Tenzij het ek wordt geannuleerdquote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef Zeroku het volgende:
Er zijn weinig/geen inhaaldata om überhaupt iets in te halen. Wedstrijden niet spelen lijkt direct vrij definitief te worden.
Als het EK wordt geannuleerd kan er waarschijnlijk ook nog geen Eredivisie gespeeld worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 15:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Tenzij het ek wordt geannuleerd
Dan kunnen de wedstrijden wél gehaald worden
Was te verwachten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Volgens L'équipe EK mogelijk naar zomer 2021.
Ben benieuwd hoe dat dan gaat samenhangen met kwalificatie plus WK een jaar laterquote:
Ik hoop wel dat de olympische spelen door zullen gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Fok-it het volgende:
Ja daar verheug ik me ook echt wel op, paar maanden later zou ook geen probleem zijn verderquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de olympische spelen door zullen gaan.
Gelukkig is het WK in de winter.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat dan gaat samenhangen met kwalificatie plus WK een jaar later
Goed nieuws voor Depay.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Fok-it het volgende:
RIP EK Vrouwen"Voetbal" dan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:26 schreef Fok-it het volgende:
De kwalificatie voor het EK is al voorbij, en kwalificatie voor het WK is gedurende de reguliere seizoenen, niet in de zomer. Dat zit elkaar dus als het goed is niet in de weg.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat dan gaat samenhangen met kwalificatie plus WK een jaar later
Het lijkt mij dat de 24 landen die aan het EK meedoen, minder kwalificatiewedstrijden gaan spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig vallen de afgelaste oefeninterlands in een week van maart, waardoor we maar twee competitieronden hoeven door te schuiven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 14:36 schreef Zeroku het volgende:
Er zijn weinig/geen inhaaldata om überhaupt iets in te halen. Wedstrijden niet spelen lijkt direct vrij definitief te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |