SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Richtlijnen in dit topic:
-nee, het is niet máár een griepje. Je bent niet lollig als je dat schrijft. Je bent ook niet de eerste.
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
MBO en lager blijven openquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
IK GEEF OP HET MIDDELBARE OOK LES AAN 80 kinderen,
Dat mag wel?![]()
Scholen als kinderopvangcentrum
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Jaaaquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
IK GEEF OP HET MIDDELBARE OOK LES AAN 80 kinderen tegelijk
Dat mag wel?
Rip jou![]()
Ik heb al mijn afspraken sinds dinsdag al afgezegd voor de komende 2 weken, zit sinds dinsdag 17:00 in zelf quarantaine, I DO MY PARTquote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Dat is dan een meevallerquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Wie is de mol zal dan ook zonder publiek zijn lijkt mij![]()
Ik werk bij een opvang voor exotische dieren.
Dat wordt de cobra's en giftige spinnen mee naar huis nemen.![]()
![]()
Scholen niet dicht. Is namelijk niet de risicogroep.
Wat een grap! Die kinderen kunnen het wel verspreiden naar opa en oma!![]()
VVDGodenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef PippenScottie het volgende:
Basisscholen blijven open.
Economie gaat voor.![]()
![]()
Ongekend dit hoor.. wat zal het hier in Brabant stil op straat worden“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Scholen blijven open, want de ouders moeten kunnen blijven werken.
Want kinderen ondervinden weinig klachten! Maar hallo, de meesters en juffen dan?Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Is geen 100 toch?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
IK GEEF OP HET MIDDELBARE OOK LES AAN 80 kinderen tegelijk
Dat mag wel?![]()
Dus hbo en uni's sluiten?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Niet snappen dat economie en welzijn heel nauw met elkaar verbonden zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef PippenScottie het volgende:
Basisscholen blijven open.
Economie gaat voor.![]()
![]()
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Maar daar mag je niet meer heenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef jroz het volgende:
Wat een grap! Die kinderen kunnen het wel verspreiden naar opa en oma!Go hard or go home![]()
Op zich vind ik dit wel een goed verhaalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Scholen blijven open, echt krankzinnig.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Klinkt logisch dit verhaal van Rutte. Snap het wel.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
En kinderdagverblijven blijven lekker open. Jonge kinderen geven juist alles door.Zonder wrijving geen glans![]()
Krankzinnig idd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En kinderdagverblijven blijven lekker open. Jonge kinderen geven juist alles door.![]()
Vind zijn uitleg vrij helder en begrijpelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Revanches het volgende:
Scholen blijven open, echt krankzinnig.![]()
Ja, dat geldt voor heel NLquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.![]()
Verboden. Heel NLquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.Un dann rettet kein Kavallerie,
Slangenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef K21 het volgende:
Dat wordt de cobra's en giftige spinnen mee naar huis nemen.
Oh.![]()
alleen thuis bij koorts enzo zware verkoudheidquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef PinkLow het volgende:
Scholen blijven open, want de ouders moeten kunnen blijven werken.
Want kinderen ondervinden weinig klachten! Maar hallo, de meesters en juffen dan?![]()
scholen pas vanaf maandag denk ik, van het weekend (lees: zondagavond) een updateEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Komend weekend is mijn oma jarig en ik zou zondag uiteten gaan. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen dit weekend Stijn?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Preciesquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Revanches het volgende:
Internationaal karakter van HBO / WO.quote:“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef StephanL het volgende:
Heb 5 kilo rijst in huis, zal ik meer hamsteren?![]()
Nee lekker de hele economie verkloten, nog meer paniek veroorzaken voor iets wat toch wel doorzet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Revanches het volgende:
Dit is helemaal correct.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.Your beauty never ever scared me.![]()
Songfestival is afgelast.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.![]()
Tentamenhallen zitten meestal ook meer dan 100 man. Hoe ga je dat doen?And I am a weapon of massive consumption
Deze regering is ongelofelijk. Hoe kom je tot het besluit dat het een goed idee is scholen open te houden, wat een falers.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Hier liggen papa en mama doodziek op bed .. 2 kinderen schoolgaand. Ze zullen er misschien zelf weinig last van hebben, maar kunnen het wel doorgeven want ze niesen voor mijn gevoel meer als normaal![]()
![]()
Dan zorgen oma en opa maar even dat ze geen contact hebben als ze daar bang voor zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef jroz het volgende:
Wat een grap! Die kinderen kunnen het wel verspreiden naar opa en oma!![]()
Wi hebben 25 kilo, maar ja; mijn vrouw is Aziatisch!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef StephanL het volgende:
Heb 5 kilo rijst in huis, zal ik meer hamsteren?![]()
![]()
Mijn boomer pa zou morgen naar de schouwburg, die zal wel salty zijn nuYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ja, als we richting Italië gaan, dan gaan ze wel dicht wrs.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Fukushima het volgende:
scholen pas vanaf maandag denk ik, van het weekend (lees: zondagavond) een updateI´m back.![]()
Als je kinderen ziek zijn laat je ze uiteraard thuis, maar als ze geen klachten hebben kunnen ze gewoon naar schoolquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier liggen papa en mama doodziek op bed .. 2 kinderen schoolgaand. Ze zullen er misschien zelf weinig last van hebben, maar kunnen het wel doorgeven want ze niesen voor mijn gevoel meer als normaalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Alles is afgelast tot 31 maart. ESF is 12 meiquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Tot en met mbo blijft open.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Scheelt wel dat je binnen een paar minuten je kist in kunt bij een beet, in plaats van eerst twee weken hoesten en rochelen.quote:![]()
![]()
Shit, moet ik toch werken morgen. Dus toch die toets afmaken.
Of ik heb een kuchje natuurlijk. Dan moet je thuis blijven.![]()
Ben maar alleen, lijkt mij op zich genoeg voor 1 man. Heb ook nog frikandellen in huisquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wi hebben 25 kilo, maar ja; mijn vrouw is Aziatisch!
Nederland is los![]()
![]()
Ja, alles met 100+ personen wordt opgeschort tot in ieder geval 31 maart.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alleen maar hoorcolleges boven 100 man. HBO's zijn ook al vaak zat gewoon kleine klasjes.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Internationaal karakter van HBO / WO.![]()
Lijkt me beter om dat niet te doen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komend weekend is mijn oma jarig en ik zou zondag uiteten gaan. Ben benieuwd.Oh.![]()
Zondag kaarten voor Soldaat van Oranje. Kan ook streep doorheen. En ze gaan maar door tot en met oktoberCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik heb blikken bonen, uien en spek ingeslagen daarnet, nog wat kleine soep blikjes. Sommige zaken wel uitverkocht hier btw, zoals sanitaire zeep. Zeep heb ik iig nog genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef StephanL het volgende:
Heb 5 kilo rijst in huis, zal ik meer hamsteren?I´m back.![]()
Het wordt wel pijnlijk duidelijk wat nu het belangrijkste is voor dit kabinet. Of ik ieder geval wìe.![]()
dat is dus niet het gevalquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dagIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Net of iedere ouder werkt in de zorg, politie, brandweer.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze regering is ongelofelijk. Hoe kom je tot het besluit dat het een goed idee is scholen open te houden, wat een falers.
Ziek wordt je ervan![]()
Hoe zit dat met meer dan 100 man in een vliegtuig?It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
Ach kind toch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dagIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.Maar scholen met vele leerlingen wel openlaten, mijn man werkt op een school van 1600 leerlingen, wij wonen in brabant en hij werkt in uden maar heft zich toch maar ziekgemeld vandaag.Hij kreeg dinsdag al vragen waarom hij om school was want woonde toch in brabant.quote:![]()
Yep als dit weekend alles naar de tering gaat gaan we vanaf maandag lekker allemaal in quarantaine.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Fukushima het volgende:
scholen pas vanaf maandag denk ik, van het weekend (lees: zondagavond) een update![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
10 euro dat Rutte handen gaat schudden.![]()
Meh, ik denk dat hij een schijtlollige elleboog-bump gaat doen.![]()
Is toch geen evenement.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef XDo het volgende:
Hoe zit dat met meer dan 100 man in een vliegtuig?![]()
Sorry, mijn fout.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alles is afgelast tot 31 maart. ESF is 12 mei![]()
Vraagje tussendoor, mag mijn kad nog wel naar buiten?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Concert van Elbow gaat dus niet door.
En dus ook de Zandvoort Circuit Run niet.My friends all drive horses![]()
Ze niesen.. that's allquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je kinderen ziek zijn laat je ze uiteraard thuis, maar als ze geen klachten hebben kunnen ze gewoon naar school
Wil niet zeggen dat ze geen bron van bacterien kunnen zijn.
Ik heb ook geen idee hoe het in ons huis is gekomen.![]()
Zit geen 100 man meer inquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef XDo het volgende:
Hoe zit dat met meer dan 100 man in een vliegtuig?Lekker verspreid zitten.
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dag
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Ik snap het niet... in Denemarken gaat ook alles dicht en de kinderen tm 14 waarvan de ouders echt gewoon moeten werken worden alsnog opgevangen. Zoiets kan hier toch gewoon ook?![]()
Met als achterliggende gedachte het opvangen van kinderen van mensen die noodzakelijk zijn op de werkvloer. Ergens ook wel logisch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Maar scholen met vele leerlingen wel openlaten, mijn man werkt op een school van 1600 leerlingen, wij wonen in brabant en hij werkt in uden maar heft zich toch maar ziekgemeld vandaag.Hij kreeg dinsdag al vragen waarom hij om school was want woonde toch in brabant.![]()
Nee, maar dat mag zobiezo al niet. Huisdieren horen binnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef monkyyy het volgende:
Vraagje tussendoor, mag mijn kad nog wel naar buiten?![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef K21 het volgende:
Dat wordt de cobra's en giftige spinnen mee naar huis nemen.![]()
![]()
Ik laat me verrassen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me beter om dat niet te doen dan.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
#RETWEETquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dag![]()
Kost geld daarom dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik snap het niet... in Denemarken gaat ook alles dicht en de kinderen tm 14 waarvan de ouders echt gewoon moeten werken worden alsnog opgevangen. Zoiets kan hier toch gewoon ook?![]()
Hoe dan? Het is best een redelijk verhaal dat ze nu presenteren vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik snap het niet... in Denemarken gaat ook alles dicht en de kinderen tm 14 waarvan de ouders echt gewoon moeten werken worden alsnog opgevangen. Zoiets kan hier toch gewoon ook?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Economie. Maar goed, je kunt niet alles stil leggen natuurlijk. Snap ook niet hoe die Chinezen dat deden/doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het wordt wel pijnlijk duidelijk wat nu het belangrijkste is voor dit kabinet. Of ik ieder geval wìe.I´m back.![]()
Dus mensen moeten zelf beslissen of ze tot een kwetsbare groep behoren? Volgens mij overschatten mensen zich altijd![]()
![]()
Jep ik ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het ernstig in, met deze slappe maatregelenAnd I am a weapon of massive consumption
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Als je die kinderen opvangt, kun je ze toch net zo goed les geven?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik snap het niet... in Denemarken gaat ook alles dicht en de kinderen tm 14 waarvan de ouders echt gewoon moeten werken worden alsnog opgevangen. Zoiets kan hier toch gewoon ook?Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Ja dat heb ik ook, en vooral benauwd en dizzy in het hoofd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik hoest een beetje en een beetje verstopte neus
Ik moet thuisblijven?
Kan ook totaal iets anders zijn.Oh.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef franklop het volgende:
Zondag kaarten voor Soldaat van Oranje. Kan ook streep doorheen. En ze gaan maar door tot en met oktober![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Zijn ongemakkelijk is is over 9000quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Meh, ik denk dat hij een schijtlollige elleboog-bump gaat doen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Parenclub blijft open GENOTTTTTquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef KingRadler het volgende:
hoe zit het met theater en bioscoop?![]()
Een evenement voor mensen met het doel van A naar B te kopen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Ja, dat heb je toch gehoord?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik hoest een beetje en een beetje verstopte neus
Ik moet thuisblijven?![]()
![]()
Sterkte, maat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en vooral benauwd en dizzy in het hoofd.
Kan ook totaal iets anders zijn.![]()
Dat we het nieuws erover nu tot augustus krijgen ofzo wanneer het wel doorgaat. Blij mee?quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zijn er dan toch heel veel minder?!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je die kinderen opvangt, kun je ze toch net zo goed les geven?![]()
Maximaal 99 mensen binnenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef KingRadler het volgende:
hoe zit het met theater en bioscoop?
Un dann rettet kein Kavallerie,
Precies, dit voorkomt juist dat kinderen bij opa en oma worden neergezet als de ouders er niet voor kunnen zorgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan zorgen oma en opa maar even dat ze geen contact hebben als ze daar bang voor zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Beurs maakt een comeback, van -10% naar -9%You can learn anything, the secret lies in discipline.
Brabant is verder dan de rest van Nederland.
Dit staat genoteerd
@Caland
@GGMM
@Zipportal
@fetX
@PicoMMP![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Maar scholen met vele leerlingen wel openlaten, mijn man werkt op een school van 1600 leerlingen, wij wonen in brabant en hij werkt in uden maar heft zich toch maar ziekgemeld vandaag.Hij kreeg dinsdag al vragen waarom hij op school was want woonde toch in brabant.![]()
Ook niet iedereen gaat er aan dood, lekker door leven. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef jroz het volgende:
We zijn nog aan het indammen jongens! Geen zorgen.![]()
"Ja baas, ik kom niet meer op het werk. Ja roker he, ik heb geen keuze! Ik sta machteloos! Nouw doewie he! En zeg tegen die klootzak van een Jaap dat hij met zijn gezonde longetjes nu 2x zo hard mag werken! De mazzellllllllll!"quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dus mensen moeten zelf beslissen of ze tot een kwetsbare groep behoren? Volgens mij overschatten mensen zich altijd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: