Erg mooi.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ooit op Ajax Netwerk verbannen omdat ik iets soortgelijks zei (op Feyenoord Netwerk) dus dat durf ik niet meer.
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mogen ze wat mij betreft sowieso al aflasten wegens Corona, ook al is het pas over een jaar.
Net als de Formule1, Songfestival en de bloedtoevoer naar het hart van toeter Jan. Gewoon stopzetten wegens corona allemaal.
Maar wanneer zijn die play-offs dan? Want niet eens alle deelnemers zijn al bekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Lees nu dat het EK in december ook een optie is
In augustus ofzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn die play-offs dan? Want niet eens alle deelnemers zijn al bekend.
Aflasten of inkorten kan prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wanneer zijn die play-offs dan? Want niet eens alle deelnemers zijn al bekend.
Als de competities dan weer normaal beginnen is daar geen ruimte voor in het speelschema met elke week Europese voorrondes.quote:
Tsja, men zal sowieso creatief moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de competities dan weer normaal beginnen is daar geen ruimte voor in het speelschema met elke week Europese voorrondes.
Dus dan rest alleen om de Nations League te schrappen.
Dat jij met je vader en moeder wel naar het stadion kunt is niet ons probleem. Niet iedereen komt uit een tienermoeder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:11 schreef PSVCL het volgende:
Het voetbal moet gewoon doorgaan kutzooi
gewoon mensen boven de 50 weren uit stadions ,trainers boven de 50 vanuit thuis instructies laten geven
Ik mag niet meer offtopic reageren van een mod, anders heb ik weer een ban te pakken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij met je vader en moeder wel naar het stadion kunt is niet ons probleem. Niet iedereen komt uit een tienermoeder.
SCHOTEN GEVUURD.
Dit is VBL. Een warm bad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik mag niet meer offtopic reageren van een mod, anders heb ik weer een ban te pakken.
De vraag is of ze dan opnieuw beginnen of eerst de huidige competities afmaken.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:32 schreef TLC het volgende:
Op VI las ik dat de competities zomaar tot en met september kunnen stil liggen![]()
Dat laatste kan dan niet eens toch, of met compleet andere selecties. Wat het wel weer grappig zou makenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De vraag is of ze dan opnieuw beginnen of eerst de huidige competities afmaken.
Ja dan komt er gewoon nog een soort winterbreak aan op transfergebied voor een maandje.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste kan dan niet eens toch, of met compleet andere selecties. Wat het wel weer grappig zou maken
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan zal de Nations League ook wel eruit worden gegooid.
RIP
Wat is er mis met de Nations League? Snap het als je er niet heel veel waarde aan hecht, maar het is altijd nog 100x beter dan die zinloze oefeninterlands.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een voordeel van het coronavirus
Daar houden contracten geen rekening mee hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan komt er gewoon nog een soort winterbreak aan op transfergebied voor een maandje.
Huh? Bedoel dat spelers dan wel gewoon een transfer maken (die al rond zijn nu) op 1 juli maar dan is die overstapperiode alleen in die maand voor nu even.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar houden contracten geen rekening mee hoor.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369358quote:De UEFA overweegt de Champions League en Europa League dit seizoen in aangepaste vorm tot een goede einde te brengen in verband met het coronavirus. Volgens AS zal er dinsdag tijdens een conference call gestemd worden over een voorstel van de Europese voetbalbond om de twee clubtoernooien vanaf de halve finales af te werken in de vorm van een mini-toernooi.
De Spaanse krant schrijft dat de Europese voetbalbond creatief moet zijn met oog op de laatste fase van de twee toernooien. Wanneer de returns van de achtste finales zijn gespeeld, is het de bedoeling dat de kwartfinales in afgeslankte vorm verdergaan. Het idee is om deze ronde over slechts een duel af te werken op neutraal terrein. Een andere optie is via loting te bepalen welke van de twee teams voor eigen publiek te spelen, zodat alsnog een van de twee clubs in eigen stadion speelt.
De UEFA denkt voor de laatste vier aan een format dat vergelijkbaar is met de finaleronde van de Nations League. Omdat Istanbul en Gdansk zijn aangewezen als speelsteden voor de finales van respectievelijk de Champions League en Europa League, zal worden voorgesteld dat in deze twee steden het mini-toernooi in vier dagen tijd wordt afgewerkt. In de Final Four zal via loting bepaald worden welke teams elkaar tegenkomen in de halve finales, die over één duel gespeeld worden en dus zonder return.
Giorgio Marchetti, toernooidirecteur van de UEFA, zal het voorstel dinsdag op tafel leggen tijdens een conference call met de 55 leden van de bond. Een stemming zal bepalen of het plan uitgevoerd zal worden. Met dit plan hoopt de bond dat er meer ruimte zal zijn voor de Europese voetbalbonden om het programma te maken zodra er weer gevoetbald kan worden.
Tijdens de vergadering zal dinsdag ook gesproken worden over het EK dat op 12 juni begint, maar vanwege het coronavirus waarschijnlijk verplaatst wordt. Naar verwachting zal worden voorgesteld om het Europese eindtoernooi naar volgend jaar te verplaatsen. In dat geval heeft de UEFA de medewerking nodig van de FIFA, omdat in de zomer van volgend jaar het WK voor clubteams gepland staat.
Lijkt me juridisch een lastig verhaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh? Bedoel dat spelers dan wel gewoon een transfer maken (die al rond zijn nu) op 1 juli maar dan is die overstapperiode alleen in die maand voor nu even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |