En vanaf hoelaat? @Drizzt_DoUrden slaapt nog.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit tegenwoordig elke dag tot 15.00u in m’n pyjama koffie te drinken
Leven als drizzt
Ik sta eigenlijk altijd rond 7 uur wel op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vanaf hoelaat? @:drizzt_dourden slaapt nog.
Nepdrizztquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk altijd rond 7 uur wel op.
Je hebt nog veel te leren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sta eigenlijk altijd rond 7 uur wel op.
Sowieso het feit dat je werkt is al on-drizztsquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik begin met werken rond half 9.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat mijn post niet heel doordacht wasquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso het feit dat je werkt is al on-drizzts
Al gevlogen tijdens de coronaperiode?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Nu ik mogelijk ook in aanraking ben gekomen met mensen met het virus, mag ik misschien in quarantine.
Bij je broer geweest?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Nu ik mogelijk ook in aanraking ben gekomen met mensen met het virus, mag ik misschien in quarantine.
ripquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Ja, naar Praag.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al gevlogen tijdens de coronaperiode?
Hoop dat je het niet hebt Donquote:Op donderdag 12 maart 2020 12:48 schreef DonRaja het volgende:
Wonen die ook in Tilly?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heb ik zondag niet gezien. Maar wel bij mijn ouders.
Van het Berlijn van Nederland naar het Wuhan van Nederlandquote:
Ik kreeg een thermometer op m'n kop afgelopen week om te meten of ik koorts had. Verder eigenlijk niets aan maatregelen gezien. Behalve bij sommige winkels op de luchthaven pompjes handzeep.quote:
Toen ik daar was, was de hype nog niet groot.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kreeg een thermometer op m'n kop afgelopen week om te meten of ik koorts had. Verder eigenlijk niets aan maatregelen gezien. Behalve bij sommige winkels op de luchthaven pompjes handzeep.
Ik ga me pas zorgen maken als ze ons met één of andere debiele plaats in Friesland gaan vergelijken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van het Berlijn van Nederland naar het Wuhan van Nederland
Toch een fijne omslag
Straks naar het Tsjernobyl van Nederland?quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van het Berlijn van Nederland naar het Wuhan van Nederland
Toch een fijne omslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |