abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191973762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 06:24 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Pardon? _O-

De democraps kunnen nog geen brandende kartonnen doos redden, ook al stond er een pot met water ernaast.
🤣
Op dit moment is het de taak van Trump en trawanten on de boel te redden.

En ze doen het verdomde slecht.
pi_191973948
Vrij opzichtig om het VK dan weer buiten het reisverbod te houden, terwijl je de EU wel aanpakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191973997
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 05:47 schreef Ulx het volgende:
DavidLauter twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:52:24 Europe travel ban that Trump announced applies to foreign nationals who have been in Europe within 14 days of arrival in US. Does not apply to permanent US residents, citizens or immediate family of citizens, per Dept of Homeland Security. reageer retweet
Goddank krijgen Amerikanen die in Europa zijn geweest geen COVID-19. Of zo.
Je eigen burgers terughalen is niet zo gek. Ze zullen wel niet getest worden of in quarantaine hoeven maar dat is weer een ander verhaal.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191974050
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:02 schreef Ludachrist het volgende:
Vrij opzichtig om het VK dan weer buiten het reisverbod te houden, terwijl je de EU wel aanpakt.
Is uit die vieze eu. En eu die economisch groter is dan de vs en dus een beloning voor brexit
pi_191974161
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:08 schreef vipergts het volgende:

[..]

Je eigen burgers terughalen is niet zo gek. Ze zullen wel niet getest worden of in quarantaine hoeven maar dat is weer een ander verhaal.
Niet testen is juist het verhaal.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 maart 2020 @ 07:57:18 #106
862 Arcee
Look closer
pi_191974384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:02 schreef Ludachrist het volgende:
Vrij opzichtig om het VK dan weer buiten het reisverbod te houden
Onlogisch ook, want er is nog geen grens tussen VK en EU, dus een uitzondering voor VK is niet gerechtvaardigd volgens dezelfde logica. Maar ja, logica.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_191974491
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Onlogisch ook, want er is nog geen grens tussen VK en EU, dus een uitzondering voor VK is niet gerechtvaardigd volgens dezelfde logica. Maar ja, logica.
VK zat toch al niet bij Schengen? Heeft dus gewoon een grens?
pi_191974538
paulkrugman twitterde op donderdag 12-03-2020 om 02:42:53 So Trump has refused to address the real issues, imposed a massive disruption of international business, and demonstrated his absolute cluelessness. Dow futures down 770 right now, but why aren't they down even more? reageer retweet
paulkrugman twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:28:39 Aha. Now down more than 1k and circuit breaker has stopped trading. But I’m sure Trump thinks his address was perfect reageer retweet
Trump address sparks chaos as coronavirus crisis deepens

Hij kan het gewoon niet. Ongeschikt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 maart 2020 @ 08:19:10 #109
862 Arcee
Look closer
pi_191974653
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar er is wel vrij verkeer van personen, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_191974703
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:19 schreef Arcee het volgende:

[..]

Geen rationele vragen stellen svp.
pi_191974710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 07:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat het Witte Huis zulke info over de Brexit weet. Die hebben waarschijnlijk zoiets van "Brexit is geweest, er is dus een grens". Dat blijkt hier inderdaad ook weer uit. Er is inderdaad helemaal nog geen grens tussen EU en VK.

En het VK heeft ook gewoon zo'n 450 besmettingen en al 8 doden door corona, wat dat betreft is de uitzondering helemaal opvallend.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191974720
quote:

[..]

Zeker.
zie email 27 oktober
  donderdag 12 maart 2020 @ 08:40:02 #113
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191974859
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Klopt. het duurde me vorige week 2 uur om door de grenscontroles te komen. Het VK heeft een grens
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191975051
quote:
15s.gif Op donderdag 12 maart 2020 04:26 schreef Kijkertje het volgende:
En een derde foutje:
CoreyCiorciari twitterde op donderdag 12-03-2020 om 03:38:17 🚨The White House is currently walking back *three* false policy announcements Trump made during his nationally televised address. https://t.co/W1WbWCygGI reageer retweet
Godsamme en dan Biden bekritiseren om zijn blunders 8)7
JamesFallows twitterde op donderdag 12-03-2020 om 04:13:06 I've written several Oval Office addresses, and heard many over the decades

Not aware of *any* of them that required even one "actually, the President meant to say.." clarification immediately afterwards, let alone a string of them

These are usually carefully vetted statements reageer retweet
Hoe vaak zou zijn woordvoerder al hebben voorgesteld om toespraken voortaan op te nemen en niet live uit te zenden?

Afijn, anderen hebben het weer allemaal gedaan en de VS is het slachtoffer. En dat terwijl alle signalen er op wijzen dat de VS het zelf slecht aanpakken.
pi_191975056
quote:

[..]

Ja maar omdat er een grens is, is het voor de VK dus gemakkelijker om in het geval van zo'n virus als dit de grens te sluiten voor EU burgers dan het is voor bijvoorbeeld NL of DE. Op dit moment is er voor zover ik weet geen sprake van, dus inderdaad op dit moment lijkt het onzin om wel een travelban te geven aan Duitsers maar niet aan Engelsen maar helemaal uit de lucht gegrepen lijkt het me verder niet. Van de andere kant kun je op dit moment denk ik met een omweggetje via het VK dus toch gewoon nog in de VS komen lijkt me. Zo lijkt het meer een symboolmaatregel. Maargoed daar houd de godkeizer van natuurlijk.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:01:18 #116
384435 klappernootopreis
pi_191975132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja maar omdat er een grens is, is het voor de VK dus gemakkelijker om in het geval van zo'n virus als dit de grens te sluiten voor EU burgers dan het is voor bijvoorbeeld NL of DE. Op dit moment is er voor zover ik weet geen sprake van, dus inderdaad op dit moment lijkt het onzin om wel een travelban te geven aan Duitsers maar niet aan Engelsen maar helemaal uit de lucht gegrepen lijkt het me verder niet. Van de andere kant kun je op dit moment denk ik met een omweggetje via het VK dus toch gewoon nog in de VS komen lijkt me. Zo lijkt het meer een symboolmaatregel. Maargoed daar houd de godkeizer van natuurlijk.
Volgens familie in Broward, Florida zijn daar al de eerste gevallen geregistreerd. Deze staat zit tjokvol bejaarden die een zwak gestel hebben. Als dit virus daar zwaar gaat huishouden dan heeft Trump die ziekte niet weten te voorkomen in de staat waar zijn eigen huis staat. Dat gaat zijn campagne niet goed doen.
pi_191975353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Volgens familie in Broward, Florida zijn daar al de eerste gevallen geregistreerd. Deze staat zit tjokvol bejaarden die een zwak gestel hebben. Als dit virus daar zwaar gaat huishouden dan heeft Trump die ziekte niet weten te voorkomen in de staat waar zijn eigen huis staat. Dat gaat zijn campagne niet goed doen.
We gaan het zien, ik kan me voorstellen dat het een groot probleem is voor Trump die zijn reputatie ongeveer ophangt aan zijn geweldige prestaties. Waarvan een van de belangrijkste natuurlijk is hoe het gaat met de beurs. Van de andere kant is hij in ieder geval voor zichzelf geweldig in het afschuiven van enige verantwoordelijkheid voor dit soort zaken. Ik neem dus aan dat hij het in de schoenen van de Dems en health officials die hem niet bevestigen gaat proberen te schuiven.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:27:21 #118
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191975474
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Corona in Nevada en Florida en beide staten zijn in 1 klap blauw. _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:30:33 #119
384435 klappernootopreis
pi_191975518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

We gaan het zien, ik kan me voorstellen dat het een groot probleem is voor Trump die zijn reputatie ongeveer ophangt aan zijn geweldige prestaties. Waarvan een van de belangrijkste natuurlijk is hoe het gaat met de beurs. Van de andere kant is hij in ieder geval voor zichzelf geweldig in het afschuiven van enige verantwoordelijkheid voor dit soort zaken. Ik neem dus aan dat hij het in de schoenen van de Dems en health officials die hem niet bevestigen gaat proberen te schuiven.
In hoeverre gaan ze hem geloven? Hij zit er nu al 4 jaar, dan zullen veel kiezers de ontwikkelingen op de markt onherroepelijk een gezicht geven. En dit is Trump. Wat er nu gebeurt valt onder zijn bewind. Trump wilde zelfs de AFA afschaffen. Was hem dat gelukt, dan zou de VS nu een NOG groter probleem hebben.
  donderdag 12 maart 2020 @ 09:31:31 #120
384435 klappernootopreis
pi_191975535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Corona in Nevada en Florida en beide staten zijn in 1 klap blauw. _O-
Dat is een beetje voorbarig. Maar dat er verschuivingen gaan plaatsvinden is zeker.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 12 maart 2020 @ 10:05:01 #122
426493 crew  PippenScottie
pi_191975990
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 08:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat het Witte Huis zulke info over de Brexit weet. Die hebben waarschijnlijk zoiets van "Brexit is geweest, er is dus een grens". Dat blijkt hier inderdaad ook weer uit. Er is inderdaad helemaal nog geen grens tussen EU en VK.

En het VK heeft ook gewoon zo'n 450 besmettingen en al 8 doden door corona, wat dat betreft is de uitzondering helemaal opvallend.
Niet te moeilijk denken.
Trump heeft golfbanen in Ierland en het VK, dus zij zijn uitgesloten van deze maatregel.
My friends all drive horses
pi_191976128
Vreemd dat Trump zo hysterisch reageert op iets dat volgens hem niet erger is dan een gewoon griepje. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 12 maart 2020 @ 10:29:34 #124
384435 klappernootopreis
pi_191976323
quote:
2s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
Vreemd dat Trump zo hysterisch reageert op iets dat volgens hem niet erger is dan een gewoon griepje. :')
Geloof me, ze zullen ze hem echt wel aan die uitspraak herinneren. ;)
pi_191976405
En de Trumperts zullen gewoon HRC de schuld geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')