Als alles eruit vliegt zullen ze wel een deel van de seizoenskaarten moeten terug betalen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem aan nu er een economische crisis komt dat er veel minder geld in voetbal om zal gaan, clubs met die megacontracten gaan nog weleens problemen krijgen.
Maar misschien voorspel ik nog te vroeg, maar hopen mag toch?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Never forget. @:de_kraam
Doe dit maarn niet meerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:
Het voetbal moet gewoon doorgaan kutzooi
gewoon mensen boven de 50 weren uit stadions ,trainers boven de 50 vanuit thuis instructies laten geven
Oh jee ik maak een spelfoutquote:
Wellicht kan jij hier alvast een opzetje voor maken capuchon_jongenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef Belg het volgende:
Als het EK wordt verhuisd naar 2021, Gaan we straks Competitievoetbal zien in de zomer?
Het goede nieuws daarvan is dat uitstel de kans op een Belgische titel verkleint.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef Belg het volgende:
Als het EK wordt verhuisd naar 2021, Gaan we straks Competitievoetbal zien in de zomer?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:
gewoon mensen boven de 50 weren uit stadions
Je maakt geen spelfout, maar eerder een typfout. Je hebt vast gehaperd aan de letter Nquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jee ik maak een spelfout
Jammer dat je die aandacht niet steekt in een verstandige mening
Geen kampioen dit seizoen en gewoon volgend jaar weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
Feestje van Liverpool gaat niet door. De mensen die leven voor die club worden gek
Benieuwd wanneer nog 100.000 wedstrijden gespeeld gaan worden. Nations League, EK, competities, alles.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wanneer die laatste play-offs voor het EK dan gespeeld worden.
De enige mogelijkheid is uitgestelde transferdeadlines en uitstel EKquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:06 schreef Generationalpha het volgende:
Over 2 weken ligt gewoon alles plat.Ben benieuwd hoe dit seizoen met alle verschillende wedstrijden en toernooien dan ooit nog ingehaald kan worden, maar goed.
Voor het eerst sinds de oorlog niet-afgemaakte competities?
De kans dat overal gewoon de stand als eindstand wordt opgeschreven wordt zo wel ietsjes grotertwitter:veronicainside twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:06:32The Independent spreekt van 'total shutdown': 'Mogelijk geen wedstrijden tot september' https://t.co/z0c931m9Gn #veronicainside https://t.co/gWav8Revbl reageer retweet
Mwah, klinkt een beetje overdreven, dat zou te veel schade toedoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:40 schreef Caland het volgende:
De kans dat overal gewoon de stand als eindstand wordt opgeschreven wordt zo wel ietsjes grotertwitter:veronicainside twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 17:06:32The Independent spreekt van 'total shutdown': 'Mogelijk geen wedstrijden tot september' https://t.co/z0c931m9Gn #veronicainside https://t.co/gWav8Revbl reageer retweet
Zal ook wel echt moeten, want eind juni lopen de contracten afquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, klinkt een beetje overdreven, dat zou te veel schade toedoen.
Maar in april doodleuk weer doorgaan klinkt wel super onrealistisch op dit moment. Denk dat er gewoon in mei en juni gebald weer gaat worden.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal ook wel echt moeten, want eind juni lopen de contracten af
Ja dat het EK naar 2021 gaat lijkt me wel een zekerheidje. Voor oranje niet bepaald ongunstig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Denk dat competities het beste in april voor mei/juni een nieuw programma kunnen delen, in principe zijn er nog twee maanden te spelen dus dat gaat wel lukken, veel landen hebben nog acht of negen speelrondes en er zijn zes Europese speeldagen, plus bekerfinales. Als eind april het nog steeds te riskant is (wat ik niet verwacht, gezien de warmere temperatuur en de genomen maatregelen) dan de competities aflasten.
EK gaat wel kind van de rekening zijn. Die zal wel naar 2021 gaan, en dan het clubWK naar de zomer van 2022.
Je past het net aan maar naar 22 is ook goed mogelijk. Dar club WK in 2021 zit wel dik in de weg. Alhoewel Europese teams dat toernooi toch willen gaan boycotten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat het EK naar 2021 gaat lijkt me wel een zekerheidje. Voor oranje niet bepaald ongunstig.
Dat boeit toch sowieso helemaal niemand, dat club WK.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je past het net aan maar naar 22 is ook goed mogelijk. Dar club WK in 2021 zit wel dik in de weg. Alhoewel Europese teams dat toernooi toch willen gaan boycotten.
Mogen ze wat mij betreft sowieso al aflasten wegens Corona, ook al is het pas over een jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat boeit toch sowieso helemaal niemand, dat club WK.
HOU JE MOND OVER TOETERJANquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogen ze wat mij betreft sowieso al aflasten wegens Corona, ook al is het pas over een jaar.
Net als de Formule1, Songfestival en de bloedtoevoer naar het hart van toeter Jan. Gewoon stopzetten wegens corona allemaal.
Jij bent vanaf nu mijn aartsvijand.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogen ze wat mij betreft sowieso al aflasten wegens Corona, ook al is het pas over een jaar.
Net als de Formule1, Songfestival en de bloedtoevoer naar het hart van toeter Jan. Gewoon stopzetten wegens corona allemaal.
Kom danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
trieste reactiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en de bloedtoevoer naar het hart van toeter Jan.
Dat is een ander verhaal jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Megafoon Mongool in de ArenA is een betere kandidaat inderdaad. @:caland
Ik ben ooit op Ajax Netwerk verbannen omdat ik iets soortgelijks zei (op Feyenoord Netwerk) dus dat durf ik niet meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Megafoon Mongool in de ArenA is een betere kandidaat inderdaad. @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |