Zou kunnen ja. Gedoe allemaal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Denk ik ook vooral om dan ruimte te creëren om competities af te kunnen maken later?
Ik zou dat echt ZO kut vindenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien in ieder geval geen publiek jury/familieshows.
Snap trouwens dat ze nog geen beslissing maken, maar even een berichtje van de EBU over hoe en wat zou niet zo gek zijn vind ik persoonlijk.
De serie steekt wel een beetje de draak met zichzelf, het blijft luchtig. Staat me wel aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het ook een leuke serie voor mannen, denk je?
Zo'n maatregel zet wel extra druk op de organisatie om het ESF ook om te gooien, lijkt me.quote:
Ja maar huilende vrouwen zijn stoere mannen natuurlijk niet zo gek op. Wij willen gewoon actie, vechten, bommen!quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:59 schreef Meke het volgende:
[..]
I KNOW
Maar de stoere mannen niet hoor.
Alleen dezwakke vrouwtjes
Dit is wel leuke actie hoor, denk wellicht dat je het zou kunnen waarderenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar huilende vrouwen zijn stoere mannen natuurlijk niet zo gek op. Wij willen gewoon actie, vechten, bommen!
(Ik ben wel een wat atypische man als het om TV of films gaat want ik hou juist helemaal niet zo van actiefilms)
Dat is net het enige waarvoor ik een kaartje heb.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien in ieder geval geen publiek jury/familieshows.
Snap trouwens dat ze nog geen beslissing maken, maar even een berichtje van de EBU over hoe en wat zou niet zo gek zijn vind ik persoonlijk.
Nouja, ik zit alleen met het geld dusquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is net het enige waarvoor ik een kaartje heb.![]()
En ik zou het begrijpen, maar ik zou dan ook wel weer zo egoistisch zijn dat ik dan zou denken "ik niet, dan de rest ook niet. Cancelen, uitstellen of helemaal geen publiek".
Onze eigen Waddeneilanden zijn ook nog vrijquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Overigens nog geen gevallen op Madagascar. Just sayin'
quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Geeft maar weer aan hoe realistisch al dat soort spellen zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Ik wil ook even trots vermelden dat Assen als enige provincie hoofdstad nog geen corona gevallen heeft (gelokaliseerd).quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:05 schreef Strani het volgende:
Drenthe: Het Madagascar van Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil ook even trots vermelden dat Assen als enige provincie hoofdstad nog geen corona gevallen heeft (gelokaliseerd).
We kunnen er wel een paar sturen hoor, als de mensen in Assen zich buitengesloten gaan voelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil ook even trots vermelden dat Assen als enige provincie hoofdstad nog geen corona gevallen heeft (gelokaliseerd).
Ik denk dat het zomaar niet betalen in elk geval niet de handigste strategie is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand hier ervaring als je je reissom niet op tijd betaald voor een reis? Eerste Aanbetaling is al wel gedaan. Gaat om echt veel geld.
Dan hoeft Depay ook niet te haasten om blessurevrij te zijnquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Dinsdag bijeenkomst over EK, UEFA wil het liefst het een jaar verplaatsen
Dat zou voor Nederland met al die blessures niet slecht uitkomenquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
Dinsdag bijeenkomst over EK, UEFA wil het liefst het een jaar verplaatsen
Ja ik denk dat betalen en hopen dat het doorgaat nu het beste is. Denk alleen niet dat ik geld terug ga krijgen als vlucht etc. straks gecanceld is.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat het zomaar niet betalen in elk geval niet de handigste strategie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |