Ik denk dat het EK afgelast wordt en de competities dan later ingehaald kunnen worden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is ook nog zo. Zouden ze de CL echt afgelasten? Daar gaat zoveel geld in om, dan spelen ze nog liever op neutraal terrein achter gesloten deuren.
Dat zou kunnen. Getafe wil vgm ook niet uitreizenquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar dat hele team kan nu besmet zijn. Ze moeten volgende week tegen Lyon maar dat lijkt me nu sterk.
Oh pardon. Had het niet herkend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lfc is liverpoool toch
Maargoed die liggen er dus uit
Kutzooi kut llorrente
Meestal zijn die champions league wedstrijden na de poulefase ook niet erg leuk, behalve als het met Ajax isquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ja, maar ja, 'leuk' zijn ze dan niet, die wedstrijden.
Da's wel waar jaquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meestal zijn die champions league wedstrijden na de poulefase ook niet erg leuk, behalve als het met Ajax is
Liverpool barca vorig jaar was 1 vd mooiste clubwedstrijden die ik ooit heb gezien welquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meestal zijn die champions league wedstrijden na de poulefase ook niet erg leuk, behalve als het met Ajax is
Jaaaa diequote:
Oja, dan is ook welquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde meer rond de release van Volle MaanWant Hedwig en Jessica heb ik wel net gemist (Sylvester volgens mij nog wel een stukje van opgevangen).
Atalanta trouwens met hateboer en de roon nog!quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
Ook echt alle clubs waar ik een beetje sympathie voor voel liggen er zo uit inderdaad.
Dan maar hopen op een stunt van Napoli.
Ja, dat was wel een mooie remontada!quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Liverpool barca vorig jaar was 1 vd mooiste clubwedstrijden die ik ooit heb gezien wel
Ik stel voor dat Waylon een beetje voorzichtig aan gaat doen, met jouw voorkeur voor mensen die er niet meer zijnquote:
Mertensquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
Ook echt alle clubs waar ik een beetje sympathie voor voel liggen er zo uit inderdaad.
Dan maar hopen op een stunt van Napoli.
Da's waar, zou grappig zijn als die ook verder komen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Atalanta trouwens met hateboer en de roon nog!
quote:
quote:
Waylon leeft nu een burgerlijk leventje. Maarja, dat dachten we van Marco B ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Waylon een beetje voorzichtig aan gaat doen, met jouw voorkeur voor mensen die er niet meer zijn
Omdat het een teringlijer is Strani!quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]Waarom hebben we ook al weer een hekel aan Mertens?
Maar ja da's ook maar één speler tegenover een heel ***-team (Barcelona)
Daarom!quote:Op woensdag 11 maart 2020 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Waylon leeft nu een burgerlijk leventje. Maarja, dat dachten we van Marco B ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |