twitterde op donderdag 12-03-2020 om 18:29:01@:RyanDriehuys @:bencoates1 @:TomChivers Schools are closed/closing in Austria, Ireland, Poland, Slovakia, Bulgaria, Romania, Greece and Cyprus too. Italy of course. Parts of USA and France too. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |