Hoho! Hij lult nu ff recht wat krom is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe durfde Jaap RIVM vanmorgen dan nog te zeggen dat extra maatregelen niet nodig waren?
''Met de kennis van nu''quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe durfde Jaap RIVM vanmorgen dan nog te zeggen dat extra maatregelen niet nodig waren?
Yupquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:22 schreef PinkLow het volgende:
Alles wordt gezegd, wat hier al tijden is geschreven! Ze hebben er geen grip meer op..
Idd even hamsterenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:23 schreef Toefjes het volgende:
Nu met zn allen de Albert Heijn bestormen
Gewoon zonder publiek. En dan de supporters op een hoopje buiten het stadionquote:
Alleen met meer dan 100 personenquote:
Gaat ook niet door.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
En het amateurvoetbal dan? Komen ook zo 50-150 mensen elke week bij ons.
Dus ook restaurantsquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef Landgeld het volgende:
Bij klachten thuis blijven
Zoveel mogelijk thuis werken
Geen kwetsbare groepen bezoeken
Geen evenementen boven de 100 mensen
ripquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet zaterdag vliegen naar Thailand
Heb je daar een bron voor vriendquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat ook niet door.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Wat ben jij GEMEEN.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef monkyyy het volgende:
RIP alle voetbalwedstrijden, wat jammer nou he jongens
slappe hap, tot 31 maartquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef Landgeld het volgende:
Bij klachten thuis blijven
Zoveel mogelijk thuis werken
Geen kwetsbare groepen bezoeken
Geen evenementen boven de 100 mensen
Tot en met 31 maart 2020
Dat zou best kunnen, bij GRIP gaat het niet zozeer om fysieke rampen maar om coordinatie.quote:
Vitamine C had ik al, maar ik denk dat een paar pakjes extra paracetamol idd wel handig is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:23 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Net nog extra ibuprofen ingeslagen en paracetamol en vitamine C allemaaal max dosis zonder recept verkrijgbaar.
Straks moet het halve land thuis uitzieken en dan kun je dat maar beter in huis hebben.
Bij vliegtuigen met minder dan 100 mensen geen probleemquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet zaterdag vliegen naar Thailand
In een hoop supermarkten ookquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:24 schreef Noek het volgende:
een schoolpauze is al een evenement van over de 100 personen.
Je bent toch geen 12 meer?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef Nielsch het volgende:
kan ik dinsdag nog wel naar de efteling?
Kan niet anders.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
Wie is de mol zal dan ook zonder publiek zijn lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |