quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Op mysterieuze wijze is eruit gehaald dat je het hier ook mag hebben over hoe awesome Meke is, MAAR DAT MAG NOG STEEDS HOOR JONGENS![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij niet alleen denk ik!
Ik moet zelf ook vaak aan Laura Pausini denken maar daar heb ik m'n naam niet voor nodig
Denk eigenlijk dat de meeste gewoon door willen en geen vertraging willen oplopenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:06 schreef Dave het volgende:
[..]
Start ook een petitie, zoals de studenten van het Deltion alhier.
quote:
Sorry, die lees ik nooit. Ik zag wel dat de banner nog niet is aangepast. Sorry.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:01 schreef ijs_beer het volgende:
Wel leuk dat er de laatste tijd weer toevoegingen aan OP zijn gedaan bij de opsomming waar je het hier allemaal over kunt hebben.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat de meeste gewoon door willen en geen vertraging willen oplopen
quote:Een petitie waarin wordt opgeroepen het Deltion College in Zwolle voorlopig te sluiten vanwege het coronavirus wordt massaal ondertekend. Op Deltion denken ze dat de petitie het initiatief is van een student die graag een paar dagen vrij is.
Gewoon van die kleine dingetjes.quote:
Heel italie of alleen rome?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat Italië alle bedrijven en winkels van het land sluit, behalve apotheken en winkels voor etenswaren
45 is hartstikke jong!quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
Laura Pausini blijft ook gewoon mooi hè. 45 jaar oud (da's ook weer niet zo oud natuurlijk.)
Ja, ik hoor het net.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat Italië alle bedrijven en winkels van het land sluit, behalve apotheken en winkels voor etenswaren
Heel Italië hebben ze het hier over.quote:
Wow, hieruit kunnen we de conclusie trekken dat @Aoibhin een oude vrouw isquote:
Ik kan ook gewoon een heel verwijfd kereltje zijn hè, die mogelijkheid moet je niet uitsluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon van die kleine dingetjes.
Dat je het er hier eens over had dat je wel eens zenuwachtig was in een auto.![]()
(goed, op vage bergweggetjes waar men veel te hard reed meen ik me te herinneren, maar toch)
Maar ook dat je continue samen met Aoibhin zo hoog in de topposters staat hier. Kijk, ik ben een man en ik heb nooit zo hoog gepost, Aoibhin is een vrouw en die heeft wel zo hoog gepost. Jij hebt ook zo hoog gepost. 1+1+1=meer dan 1.![]()
Dus...
Oja ik lees het ook nu eerst ging het alleen nog om romequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel Italië hebben ze het hier over.
Ik dacht even dat je bedoelde dat de fantastische hitserie Costa!, dat vorige week op Netflix is verschenen, er alweer afging.quote:
Die optie heb ik nooit uitgeslotenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een heel verwijfd kereltje zijn hè, die mogelijkheid moet je niet uitsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |