omgquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:43 schreef Dave het volgende:
Enfin, on a positive note: morgenE
l
i
t
e
seizoen 3.
Luguberquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:54 schreef Dave het volgende:
Hier word je ook niet echt vrolijker van.twitter:washingtonpost twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:54:25Coronavirus burial pits so vast they’re visible from space.
Iranian authorities began digging a pair of trenches for victims just days after the government disclosed the initial outbreak. https://t.co/3S4dgLisbu https://t.co/UJwEWEAdhi reageer retweet
Het gaat daar in Iran ook wel erg slecht, maar 'visible from space' zegt tegenwoordig ook steeds minder naarmate de techniek beter wordt. Mijn auto is ook 'visible from space', maar daar ga je echt niet veel in kwijt kunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:54 schreef Dave het volgende:
Hier word je ook niet echt vrolijker van.twitter:washingtonpost twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:54:25Coronavirus burial pits so vast they’re visible from space.
Iranian authorities began digging a pair of trenches for victims just days after the government disclosed the initial outbreak. https://t.co/3S4dgLisbu https://t.co/UJwEWEAdhi reageer retweet
Ja ja, hou jij dat maar vol tegenover de politiequote:Op donderdag 12 maart 2020 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het gaat daar in Iran ook wel erg slecht, maar 'visible from space' zegt tegenwoordig ook steeds minder naarmate de techniek beter wordt. Mijn auto is ook 'visible from space', maar daar ga je echt niet veel in kwijt kunnen.
Het ging mij meer om de foto zelf, niet het technische aspekt eraan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het gaat daar in Iran ook wel erg slecht, maar 'visible from space' zegt tegenwoordig ook steeds minder naarmate de techniek beter wordt. Mijn auto is ook 'visible from space', maar daar ga je echt niet veel in kwijt kunnen.
Is dit niet al het vierde of vijfde rechtstreekse Trump corona-contact wat gemeld wordt?quote:BRASILIA - Een medewerker van de Braziliaanse president Jair Bolsonaro heeft positief getest op het nieuwe coronavirus. Dat maakte de Braziliaanse regering bekend. Deze Fabio Wajngarten was zaterdag nog in het Amerikaanse Mar-A-Lago, waar hij Donald Trump ontmoette.
Doen ze toch best goed, vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:02 schreef Dave het volgende:
Morgen opnieuw een ingelaste uitzending van "Het coronavirus: feiten en fabels", na het 20.00 uur journaal op NPO1.
Nu al benieuwd welke minister er morgen een briefje krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:02 schreef Dave het volgende:
Morgen opnieuw een ingelaste uitzending van "Het coronavirus: feiten en fabels", na het 20.00 uur journaal op NPO1.
Maar meneer wil niet getest worden. Hopen dat de gemiddelde aardbewoner niet zo eigenwijs is als de oranje oempaloempa.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dit niet al het vierde of vijfde rechtstreekse Trump corona-contact wat gemeld wordt?
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:58 schreef Dave het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te foeteren op de beveiligingsmaatregelen/geldproblemen etcetera in Israël, maar ik geef het je te doen wat de organisatie van het ESF nu op het bordje krijgt.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:58 schreef Dave het volgende:
Vorig jaar zaten we nog te foeteren op de beveiligingsmaatregelen/geldproblemen etcetera in Israël, maar ik geef het je te doen wat de organisatie van het ESF nu op het bordje krijgt.
Holy crapquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:01 schreef Strani het volgende:
Als je als journaal als dérde onderwerp een beurskrach hebt, dan weet je dat de zaken serieus zijn.
Gaat alles al zo langzaam, ga jij nog een beetje dubbel lopen quoten.quote:
Zeker. Alsof het allemaal niet slecht genoeg ging met de beurzen deed Trumpus Idiotus er nog een schepje bovenop.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Holy crap![]()
Nu heeft het natuurlijk wel allemaal met elkaar te maken
Stomste is dat hij het natuurlijk grotendeels deed om 'zijn eigen beurzen' tot rust te brengen, met als gevolg:quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Alsof het allemaal niet slecht genoeg ging met de beurzen deed Trumpus Idiotus er nog een schepje bovenop.
quote:In de VS is het zelfs de op een na slechtste beursdag ooit. Alleen tijdens de beurskrach van 19 oktober 1987 werden grotere verliezen geleden. Die dag ging, met een verlies van 12 procent, de geschiedenis in als zwarte maandag. De Amerikaanse beurzen zijn nog niet gesloten.
https://nos.nl/liveblog/2(...)tot-thuiswerken.html
Ik kan me niet voorstellen hoe die spoedvergaderingen op het ESF headquarters nu moeten gaan. Vreselijk zal het zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:58 schreef Dave het volgende:
Absurd. Zou hij hier dan eindelijk eens op worden afgerekend?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Stomste is dat hij het natuurlijk grotendeels deed om 'zijn eigen beurzen' tot rust te brengen, met als gevolg:
[..]
Ja maar jezus joh, je weet waar het aan ligtquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat alles al zo langzaam, ga jij nog een beetje dubbel lopen quoten.
Waarschijnlijk niet, want hij kan gewoon zeggen dat het anders nog veel erger was geweest.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurd. Zou hij hier dan eindelijk eens op worden afgerekend?
Ik trek die gozer nu echt even helemáál niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Alsof het allemaal niet slecht genoeg ging met de beurzen deed Trumpus Idiotus er nog een schepje bovenop.
Je mag het niet hopen... maar toch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Is dit niet al het vierde of vijfde rechtstreekse Trump corona-contact wat gemeld wordt?
Aan het feit dat jij weer eens achter liep en in de haast te fanatiek op allerlei knopjes drukt?quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar jezus joh, je weet waar het aan ligt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |