Wat een lijerquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
Vandaag ook weer zo'n aktie: niesen. En dan jolig de hand op de schouder van een andere collega, met de vraag "Hoe gaat het nou XXX?".
Kijk, gelukkig gebeuren er ook nog goede dingen.quote:
Ik krijg net een pushmelding waar ik me rot van schrik dat de AEX 11% lager is gesloten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:42 schreef Strani het volgende:
14.6% naar beneden nu, de Ibex 35 (Spanje).
Maar dat klinkt wel alsof hij iig zijn hand eerst voor de mond had.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
Vandaag ook weer zo'n aktie: niesen. En dan jolig de hand op de schouder van een andere collega, met de vraag "Hoe gaat het nou XXX?".
M'n instapmoment komt wel hard dichterbij zo...quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik krijg net een pushmelding waar ik me rot van schrik dat de AEX 11% lager is gesloten.
@Strani - let je op, hier is ie!quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk, gelukkig gebeuren er ook nog goede dingen.
Oh, dat zijn geen grappen meer...quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:41 schreef Dave het volgende:
Nee dat zou echt te onpraktisch zijn gezien hoe we werken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar kan dat niet via Skype of zo dan?
Trump zal hier aardig aan bijgedragen hebben. Dat moet Europa dan maar onthouden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik krijg net een pushmelding waar ik me rot van schrik dat de AEX 11% lager is gesloten.
Lastigquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat zou echt te onpraktisch zijn gezien hoe we werken.
Beslag leggen op al zijn Europese resorts lijkt me een goed begin.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Trump zal hier aardig aan bijgedragen hebben. Dat moet Europa dan maar onthouden.
En OG3NE op Omroep Max op dit moment.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:46 schreef F1gamer het volgende:
Soldi nu op radio2![]()
Blijft een leuk nummer
Prima! Vandaag ook weer een nieuwe stapel gevallen in Schotland, daarover gesproken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beslag leggen op al zijn Europese resorts lijkt me een goed begin.
quote:
Hij postte net voor jouw reactie een reactie als "in be4 geluk bij een ongeluk posts".quote:
Hier word je ook niet echt vrolijker van.twitter:washingtonpost twitterde op donderdag 12-03-2020 om 14:54:25Coronavirus burial pits so vast they’re visible from space.
Iranian authorities began digging a pair of trenches for victims just days after the government disclosed the initial outbreak. https://t.co/3S4dgLisbu https://t.co/UJwEWEAdhi reageer retweet
quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:17 schreef Strani het volgende:
In be4 iemand die zegt dat dat een geluk bij een ongeluk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |