EmmenGoden. @Coco. @fetXquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de competitie niet wordt afgemaakt, wie gaat er dan Europa in? De nummer 5, of de potentiële bekerwinnaar (Utrecht)?
WIJ MOETEN DIT WETEN
@:paul @:fetx @:zipportal @:onlogisch @:ggmm @:banny @:doublepain @:kingroland @:3rr0r
[ afbeelding ]
Zolang er maar niemand degradeertquote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef Elan het volgende:
Competitie zal wel gesloten worden bij de huidige stand.
Ajax gefeliciteerd met het kampioenschap.
Je kunt Ajax niet het kampioenschap geven en vervolgens de onderste plekken niet laten tellen lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang er maar niemand degradeert
Ik vind dit echt een mokerirritant gifje.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als de competitie niet wordt afgemaakt, wie gaat er dan Europa in? De nummer 5, of de potentiële bekerwinnaar (Utrecht)?
WIJ MOETEN DIT WETEN
@:paul @:fetx @:zipportal @:onlogisch @:ggmm @:banny @:doublepain @:kingroland @:3rr0r
[ afbeelding ]
Misschien kijken naar fair play, ploeg met minste gele kaarten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
Ik ga ervan uit dat er geen promotie/degradatie plaatsvindt en geen schaal of beker vergeven wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt Ajax niet het kampioenschap geven en vervolgens de onderste plekken niet laten tellen lijkt me.
Zoiets denk ik ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er geen promotie/degradatie plaatsvindt en geen schaal of beker vergeven wordt.
Tickets Europa worden verdeeld aan de hand van de huidige stand.
bij uitstel in de zomer proberen competitie af te makenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er geen promotie/degradatie plaatsvindt en geen schaal of beker vergeven wordt.
Tickets Europa worden verdeeld aan de hand van de huidige stand.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:19:37Het eerste bericht via een voetbalbond. De Noorse in dit geval. EK uitgesteld naar zomer 2021. #ajax https://t.co/wREkW4xUnf reageer retweet
zou uefa nog de 300 miljoen willenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:20 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:19:37Het eerste bericht via een voetbalbond. De Noorse in dit geval. EK uitgesteld naar zomer 2021. #ajax https://t.co/wREkW4xUnf reageer retweet
twitter:tariqpanja twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:03:05🚩So as it stands Euro 2020 postponed to summer 2021.
🚩Leagues to be completed over summer if they can be (guided by the virus as much as anything)
🚩2 working groups set up: one for calendar, other to discuss financial implications.
🚩UEFA confirmation expected afternoon. reageer retweet
WK is in de winterquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef Saekerhett het volgende:
Wel twee voetbalzomers achter elkaar genot
als dat mogelijk gaat zijn
Prima. Zou geweldig zijn als we de competitie in mei/juni nog kunnen uitspelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:24 schreef Tarado het volgende:
twitter:tariqpanja twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:03:05🚩So as it stands Euro 2020 postponed to summer 2021.
🚩Leagues to be completed over summer if they can be (guided by the virus as much as anything)
🚩2 working groups set up: one for calendar, other to discuss financial implications.
🚩UEFA confirmation expected afternoon. reageer retweet
Nja dat jaartje rijper valt ook wel weer mee als al die spelers nu niet kunnen voetballenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:31 schreef Tarado het volgende:
wel gunstig voor NL dit, Memphis kan rustig aan z'n herstel werken, alle talenten een jaartje rijper.
zekerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Prima. Zou geweldig zijn als we de competitie in mei/juni nog kunnen uitspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |