SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.What can change the nature of a man?
Ik had Wijnaldemgod. Toch jammer weer.quote:
quote:
haland kan er makkelijk een paar maken vriendquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Dortmund in de 2e helft maar scoren dan.
Nou waarom doet ie het dan niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haland kan er makkelijk een paar maken vriend
Verrek hij heeft gelijk. Wat mooi zoquote:
De stad is er alleen maar mooier op geworden. Ik bedank de moffen.quote:
Universiteit zet hoog in op het gebied van economiequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef -XOR- het volgende:
Rotterdam
Voetbalclub zonder geld en een 'universiteit' zonder beta-faculteit
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:53 schreef -XOR- het volgende:
Rotterdam
Voetbalclub zonder geld en een 'universiteit' zonder beta-faculteit
Weet ik toch johquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Universiteit zet hoog in op het gebied van economie
voor beta ga je naar TU Delft met wie ze een goede samenwerking hebben.
Te veel mentions.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heb je toevallig ergens gelezen waardoor dat steeds zo is de laatste tijd?
zou die bombrievenmeneer daar gestudeerd hebben?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:56 schreef KingRoland het volgende:
TU Delft is ook een van de top universiteiten op het gebied van technologie ter wereld
Theodore Kaczynski zat op Harvard.quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zou die bombrievenmeneer daar gestudeerd hebben?
Was alweer weg toen Klaas daar zat zekerquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Theodore Kaczynski zat op Harvard.
Een idioot in een poel vol idioten. Passend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Wel leuk dat Kekster weer terug op dit forum is, zij het in COR. Eeuwige FOK!legende.
Misschien heeft Klaas hem het laatste zetje gegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was alweer weg toen Klaas daar zat zeker
CoronaEDquote:
twitter:mousmar twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:58:27BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown reageer retweet
Dat is wel heel verregaand.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
CoronaEDtwitter:mousmar twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:58:27BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown reageer retweet
hij neukt die chick die het nieuws weleens doet tochquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
CoronaEDtwitter:mousmar twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:58:27BREEK: Premier Conte gaat (opnieuw) verder dan verwacht. Niet alleen in Lombardije worden alle commerciele activiteiten stilgelegd. Maar in heel Italië. Alles behalve supermarkten en apotheken en postkantoren gaat dicht. #italylockdown reageer retweet
Ember?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij neukt die chick die het nieuws weleens doet toch
Allemaal even lachen om deze act.quote:
@onlogischquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal even lachen om deze act.
Incest?quote:
Zou ik het ook wel op kunnen.quote:
Hopelijk 2x verlengen.quote:
Boven een bepaalde cupmaat is het geen incest meer.quote:
kunnen, maar is niks bijzondersquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ik het ook wel op kunnen.
Die heeft mij een partij memmen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Boven een bepaalde cupmaat is het geen incest meer.
Das echt niet normaal nee, zelfs de inmiddels niet meer al te jonge Dione is er niks bij.quote:
Daar kun je een auto tussen parkeren.quote:
https://www.ad.nl/video/k(...)doet-piloxing~p24717quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das echt niet normaal nee, zelfs de inmiddels niet meer al te jonge Dione is er niks bij.
Robertson natuurlijkquote:
Bij Liverpool zeker?quote:
Dan snapt diegene er niets van, FOK! heeft een prima snelheid hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:16 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat FOK! traag is?
Moeten zij weten.quote:
Bah.quote:
Noem eens een andere speler met een naam van een land.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef KingRoland het volgende:
(1. correa is 1.60
(2. een naam van een land hebben als spanjaard
Genoeg Nederlanders die Spanjaars oid. hetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef KingRoland het volgende:
(1. correa is 1.60
Liechtensteinerquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Noem eens een andere speler met een naam van een land.
Diego Garcia is dan weer een land met de naam van een Spanjaard.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:31 schreef KingRoland het volgende:
(1. correa is 1.60
hollandquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Atlético ligt aan het infuus, vroeg of laat zal het afgelopen zijn en wordt de patiënt afgevoerd. Helaas.quote:
Liechtensteinerquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Marinquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lee Towersquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Iets met een keeper.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zoet van Luilekkerland?quote:
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jack Butlandquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
En @Mexicanobakker, die houdt wel van een quiz.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:zipportal
kunnen wel met een aantal namen komen
Petr Cech.quote:
Nee Memphis is buiten mededingingquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
https://en.m.wikipedia.or(...)_Gonz%C3%A1lez_China
@El-Stinhoquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Longcat. het volgende:
Volgens mij is Felix echt allergisch voor koppen
Schijnt dat Salah de achternaam van zijn moeder draagt. Z’n vader heet namelijk ‘Naco’.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Haalandquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:zipportal
kunnen wel met een aantal namen komen
Waarom zou je naar die coronahaard gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef KingRoland het volgende:
moet wel lachen zijn in de kleedkamer van Atletico.
Waar ben je op vakantie geweest?
Uh, ik ben naar Korea geweest
Oh wat heb je met hem gedaan?
Ah nee, ik bedoelde het land Zuid-Korea!
Hilariteit alom.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Mevrouw Félix niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:38 schreef Longcat. het volgende:
Volgens mij is Felix echt allergisch voor koppen
Ik snap er geen kanjer vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat Salah de achternaam van zijn moeder draagt. Z’n vader heet namelijk ‘Naco’.
snap er geen kanjer vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we allemaal lachen om de post van Kapi?
hahahahahahahahahquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dat Salah de achternaam van zijn moeder draagt. Z’n vader heet namelijk ‘Naco’.
Nu wordt het wel erg zieligquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we allemaal lachen om de post van Kapi?
ahquote:
quote:
MonaCoco. HAHAHAHAquote:
gelachenquote:
Ba dumm tsssquote:
Door al dat gemention van jou is fok traag.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gelachen
kijken of mijn vrienden ook moesten lachen
@:onlogisch
@:ggmm
@:dj_day-v
@:ifrane
@:jancees
ik heb het gehalveerdquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door al dat gemention van jou is fok traag.
Dit is niet leukquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gelachen
kijken of mijn vrienden ook moesten lachen
@:onlogisch
@:ggmm
@:dj_day-v
@:ifrane
@:jancees
Neymar doet meer dan Can. En dan krijgt Can rood en Neymar geelquote:
Drie of vier man zelfs.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:50 schreef hoekandit het volgende:
wat een kneus om zo buitenspel te gaan staan
zo bijzonder vond ik het nou ook weer nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:50 schreef KingRoland het volgende:
LOOOOL daar moet een gifje van komen
Meld je gewoon coronaziek.quote:
Hamsteren allen.quote:
Morgen lekker vrij-genot.quote:
een mooie 5.5 scoren?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tentamens gaan toch altijd door. Over 2 weken is het weer tijd.
vindquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Rene vind het prima dat het uitloopt. Pakt een whisky erbij, hoppa
Samequote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Vergeten te pissen omdat ik tevergeefs op een goal bij BVB hoopte.
2 verlengingen dus????quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
En nu tevergeefs hopen op een goal bij ATMquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Denk t niet vriend Italiaanse toestanden danquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tentamens gaan toch altijd door. Over 2 weken is het weer tijd.
patricia wacht welquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Jij denkt dat wij over 2 weken net zoveel besmettingen hebben als Italië nu?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Denk t niet vriend Italiaanse toestanden dan
En dan morgen de keiharde realiteit van de Liga-bevriezing door Corona. Het zijn geen fijne dagen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
En nu tevergeefs hopen op een goal bij ATM
Ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat wij over 2 weken net zoveel besmettingen hebben als Italië nu?
Wanneer brengt het darts ons redding?quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan morgen de keiharde realiteit van de Liga-bevriezing door Corona. Het zijn geen fijne dagen.
Dat er een paar mensen doodgaan is tot daar aan toe, maar dat alle sport wordt opgeschort is pas echt walgelijk aan Corona.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan morgen de keiharde realiteit van de Liga-bevriezing door Corona. Het zijn geen fijne dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |