Erg mooi.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ooit op Ajax Netwerk verbannen omdat ik iets soortgelijks zei (op Feyenoord Netwerk) dus dat durf ik niet meer.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogen ze wat mij betreft sowieso al aflasten wegens Corona, ook al is het pas over een jaar.
Net als de Formule1, Songfestival en de bloedtoevoer naar het hart van toeter Jan. Gewoon stopzetten wegens corona allemaal.
Maar wanneer zijn die play-offs dan? Want niet eens alle deelnemers zijn al bekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Lees nu dat het EK in december ook een optie is
In augustus ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn die play-offs dan? Want niet eens alle deelnemers zijn al bekend.
Aflasten of inkorten kan prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn die play-offs dan? Want niet eens alle deelnemers zijn al bekend.
Als de competities dan weer normaal beginnen is daar geen ruimte voor in het speelschema met elke week Europese voorrondes.quote:
Tsja, men zal sowieso creatief moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de competities dan weer normaal beginnen is daar geen ruimte voor in het speelschema met elke week Europese voorrondes.
Dus dan rest alleen om de Nations League te schrappen.
Dat jij met je vader en moeder wel naar het stadion kunt is niet ons probleem. Niet iedereen komt uit een tienermoeder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:
Het voetbal moet gewoon doorgaan kutzooi
gewoon mensen boven de 50 weren uit stadions ,trainers boven de 50 vanuit thuis instructies laten geven
Ik mag niet meer offtopic reageren van een mod, anders heb ik weer een ban te pakken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij met je vader en moeder wel naar het stadion kunt is niet ons probleem. Niet iedereen komt uit een tienermoeder.
SCHOTEN GEVUURD.
Dit is VBL. Een warm bad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik mag niet meer offtopic reageren van een mod, anders heb ik weer een ban te pakken.
De vraag is of ze dan opnieuw beginnen of eerst de huidige competities afmaken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:32 schreef TLC het volgende:
Op VI las ik dat de competities zomaar tot en met september kunnen stil liggen![]()
Dat laatste kan dan niet eens toch, of met compleet andere selecties. Wat het wel weer grappig zou makenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is of ze dan opnieuw beginnen of eerst de huidige competities afmaken.
Ja dan komt er gewoon nog een soort winterbreak aan op transfergebied voor een maandje.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste kan dan niet eens toch, of met compleet andere selecties. Wat het wel weer grappig zou maken
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan zal de Nations League ook wel eruit worden gegooid.
RIP
Wat is er mis met de Nations League? Snap het als je er niet heel veel waarde aan hecht, maar het is altijd nog 100x beter dan die zinloze oefeninterlands.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een voordeel van het coronavirus
Daar houden contracten geen rekening mee hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan komt er gewoon nog een soort winterbreak aan op transfergebied voor een maandje.
Huh? Bedoel dat spelers dan wel gewoon een transfer maken (die al rond zijn nu) op 1 juli maar dan is die overstapperiode alleen in die maand voor nu even.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar houden contracten geen rekening mee hoor.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369358quote:De UEFA overweegt de Champions League en Europa League dit seizoen in aangepaste vorm tot een goede einde te brengen in verband met het coronavirus. Volgens AS zal er dinsdag tijdens een conference call gestemd worden over een voorstel van de Europese voetbalbond om de twee clubtoernooien vanaf de halve finales af te werken in de vorm van een mini-toernooi.
De Spaanse krant schrijft dat de Europese voetbalbond creatief moet zijn met oog op de laatste fase van de twee toernooien. Wanneer de returns van de achtste finales zijn gespeeld, is het de bedoeling dat de kwartfinales in afgeslankte vorm verdergaan. Het idee is om deze ronde over slechts een duel af te werken op neutraal terrein. Een andere optie is via loting te bepalen welke van de twee teams voor eigen publiek te spelen, zodat alsnog een van de twee clubs in eigen stadion speelt.
De UEFA denkt voor de laatste vier aan een format dat vergelijkbaar is met de finaleronde van de Nations League. Omdat Istanbul en Gdansk zijn aangewezen als speelsteden voor de finales van respectievelijk de Champions League en Europa League, zal worden voorgesteld dat in deze twee steden het mini-toernooi in vier dagen tijd wordt afgewerkt. In de Final Four zal via loting bepaald worden welke teams elkaar tegenkomen in de halve finales, die over één duel gespeeld worden en dus zonder return.
Giorgio Marchetti, toernooidirecteur van de UEFA, zal het voorstel dinsdag op tafel leggen tijdens een conference call met de 55 leden van de bond. Een stemming zal bepalen of het plan uitgevoerd zal worden. Met dit plan hoopt de bond dat er meer ruimte zal zijn voor de Europese voetbalbonden om het programma te maken zodra er weer gevoetbald kan worden.
Tijdens de vergadering zal dinsdag ook gesproken worden over het EK dat op 12 juni begint, maar vanwege het coronavirus waarschijnlijk verplaatst wordt. Naar verwachting zal worden voorgesteld om het Europese eindtoernooi naar volgend jaar te verplaatsen. In dat geval heeft de UEFA de medewerking nodig van de FIFA, omdat in de zomer van volgend jaar het WK voor clubteams gepland staat.
Lijkt me juridisch een lastig verhaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh? Bedoel dat spelers dan wel gewoon een transfer maken (die al rond zijn nu) op 1 juli maar dan is die overstapperiode alleen in die maand voor nu even.
niet zo verwondelijk als je pas tegen Atalanta Bergamo hebt moeten voetballenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Valencia is de halve selectie kwijt aan corona
Rusland ja, Turkije nee, en ze voetballen ook nog in Oekraine en Servie.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:00 schreef RamboDirk het volgende:
Zit er nou nog publiek bij die wedstrijden in Rusland & Turkije?
Ik geloof er vrij weinig van eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 10:50 schreef Idisrom het volgende:
We kunnen vanaf nu de Russische competitie volgen, ongeveer de enige competitie dat niet op slot gaat.
Valentijn Driessen doet hier wat denigrerend over. Maar juist vanwege de boycot zijn er volgens mij in Rusland maar twee gevallen van de Corona, eentje ergens ten Oosten van de Oeral, en eentje honderden kilometers ten oosten van Irkoetsk.
Dus logisch dat in Rusland alles nog gewoon door kan gaan.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan zal de Nations League ook wel eruit worden gegooid.
RIP
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-stadions-gaat-door-quote:Een schokkend verhaal uit Spanje, waar de 21-jarige Francisco García aan de gevolgen van het coronavirus is overleden. García was een jeugdtrainer bij Atlético Portada Alta uit de regio Málaga. De club neemt in een emotioneel statement afscheid van García.
21 jaar pffquote:Op maandag 16 maart 2020 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-stadions-gaat-door-
CORRED.
https://www.ad.nl/dossier(...)s-kampioen~a97c4ef6/quote:Roberto Mancini weet zeker dat Italië het EK deze zomer had gewonnen als er geen coronacrisis was geweest. ,,We zouden dit jaar hebben gewoon’’, zegt de bondscoach in een interview met de Italiaanse zender Rai. ,,We zullen ook volgend jaar winnen.’’
Zware drinker.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)s-kampioen~a97c4ef6/
Heb jij ook leukemie?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
21 jaar pff
Komt wel erg dichtbij zo.
Nee ik heb alleen maar stommemie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen maar stommemie.Doe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen maar stommemie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien zijn leeftijd hoop ik dat het goed voor hem komtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
Maar ze moesten doorvoetballen daar man man man man man
Triest dat het zover moet komen, ze gingen te lang door.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd hoop ik dat het goed voor hem komt
😚quote:
Lotjes trekkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de competitie niet wordt afgemaakt, wie gaat er dan Europa in? De nummer 5, of de potentiële bekerwinnaar (Utrecht)?
WIJ MOETEN DIT WETEN
@:paul @:fetx @:zipportal @:onlogisch @:ggmm @:banny @:doublepain @:kingroland @:3rr0r
[ afbeelding ]
stand van vorig jaar is een veel genoemde optie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de competitie niet wordt afgemaakt, wie gaat er dan Europa in? De nummer 5, of de potentiële bekerwinnaar (Utrecht)?
WIJ MOETEN DIT WETEN
@:paul @:fetx @:zipportal @:onlogisch @:ggmm @:banny @:doublepain @:kingroland @:3rr0r
[ afbeelding ]
Interessante vraag. Het liefst zie ik eigenlijk alleen Ajax, Feyenoord, PSV en AZ Europa in gaan. De rest hoeft wmb niet zo nodig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
EmmenGoden. @Coco. @fetXquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Zolang er maar niemand degradeertquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
Competitie zal wel gesloten worden bij de huidige stand.
Ajax gefeliciteerd met het kampioenschap.
Je kunt Ajax niet het kampioenschap geven en vervolgens de onderste plekken niet laten tellen lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar niemand degradeert
Ik vind dit echt een mokerirritant gifje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Misschien kijken naar fair play, ploeg met minste gele kaarten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Ik ga ervan uit dat er geen promotie/degradatie plaatsvindt en geen schaal of beker vergeven wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt Ajax niet het kampioenschap geven en vervolgens de onderste plekken niet laten tellen lijkt me.
Zoiets denk ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er geen promotie/degradatie plaatsvindt en geen schaal of beker vergeven wordt.
Tickets Europa worden verdeeld aan de hand van de huidige stand.
bij uitstel in de zomer proberen competitie af te makenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er geen promotie/degradatie plaatsvindt en geen schaal of beker vergeven wordt.
Tickets Europa worden verdeeld aan de hand van de huidige stand.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:19:37Het eerste bericht via een voetbalbond. De Noorse in dit geval. EK uitgesteld naar zomer 2021. #ajax https://t.co/wREkW4xUnf reageer retweet
zou uefa nog de 300 miljoen willenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:19:37Het eerste bericht via een voetbalbond. De Noorse in dit geval. EK uitgesteld naar zomer 2021. #ajax https://t.co/wREkW4xUnf reageer retweet
twitter:tariqpanja twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:03:05🚩So as it stands Euro 2020 postponed to summer 2021.
🚩Leagues to be completed over summer if they can be (guided by the virus as much as anything)
🚩2 working groups set up: one for calendar, other to discuss financial implications.
🚩UEFA confirmation expected afternoon. reageer retweet
WK is in de winterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wel twee voetbalzomers achter elkaar genot
als dat mogelijk gaat zijn
Prima. Zou geweldig zijn als we de competitie in mei/juni nog kunnen uitspelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:tariqpanja twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:03:05🚩So as it stands Euro 2020 postponed to summer 2021.
🚩Leagues to be completed over summer if they can be (guided by the virus as much as anything)
🚩2 working groups set up: one for calendar, other to discuss financial implications.
🚩UEFA confirmation expected afternoon. reageer retweet
Nja dat jaartje rijper valt ook wel weer mee als al die spelers nu niet kunnen voetballenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
wel gunstig voor NL dit, Memphis kan rustig aan z'n herstel werken, alle talenten een jaartje rijper.
zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Zou geweldig zijn als we de competitie in mei/juni nog kunnen uitspelen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat jaartje rijper valt ook wel weer mee als al die spelers nu niet kunnen voetballen
Er waren toch ook al voorspellingen dat er in het najaar weer een piek komt?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]ik ga er vooralsnog vanuit dat het in september redelijk business as usual is
ja maar dat is dan meer een fikse griepgolf omdat er meer immuniteit is, maar we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren toch ook al voorspellingen dat er in het najaar weer een piek komt?
Ik ga nergens meer vanuit eigenlijk.
twitter:ESPNFC twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:59:55Valencia say 35% of their playing squad and backroom staff have tested positive for coronavirus: https://t.co/hvggjcwaLS https://t.co/NgtFehNxND reageer retweet
twitter:DaleJohnsonESPN twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 14:26:46Europa League final June 24
Champions League final June 27
To be completed before contract expiry dates of June 30 https://t.co/vgsMigF05s reageer retweet
Europa heeft een groot probleem.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ESPNFC twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 10:59:55Valencia say 35% of their playing squad and backroom staff have tested positive for coronavirus: https://t.co/hvggjcwaLS https://t.co/NgtFehNxND reageer retweet
ADquote:De KNVB heeft besloten de bekerfinale FC Utrecht-Feyenoord uit te stellen. De huidige datum (19 april in de Kuip in Rotterdam) komt gezien het advies om niet collectief te trainen tot en met 6 april en de periode die nodig is om de selecties weer fit te krijgen te dichtbij, aldus de voetbalbond.
twitter:tariqpanja twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 15:26:12Some suggestions that Champions League final will be played on June 27 in Istanbul. But Uefa cautious about fixing the date because it is the virus that dictates everything. No point popping out a date and things still a mess. reageer retweet
Die kans is klein, het coronavirus probleem zal de komende maanden alleen maar toenemen. Dat optimistische geklets van eind mei of half juni is enkel om de mensen (valse) hoop te geven en de gemoederen rustig te houden. De kans is groot dat competities wellicht een half jaar stil zullen liggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Zou geweldig zijn als we de competitie in mei/juni nog kunnen uitspelen.
Optie 3 dan maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kans is klein, het coronavirus probleem zal de komende maanden alleen maar toenemen. Dat optimistische geklets van eind mei of half juni is enkel om de mensen (valse) hoop te geven en de gemoederen rustig te houden. De kans is groot dat competities wellicht een half jaar stil zullen liggen.
Wat betreft de nationale competities van de UEFA landen kun je drie dingen doen:
1) Alle wedstrijden worden ongeldig verklaart, de CL plaatsen voor komend seizoen worden dan gebaseerd op de eindstand van afgelopen seizoen
2) Je wacht zolang als nodig is om dit seizoen uit te spelen, als het komende seizoen dan in de knel komt (bijvoorbeeld pas medio januari kan beginnen) kun je er voor kiezen om de eredivisie met minder clubs aan te vangen zodat je het nog redt voor het EK 2021.
3) De huidige stand wordt de eindstand.
@haags_kwartiertje had volgens mij vrede met een degradatie van ADO.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Optie 3 dan maar.
En ADO en RKC degraderen. @:haags_kwartiertje
Snap ik wel als je zo'n kutploeg aanhangt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Ifrane het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje had volgens mij vrede met een degradatie van ADO.
Ja prima hoor, het moest er een keer van komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Ifrane het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje had volgens mij vrede met een degradatie van ADO.
WK is in de winter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:18 schreef Sigaartje het volgende:
Voordeel is wel dat in juni nog veel voetbal is. Dan maar volgend jaar EK.
En dan een jaar later WK!![]()
Gelukkig wel jaquote:
Zo snel als het virus kwam zo snel kan het ook weer gaan. Totaal onvoorspelbaar. Het weer, de groepsimmuniteit, een medicijn of gewoon geluk kunnen verschil maken. En het kan ook totaal mis gaan, wie het weet mag het zeggen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kans is klein, het coronavirus probleem zal de komende maanden alleen maar toenemen. Dat optimistische geklets van eind mei of half juni is enkel om de mensen (valse) hoop te geven en de gemoederen rustig te houden. De kans is groot dat competities wellicht een half jaar stil zullen liggen.
Nee, daar is het te laat voor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zo snel als het virus kwam zo snel kan het ook weer gaan.
Klopt, alleen het gaat maanden (misschien wel een jaar) duren voordat 50% van de bevolking het virus heeft gehad en weer is genezen (en dus immuun is en het niet meer kan verspreiden).quote:Het weer, de groepsimmuniteit, een medicijn of gewoon geluk kunnen verschil maken. En het kan ook totaal mis gaan, wie het weet mag het zeggen.
Bij de Spaanse Griep duurde het inderdaad een jaar. En dat was vergelijkbaar qua virus, Alleen hadden we begin 20e eeuw natuurlijk minder informatie, middelen, kennis en hygiene. En dat kan het verschil maken. Of niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, daar is het te laat voor.
[..]
Klopt, alleen het gaat maanden (misschien wel een jaar) duren voordat 50% van de bevolking het virus heeft gehad en weer is genezen (en dus immuun is en het niet meer kan verspreiden).
Wat als in juni driekwart van een selectie griep heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:33 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zo snel als het virus kwam zo snel kan het ook weer gaan. Totaal onvoorspelbaar. Het weer, de groepsimmuniteit, een medicijn of gewoon geluk kunnen verschil maken. En het kan ook totaal mis gaan, wie het weet mag het zeggen.
Dan wordt er niet gespeeld. We hebben geen glazen bol, we moeten afwachten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat als in juni driekwart van een selectie griep heeft
Je kunt inderdaad nog geen concrete plannen maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan wordt er niet gespeeld. We hebben geen glazen bol, we moeten afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |