Drie of vier man zelfs.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:50 schreef hoekandit het volgende:
wat een kneus om zo buitenspel te gaan staan
zo bijzonder vond ik het nou ook weer nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:50 schreef KingRoland het volgende:
LOOOOL daar moet een gifje van komen
Meld je gewoon coronaziek.quote:
Hamsteren allen.quote:
Morgen lekker vrij-genot.quote:
een mooie 5.5 scoren?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tentamens gaan toch altijd door. Over 2 weken is het weer tijd.
vindquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Rene vind het prima dat het uitloopt. Pakt een whisky erbij, hoppa
Samequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Vergeten te pissen omdat ik tevergeefs op een goal bij BVB hoopte.
2 verlengingen dus????quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
En nu tevergeefs hopen op een goal bij ATMquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Denk t niet vriend Italiaanse toestanden danquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tentamens gaan toch altijd door. Over 2 weken is het weer tijd.
patricia wacht welquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Jij denkt dat wij over 2 weken net zoveel besmettingen hebben als Italië nu?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Denk t niet vriend Italiaanse toestanden dan
En dan morgen de keiharde realiteit van de Liga-bevriezing door Corona. Het zijn geen fijne dagen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
En nu tevergeefs hopen op een goal bij ATM
Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij over 2 weken net zoveel besmettingen hebben als Italië nu?
Wanneer brengt het darts ons redding?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan morgen de keiharde realiteit van de Liga-bevriezing door Corona. Het zijn geen fijne dagen.
Dat er een paar mensen doodgaan is tot daar aan toe, maar dat alle sport wordt opgeschort is pas echt walgelijk aan Corona.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan morgen de keiharde realiteit van de Liga-bevriezing door Corona. Het zijn geen fijne dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |