Afrika*quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende: [..] Is het niet raar om iets een wereldoorlog noemen terwijl het alleen en Europa en Azie was???
Afrika*quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende: [..] Is het niet raar om iets een wereldoorlog noemen terwijl het alleen en Europa en Azie was???
Wat gaat er misquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
uhm dit gaat niet goed hoor hahaha
zit er publiek bijquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tijd voor belangrijkere zaken: Liverpool en WoW.
Ik deed het bewustquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
skkls![]()
@:GGMM
Allebei, of ligt Japan tegenwoordig in Afrika?quote:
+ Afrikaquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Allebei, of ligt Japan tegenwoordig in Afrika?
waarom host ie niet bij aws of azurequote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet genoeg RAM denk ik, hij heeft maar genoeg voor 1024 MB
Algerije, Marokko, Egypte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt maat
[..]
Europa, Azie, Tunesie en Somalie
Hij kan niet eens een testomgeving opzetten, ws heeft ie gewoon een oude DOS computer draaien 24/7quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom host ie niet bij aws of azure
man man man
Dat wordt ook heel pijnlijk straks he met die Biden. Trump gaat die gast zo belachelijk hard vernederen in een debat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:48 schreef Zipportal het volgende:
TrumpGOAT later vanavond weer met een speech.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een testomgeving opzetten, ws heeft ie gewoon een oude DOS computer draaien 24/7
Je bedoelt Crazy Joe, aka Quid Pro Joe, aka Very slow sleepy Joequote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat wordt ook heel pijnlijk straks he met die Biden. Trump gaat die gast zo belachelijk hard vernederen in een debat.
CREEPY JOEquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bedoelt Crazy Joe, aka Quid Pro Joe, aka Very slow sleepy Joe
Creepy Joe heeft geen schijn van kansquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat wordt ook heel pijnlijk straks he met die Biden. Trump gaat die gast zo belachelijk hard vernederen in een debat.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 05:23:55WOW! Sleepy Joe doesn’t know where he is, or what he’s doing. Honestly, I don’t think he even knows what office he's running for! https://t.co/454v9GFpgF reageer retweet
quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 05:23:55WOW! Sleepy Joe doesn’t know where he is, or what he’s doing. Honestly, I don’t think he even knows what office he's running for! https://t.co/454v9GFpgF reageer retweet
dat filmpjequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een smerige campagnes daarquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
GENOT. TrumpGOAT gaat nuken.twitter:JenGriffinFNC twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:04:242 Americans and 1 Brit were killed when 15 Katyusha rockets landed at Taji Base in Iraq at about 7:52 pm local time today. "ISIS doesn't have this capability," I am told by a US military source. The US military is still treating the wounded right now, which number more than 11. reageer retweet
NUKEN en ASFALTERENquote:Op woensdag 11 maart 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
GENOT. TrumpGOAT gaat nuken.twitter:JenGriffinFNC twitterde op woensdag 11-03-2020 om 21:04:242 Americans and 1 Brit were killed when 15 Katyusha rockets landed at Taji Base in Iraq at about 7:52 pm local time today. "ISIS doesn't have this capability," I am told by a US military source. The US military is still treating the wounded right now, which number more than 11. reageer retweet
Hier ook nog steeds, sinds zaterdag niet geweest alleen #CORHYPEquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Caland het volgende:
Mijn post dat de sportschool gewoon afgeladen vol was in cor werd verwijderd
flop bestuur
Graag gedaan maatquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM gaat onderuit op Twitter
Bedankt voor de mention @:lenny_leonard
Volgens het coronatopic duurt het niet lang meer voordat we allemaal dood zijn, ik hoop voor je dat ze gelijk hebben!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat er bepaalde users in de sc snel corona krijgen
Wow....quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat er bepaalde users in de sc snel corona krijgen
Ja je wist ook dat dit ging komen he. Dit wordt gewoon weer 4 jaartjes Trump hoor.quote:
Wat wordt jullie laatste avondmaal? @Drizztquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens het coronatopic duurt het niet lang meer voordat we allemaal dood zijn, ik hoop voor je dat ze gelijk hebben!
twitter:arjenUSA twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:05:52BREKEND De Verenigde Staten stelt een inreisverbod in voor alle Europese landen (het Verenigd Koninkrijk uitgezonderd). Het reisverbod duurt dertig dagen en gaat vanaf vrijdag in. reageer retweet
twitter:SportsCenter twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:33:31Breaking: The NBA has suspended the season, per @wojespn. https://t.co/7edxzGJbY9 reageer retweet
twitter:washingtonpost twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:27:57Breaking: Tom Hanks says he and his wife Rita Wilson have tested positive for coronavirus https://t.co/tj8XWFJGik reageer retweet
Ik denk dat we alsnog wel maatregelen als in Denemarken nu gaan aankondigen. Wat we nu doen kan echt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend. Chaos is denk ik na komend weekend compleet in Nederland.
Nuchterheid dat doorslaat in struisvogelpolitiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat we alsnog wel maatregelen als in Denemarken nu gaan aankondigen. Wat we nu doen kan echt niet.
Ergens heeft het ook wel iets he, Tom Hanks die het virus heeft, grootste sportcompetitie ter wereld gestaakt, geen vluchten meer naar Amerika, alle winkels in Italie dicht, Brabant afgestoten van Nederlandquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nuchterheid dat doorslaat in struisvogelpolitiek
Jij lijkt Angela de Jong welquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ergens heeft het ook wel iets he, Tom Hanks die het virus heeft, grootste sportcompetitie ter wereld gestaakt, geen vluchten meer naar Amerika, alle winkels in Italie dicht, Brabant afgestoten van Nederland
Haha ja die had ik gelezenquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij lijkt Angela de Jong wel. Heb je haar column gelezen?
Wat een idioot wijf is dat zeg. Snap niet dat ze continu een podium krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha ja die had ik gelezen
Angelagodin
Wss omdat ze zo lekker isquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een idioot wijf is dat zeg. Snap niet dat ze continu een podium krijgt.
gaat topshow worden maat, tot morgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo proberen te slapen. Morgen gigantische groei RIVM cijfers.
Oant moarnquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gaat topshow worden maat, tot morgen
Ik ga NU naar het ETZ. Bidden jullie voor me?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou kerk doorgaan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga NU naar het ETZ. Bidden jullie voor me?
@:kingroland
Sterkte makker.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga NU naar het ETZ. Bidden jullie voor me?
@:kingroland
Door de 1000 heen maat!!1quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan vandaag juist meevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Tot nu toe wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Je vlucht gaat nog 'gewoon' door?
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan ik me niet voorstellen.
Wat een omwegquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja
AMS - ZUR - PMI morgenmiddag
Valt wel mee. Terugvlucht vanuit Zurich is net geannuleerd. Ze bieden nu aan terug via Madrid, maar dat zie ik dan weer niet zo zittenquote:
Ik acht de kans aanwezig dat jij de komende dagen niet gaat vliegen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Terugvlucht vanuit Zurich is net geannuleerd. Ze bieden nu aan terug via Madrid, maar dat zie ik dan weer niet zo zitten
Pas maar op dat je straks niet opgesloten zit op Mallorcaquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Terugvlucht vanuit Zurich is net geannuleerd. Ze bieden nu aan terug via Madrid, maar dat zie ik dan weer niet zo zitten
dat niet maar denk er wel over om wat extra blikvoer aan te schaffen (voor) dit weekend voor het geval dat.quote:
Dat gaan saaie weekenden worden de komende weken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat het voetbal niet alsnog afgelast wordt
Daar hoopte ik eigenlijk op, maar gok dat dit hele verhaal niet doorgaatquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je straks niet opgesloten zit op MallorcaAl zal dat vast beter zijn dan in Nederland
Blikvoer of verhongeren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niet maar denk er wel over om wat extra blikvoer aan te schaffen (voor) dit weekend voor het geval dat.
ik heb altijd wel wat vis in blik en tomaten in blik voor pasta, daar wat meer van, ingeblikte groente vind ik niet te vreten en ik vind het sowieso al moeilijk om te bedenken wat ik vanavond ga eten laat staan over 2 weken.quote:
Ah zo, ja ik begin daar ook niet aan. Enige wat uit blik prima is zijn kapucijners en bruine bonen. Dan kan je eventueel de hele maand Chili eten als de distributie stagneert.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb altijd wel wat vis in blik en tomaten in blik voor pasta, daar wat meer van, ingeblikte groente vind ik niet te vreten en ik vind het sowieso al moeilijk om te bedenken wat ik vanavond ga eten laat staan over 2 weken.
Hmmm. Zo ver ga ik nog niet. Misschien volgende week.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat niet maar denk er wel over om wat extra blikvoer aan te schaffen (voor) dit weekend voor het geval dat.
kaas is ook een mooi bewaarproduct, daar wat meer van ga ik ook wel doenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik begin daar ook niet aan. Enige wat uit blik prima is zijn kapucijners en bruine bonen. Dan kan je eventueel de hele maand Chili eten als de distributie stagneert.
Wat wel weer wat vervelende bijkomstigheden heeft als je je huis niet uit mag.
Nee, maar ik ben nu vrijwel dagelijks in de supermarkt te vinden. Dus dan zorgen dat ik nog maar 2x per week moet oid.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:17 schreef Elan het volgende:
Al waren in crisisgebieden in Italië supermarkten gewoon open, weet niet of ik die zou gaan vermijden.
Nu heb ik zin in bruine bonen in tomatensaus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah zo, ja ik begin daar ook niet aan. Enige wat uit blik prima is zijn kapucijners en bruine bonen. Dan kan je eventueel de hele maand Chili eten als de distributie stagneert.
Wat wel weer wat vervelende bijkomstigheden heeft als je je huis niet uit mag.
En dan ook in de uren erna?quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in bruine bonen in tomatensaus.
ze zullen wel open zijn maar hebben ze dan ook spullenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:17 schreef Elan het volgende:
Al waren in crisisgebieden in Italië supermarkten gewoon open, weet niet of ik die zou gaan vermijden.
MIETJEquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op z'n tijd is het wel prima. Moet alleen de rest van de avond wel m'n gassen kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bruine bonen zijn ontzettend smerig
Neem aan van wel. Anders waren er wel rellen uitgebroken inmiddels.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen wel open zijn maar hebben ze dan ook spullen
Jepquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
kaas is ook een mooi bewaarproduct, daar wat meer van ga ik ook wel doen
Dat duurde lang, makker. Maar het is je van harte gegund.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:13 schreef onlogisch het volgende:
De like is binnen.
IK HERHAAL DE LIKE IS BINNEN!!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:13 schreef onlogisch het volgende:
De like is binnen.
IK HERHAAL DE LIKE IS BINNEN!!!!!
quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat duurde lang, makker. Maar het is je van harte gegund.
twitter:The_OJSimpson32 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:54:19Trying to stay away from that #COVID19 https://t.co/xlsEEpY49d reageer retweet
Dat is een fake accountquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:19 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:The_OJSimpson32 twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:54:19Trying to stay away from that #COVID19 https://t.co/xlsEEpY49d reageer retweet
Ik mag daar weer komenquote:Op donderdag 12 maart 2020 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmmm. Zo ver ga ik nog niet. Misschien volgende week.
Ik vrees ook wel een beetje voor het voetbal, ja. Saaie weekenden. Dan maar meelezen in het COR topic.
Sorry @:PicoMMP
Nog een beetje vaag, ze hebben wel bezoek aan bejaardenhuizen verboden geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Don.
Hoe hangt de vlag er in België voor m.b.t. COVID-19?
quote:De filmmaakster die met Queen & Slim haar lange speelfilmdebuut maakt haakt met haar film in op een reeks recente producties over onrecht tegen haar zwarte landgenoten. Zoals Just Mercy (over de advocaat Bryan Stevenson die een ten onrechte zwarte man van de elektrische stoel redt) en de Netflixserie When they see us (waarin vijf zwarte Newyorkers verdacht worden van verkrachting van een blanke vrouw).
Inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk om bij elke zwarte man kritisch af te vragen of het wel terecht is dat hij zwart is.
Waarom heb je @PicoMMP weer losgelaten in COR?quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
Het is belangrijk om bij elke zwarte man kritisch af te vragen of het wel terecht is dat hij zwart is.
Hij smeekte bijna, was zo schattig.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je @:PicoMMP weer losgelaten in COR?
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trouwens over de absurditeit in België:quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Proleet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu lachen ze nog, over een paar maanden komen we ze halen.
Geef dan een link lambal.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:03 schreef onlogisch het volgende:
(Doe dit snel voordat hij gesloten wordt)
Pak de popcorn maar vastquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No probs, ik verwacht een verhitte discussie in dat topic.
Nee, vertel?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je trouwens die ingetrokken Delhaize reclame al gezien?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had je trouwens die ingetrokken Delhaize reclame al gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:28 schreef Elan het volgende:
Pro-League en promotiematch achter gesloten deuren in Belgie. Verder alle nationale reeksen amateurvoetbal en jeugdvoetbal uitgesteld tot tenminste 31 maart. Bekerfinale uitgesteld.
Nu kan Nederland eigenlijk niet achterblijven.
Ik zou zeggen dat ze nu echt met maatregelen gaan komen...quote:Om 13.00 uur is er opnieuw crisisoverleg tussen de betrokken ministers over het coronavirus.
Hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:52 schreef fetX het volgende:
Wat een gigantische flopmods in COR. Mijn hemel.
quote:Dat het de Aziaten menens was, bleek toen de website van Waregem1 werd aangevallen uit Amerika en Azië. Net als de sites van twee zusterstations, VlaamseArdennen1 en Radio Media. „Het ging om een zogenaamde DDoS-aanval, waarbij constant een heleboel gegevens worden gestuurd totdat de webserver eruit ligt”, zegt Daelman. „Onze stations staan gelukkig op een andere locatie, maar ze dreigden ermee ook die uit te schakelen.”
Ik post een artikel waarbij ik zeg: 'dit bericht kreeg ik doorgestuurd, weet iemand of dit echt is / wat de bron is?quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:31 schreef DonRaja het volgende:
@:caland Ik heb alle 3 seizoenen van Top Boy nu gezien. Was echt een goede tip, thanks!
Blij dat je het geld terugkrijgt. Ken genoeg mensen die het niet terugkrijgen (lol).quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
Vlucht is officieel geannuleerd trouwens, krijgen de kosten + airbnb volledig vergoed. Kk leven
Goed om te lezen dat de mods wat gedaan hebben met mijn TR.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik post een artikel waarbij ik zeg: 'dit bericht kreeg ik doorgestuurd, weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Wordt mijn hele post verwijderd
Vuile klootzak.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat de mods wat gedaan hebben met mijn TR.
weet iemand of dit echt is / wat de bron is?quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik post een artikel waarbij ik zeg: 'dit bericht kreeg ik doorgestuurd, weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Ja, logisch toch want het was al aangetoond fake nieuws.quote:Op donderdag 12 maart 2020 11:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Sowquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Dit vroeg je helemaal niet, debiel.
Huhquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
weet iemand of dit echt is / wat de bron is?
Dit vroeg je helemaal niet, debiel.
Ja je post gewoon onzin met de tekst 'dit kreeg ik net via WhatsApp!!!1' erbijquote:
Boterhamzakje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Pijpt Rebekka nu nog zonder condoom? Ik vraag dit voor een vriend i.v.m. COVID-19.
Prima organisatie dat swiss Airquote:Op donderdag 12 maart 2020 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Blij dat je het geld terugkrijgt. Ken genoeg mensen die het niet terugkrijgen (lol).
hè? Ik postte ook over de onduidelijkheid van de bron?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je post gewoon onzin met de tekst 'dit kreeg ik net via WhatsApp!!!1' erbij
Daar heeft NIEMAND iets aan.
Nee dat deed je niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:08 schreef fetX het volgende:
[..]
hè? Ik postte ook over de onduidelijkheid van de bron?
IK WORD BEFLIKKERD
Schiet m overhoop!quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:11 schreef DonRaja het volgende:
Corona bij mijn schietclub, alle activiteiten per direct gestaakt.
RIPquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:11 schreef DonRaja het volgende:
Als het echt echt echt echt helemaal uit de klauwen loopt is dat wel het eerste wat je wel moet pakken, je wapens. Daarna pas eten en drinkenquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan niet bij de wapens komen nu he...
Ik gok +50 ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de nieuwe cijfers van het RIVM en de daaruit voortvloeiende massahysterie in COR. Alles onder de 1000 zou ik een ENORME tegenvaller vinden.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als het echt echt echt echt helemaal uit de klauwen loopt is dat wel het eerste wat je wel moet pakken, je wapens. Daarna pas eten en drinken
De maatregelen lijken er wat bij in te schieten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het echt echt echt echt helemaal uit de klauwen loopt is dat wel het eerste wat je wel moet pakken, je wapens. Daarna pas eten en drinken
[..]
Italiaanse taferelen gaan komen maatquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
lolquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:16 schreef Elan het volgende:
[..]
De maatregelen lijken er wat bij in te schieten.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Italiaanse taferelen gaan komen maat
MAAR ZE TESTEN NIETquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de nieuwe cijfers van het RIVM en de daaruit voortvloeiende massahysterie in COR. Alles onder de 1000 zou ik een ENORME tegenvaller vinden.
Wij zagen dit al van mijlenver aankomen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Italiaanse taferelen gaan komen maat
Dat klopt. Italie2.0 gaat het worden.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wij zagen dit al van mijlenver aankomen.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Italie2.0 gaat het worden.
Zolang de ziekenhuizen het aankunnen boeien die cijfers niet heel veelquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:28 schreef Doublepain het volgende:
Die cijfers (naast doden) zeggen toch niks meer, het is allang al 10 of 20x meer
Ben jij al aan het hamsteren?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de ziekenhuizen het aankunnen boeien die cijfers niet heel veel
#gewooneengriepje
Ziekenhuizen kunnen het al niet meer aan.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de ziekenhuizen het aankunnen boeien die cijfers niet heel veel
#gewooneengriepje
Nee, ik woon in het centrum. Loopt allemaal wel losquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij al aan het hamsteren?
#gewooneengriepje
Tilburg is dan ook een derdewerelddorpquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziekenhuizen kunnen het al niet meer aan.
Ofja, Tilburg niet. Maargoed, Tilburg
En vanaf hoelaat? @Drizzt_DoUrden slaapt nog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit tegenwoordig elke dag tot 15.00u in m’n pyjama koffie te drinken
Leven als drizzt
Ik sta eigenlijk altijd rond 7 uur wel op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vanaf hoelaat? @:drizzt_dourden slaapt nog.
Nepdrizztquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk altijd rond 7 uur wel op.
Je hebt nog veel te leren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk altijd rond 7 uur wel op.
Sowieso het feit dat je werkt is al on-drizztsquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik begin met werken rond half 9.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn post niet heel doordacht wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso het feit dat je werkt is al on-drizzts
Al gevlogen tijdens de coronaperiode?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Nu ik mogelijk ook in aanraking ben gekomen met mensen met het virus, mag ik misschien in quarantine.
Bij je broer geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Nu ik mogelijk ook in aanraking ben gekomen met mensen met het virus, mag ik misschien in quarantine.
ripquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Ja, naar Praag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al gevlogen tijdens de coronaperiode?
Hoop dat je het niet hebt Donquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Wonen die ook in Tilly?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zondag niet gezien. Maar wel bij mijn ouders.
Van het Berlijn van Nederland naar het Wuhan van Nederlandquote:
Ik kreeg een thermometer op m'n kop afgelopen week om te meten of ik koorts had. Verder eigenlijk niets aan maatregelen gezien. Behalve bij sommige winkels op de luchthaven pompjes handzeep.quote:
Toen ik daar was, was de hype nog niet groot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kreeg een thermometer op m'n kop afgelopen week om te meten of ik koorts had. Verder eigenlijk niets aan maatregelen gezien. Behalve bij sommige winkels op de luchthaven pompjes handzeep.
Ik ga me pas zorgen maken als ze ons met één of andere debiele plaats in Friesland gaan vergelijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van het Berlijn van Nederland naar het Wuhan van Nederland
Toch een fijne omslag
Straks naar het Tsjernobyl van Nederland?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van het Berlijn van Nederland naar het Wuhan van Nederland
Toch een fijne omslag
Gaat Enschede die titel wel willen opgeven?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Straks naar het Tsjernobyl van Nederland?
Niet geklikt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)-op-corona~ad85b6a9/
de vetrain heeft wat vetraging opgelopenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:00 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)-op-corona~ad85b6a9/
Die is volledig ontspoord.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
de vetrain heeft wat vetraging opgelopen
quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga me pas zorgen maken als ze ons met één of andere debiele plaats in Friesland gaan vergelijken.
Zou een goed topic zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
Friesland is een parodie op een provincie.
Helaas, er zijn al 3 parodietopics.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou een goed topic zijn.
Ik zou daar zeker in posten.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, er zijn al 3 parodietopics.
@:caland check bovenstaande grap.
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
Moeke Angela vindt het wel gezellig allemaal, zo'n virus. @:zipportal
twitter:
@El-Stinho schepte van de week nog op over het geringe aantal notes wat hij had. Posten in COR doet hem geen goedquote:
COR is oorlogsgebiedquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:El-Stinho schepte van de week nog op over het geringe aantal notes wat hij had. Posten in COR doet hem geen goed
quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:El-Stinho schepte van de week nog op over het geringe aantal notes wat hij had. Posten in COR doet hem geen goed
Zal @GGMM wel weer zijn geweest. Die snitch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fucking snitch.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Flink wat posts van @:onlogisch gereport.
Notes openbaren = banquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn laatste note:
User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Etteren in COR & NWS-feedback.
Je kunt weer posten op 04-03-2020 om 14:31.
Ik heb ook een note gekregen, na meer dan 8 maanden zonder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Veel mensen schieten nu in de boosmodus.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat vandaag harder is gestegen, het aantal besmettingen of jouw aantal notes
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Terechte note dan.
Al ben ik nu wel nieuwsgierig. Wat stond erin?
Lievehond.gif trekken we hierbij terug.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook een note gekregen, na meer dan 8 maanden zonder.
'Staken vanwege klimaat'quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Duizenden scholieren willen coronavrij: 'Maatregelen gaan niet ver genoeg'
lol
Teveel ophokurenquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
'Staken vanwege klimaat'
'Vrij vanwege corona'
Ik ben wat op het spoor.
Nu ben ik nog nieuwsgieriger.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ontsnap je!
[..]
Gezien en hard gelachen.
En hoeveel hebben die groep inmiddels al verlaten?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Er is net door onze teamleiders een app groep over de ontwikkelingen van Corona in het leven geroepen.
Inmiddels gezien. Tegenvallerquote:Op donderdag 12 maart 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de be Oei dat is zonde zeg dat jij het nu niet kan zien
0.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En hoeveel hebben die groep inmiddels al verlaten?
Ik ben erg nieuwsgierig hoe dit verder gaat. Ik kan niet thuiswerken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
Bij ons binnen het bedrijf gaan geruchten dat we allemaal moeten thuiswerken vanaf volgende week en het bedrijf op slot gaat.
Ik hou jullie op de hoogte.
Dan moet je een dm openbaren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan ik nu @:maxi-mus alsnog een ban aannaaien voor het lekken van een note naar mij persoonlijk?
Heeft hij die note gelekt?quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kan ik nu @:maxi-mus alsnog een ban aannaaien voor het lekken van een note naar mij persoonlijk?
Ik heb ook besloten dat jij geen vijand meer bent. In deze zware tijden zijn we elkaar meer dan nodig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |