Als alles eruit vliegt zullen ze wel een deel van de seizoenskaarten moeten terug betalen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik neem aan nu er een economische crisis komt dat er veel minder geld in voetbal om zal gaan, clubs met die megacontracten gaan nog weleens problemen krijgen.
Maar misschien voorspel ik nog te vroeg, maar hopen mag toch?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Never forget. @:de_kraam
Doe dit maarn niet meerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:
Het voetbal moet gewoon doorgaan kutzooi
gewoon mensen boven de 50 weren uit stadions ,trainers boven de 50 vanuit thuis instructies laten geven
Oh jee ik maak een spelfoutquote:
Wellicht kan jij hier alvast een opzetje voor maken capuchon_jongenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef Belg het volgende:
Als het EK wordt verhuisd naar 2021, Gaan we straks Competitievoetbal zien in de zomer?
Het goede nieuws daarvan is dat uitstel de kans op een Belgische titel verkleint.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:26 schreef Belg het volgende:
Als het EK wordt verhuisd naar 2021, Gaan we straks Competitievoetbal zien in de zomer?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:
gewoon mensen boven de 50 weren uit stadions
Je maakt geen spelfout, maar eerder een typfout. Je hebt vast gehaperd aan de letter Nquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jee ik maak een spelfout
Jammer dat je die aandacht niet steekt in een verstandige mening
Geen kampioen dit seizoen en gewoon volgend jaar weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
Feestje van Liverpool gaat niet door. De mensen die leven voor die club worden gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |