quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef Greys het volgende:
Alle evenementen meer dan 100 pers verboden of afgeraden? In heel NL? Help ajb even want ben onderweg en is belangrijk voor werk die mededeling.
Maar scholen met vele leerlingen wel openlaten, mijn man werkt op een school van 1600 leerlingen, wij wonen in brabant en hij werkt in uden maar heft zich toch maar ziekgemeld vandaag.Hij kreeg dinsdag al vragen waarom hij om school was want woonde toch in brabant.quote:
Yep als dit weekend alles naar de tering gaat gaan we vanaf maandag lekker allemaal in quarantaine.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:28 schreef Fukushima het volgende:
scholen pas vanaf maandag denk ik, van het weekend (lees: zondagavond) een update
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
10 euro dat Rutte handen gaat schudden.
Is toch geen evenement.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef XDo het volgende:
Hoe zit dat met meer dan 100 man in een vliegtuig?
Sorry, mijn fout.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alles is afgelast tot 31 maart. ESF is 12 mei
Ze niesen.. that's allquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je kinderen ziek zijn laat je ze uiteraard thuis, maar als ze geen klachten hebben kunnen ze gewoon naar school
Zit geen 100 man meer inquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef XDo het volgende:
Hoe zit dat met meer dan 100 man in een vliegtuig?
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dag
Met als achterliggende gedachte het opvangen van kinderen van mensen die noodzakelijk zijn op de werkvloer. Ergens ook wel logisch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Maar scholen met vele leerlingen wel openlaten, mijn man werkt op een school van 1600 leerlingen, wij wonen in brabant en hij werkt in uden maar heft zich toch maar ziekgemeld vandaag.Hij kreeg dinsdag al vragen waarom hij om school was want woonde toch in brabant.
Nee, maar dat mag zobiezo al niet. Huisdieren horen binnen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef monkyyy het volgende:
Vraagje tussendoor, mag mijn kad nog wel naar buiten?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:27 schreef K21 het volgende:
Ik werk bij een opvang voor exotische dieren.
Dat wordt de cobra's en giftige spinnen mee naar huis nemen.
Ik laat me verrassen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me beter om dat niet te doen dan.
#RETWEETquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is wel het beste nieuws van de dag
Kost geld daarom dus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik snap het niet... in Denemarken gaat ook alles dicht en de kinderen tm 14 waarvan de ouders echt gewoon moeten werken worden alsnog opgevangen. Zoiets kan hier toch gewoon ook?
Hoe dan? Het is best een redelijk verhaal dat ze nu presenteren vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik snap het niet... in Denemarken gaat ook alles dicht en de kinderen tm 14 waarvan de ouders echt gewoon moeten werken worden alsnog opgevangen. Zoiets kan hier toch gewoon ook?
Economie. Maar goed, je kunt niet alles stil leggen natuurlijk. Snap ook niet hoe die Chinezen dat deden/doen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het wordt wel pijnlijk duidelijk wat nu het belangrijkste is voor dit kabinet. Of ik ieder geval wėe.
Jep ik ook.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het ernstig in, met deze slappe maatregelen
Als je die kinderen opvangt, kun je ze toch net zo goed les geven?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat heb ik ook, en vooral benauwd en dizzy in het hoofd.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik hoest een beetje en een beetje verstopte neus
Ik moet thuisblijven?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef franklop het volgende:
Zondag kaarten voor Soldaat van Oranje. Kan ook streep doorheen. En ze gaan maar door tot en met oktober
Zijn ongemakkelijk is is over 9000quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Meh, ik denk dat hij een schijtlollige elleboog-bump gaat doen.
Parenclub blijft open GENOTTTTTquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef KingRadler het volgende:
hoe zit het met theater en bioscoop?
Een evenement voor mensen met het doel van A naar B te kopen.quote:
Ja, dat heb je toch gehoord?quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ik hoest een beetje en een beetje verstopte neus
Ik moet thuisblijven?
Sterkte, maat.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en vooral benauwd en dizzy in het hoofd.
Kan ook totaal iets anders zijn.
Dat we het nieuws erover nu tot augustus krijgen ofzo wanneer het wel doorgaat. Blij mee?quote:
Zijn er dan toch heel veel minder?!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je die kinderen opvangt, kun je ze toch net zo goed les geven?
Maximaal 99 mensen binnenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef KingRadler het volgende:
hoe zit het met theater en bioscoop?
Precies, dit voorkomt juist dat kinderen bij opa en oma worden neergezet als de ouders er niet voor kunnen zorgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan zorgen oma en opa maar even dat ze geen contact hebben als ze daar bang voor zijn.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
[..]
Maar scholen met vele leerlingen wel openlaten, mijn man werkt op een school van 1600 leerlingen, wij wonen in brabant en hij werkt in uden maar heft zich toch maar ziekgemeld vandaag.Hij kreeg dinsdag al vragen waarom hij op school was want woonde toch in brabant.
Ook niet iedereen gaat er aan dood, lekker door leven. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef jroz het volgende:
We zijn nog aan het indammen jongens! Geen zorgen.
"Ja baas, ik kom niet meer op het werk. Ja roker he, ik heb geen keuze! Ik sta machteloos! Nouw doewie he! En zeg tegen die klootzak van een Jaap dat hij met zijn gezonde longetjes nu 2x zo hard mag werken! De mazzellllllllll!"quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dus mensen moeten zelf beslissen of ze tot een kwetsbare groep behoren? Volgens mij overschatten mensen zich altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |