Hier ook nog steeds, sinds zaterdag niet geweest alleen #CORHYPEquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:15 schreef Caland het volgende:
Mijn post dat de sportschool gewoon afgeladen vol was in cor werd verwijderd
flop bestuur
Graag gedaan maatquote:Op woensdag 11 maart 2020 22:56 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM gaat onderuit op Twitter
Bedankt voor de mention @:lenny_leonard
Volgens het coronatopic duurt het niet lang meer voordat we allemaal dood zijn, ik hoop voor je dat ze gelijk hebben!quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat er bepaalde users in de sc snel corona krijgen
Wow....quote:Op donderdag 12 maart 2020 00:19 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat er bepaalde users in de sc snel corona krijgen
Ja je wist ook dat dit ging komen he. Dit wordt gewoon weer 4 jaartjes Trump hoor.quote:
Wat wordt jullie laatste avondmaal? @Drizztquote:Op donderdag 12 maart 2020 00:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens het coronatopic duurt het niet lang meer voordat we allemaal dood zijn, ik hoop voor je dat ze gelijk hebben!
twitter:arjenUSA twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:05:52BREKEND De Verenigde Staten stelt een inreisverbod in voor alle Europese landen (het Verenigd Koninkrijk uitgezonderd). Het reisverbod duurt dertig dagen en gaat vanaf vrijdag in. reageer retweet
twitter:SportsCenter twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:33:31Breaking: The NBA has suspended the season, per @wojespn. https://t.co/7edxzGJbY9 reageer retweet
twitter:washingtonpost twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:27:57Breaking: Tom Hanks says he and his wife Rita Wilson have tested positive for coronavirus https://t.co/tj8XWFJGik reageer retweet
Ik denk dat we alsnog wel maatregelen als in Denemarken nu gaan aankondigen. Wat we nu doen kan echt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend. Chaos is denk ik na komend weekend compleet in Nederland.
Nuchterheid dat doorslaat in struisvogelpolitiekquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat we alsnog wel maatregelen als in Denemarken nu gaan aankondigen. Wat we nu doen kan echt niet.
Ergens heeft het ook wel iets he, Tom Hanks die het virus heeft, grootste sportcompetitie ter wereld gestaakt, geen vluchten meer naar Amerika, alle winkels in Italie dicht, Brabant afgestoten van Nederlandquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nuchterheid dat doorslaat in struisvogelpolitiek
Jij lijkt Angela de Jong welquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ergens heeft het ook wel iets he, Tom Hanks die het virus heeft, grootste sportcompetitie ter wereld gestaakt, geen vluchten meer naar Amerika, alle winkels in Italie dicht, Brabant afgestoten van Nederland
Haha ja die had ik gelezenquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij lijkt Angela de Jong wel. Heb je haar column gelezen?
Wat een idioot wijf is dat zeg. Snap niet dat ze continu een podium krijgt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 02:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha ja die had ik gelezen
Angelagodin
Wss omdat ze zo lekker isquote:Op donderdag 12 maart 2020 02:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een idioot wijf is dat zeg. Snap niet dat ze continu een podium krijgt.
gaat topshow worden maat, tot morgenquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo proberen te slapen. Morgen gigantische groei RIVM cijfers.
Oant moarnquote:Op donderdag 12 maart 2020 03:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gaat topshow worden maat, tot morgen
Ik ga NU naar het ETZ. Bidden jullie voor me?quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Zou kerk doorgaan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga NU naar het ETZ. Bidden jullie voor me?
@:kingroland
Sterkte makker.quote:Op donderdag 12 maart 2020 07:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga NU naar het ETZ. Bidden jullie voor me?
@:kingroland
Door de 1000 heen maat!!1quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Gaan vandaag juist meevallen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 03:01 schreef RensAjacied het volgende:
Tot nu toe wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Je vlucht gaat nog 'gewoon' door?
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 12 maart 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kan ik me niet voorstellen.
Wat een omwegquote:Op donderdag 12 maart 2020 08:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja
AMS - ZUR - PMI morgenmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |