quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestigieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, voorlopig even geen handenschuddden. Mark laten even zien hoe het moet
Disclaimer: niet mijn OP
[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 11-03-2020 14:39:15 ]![]()
Bij ons op school is er een pinstoring dus er moet wel cash worden betaald hahahahahahhahahah oahohohoohoho nee.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Houten 13 er bij, stond gisteren op 0 volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Utrecht en omstreken gaat ook lekkerblablablabla![]()
Utrecht en Zuid-Holland zijn ook flink aan het stijgen.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Gaat het met je?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef Maver24 het volgende:
Hier schrik ik wel van. Echt veel erbij![]()
En dat is dus nog zonder alle huisgenoten van besmette mensen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef Maver24 het volgende:
Hier schrik ik wel van. Echt veel erbij
Ik vind het ook nogal wat.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
De link naar de .csv file werkt overigens niet , dus ze zetten het kennelijk nu op een andere locatie neer.![]()
France, Spain & Germany are 10 days behind Italy in #COVID19 progression; the UK and the US are 2 weeks behind. To avoid an Italy nightmare scenario, we should copy South Korea, who reduced new cases with mass testing.
Test. Identify. Isolate. That’s how you flatten the curve.
NL zal dan ook wel 2 weken achter liggen op italië...woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Groningen nog steeds Coronavrij dus. Eten jullie in de rest van Nederland geen groente en fruit ofzo?![]()
Dacht dat Houten vanaf begin al mee deedquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Houten 13 er bij, stond gisteren op 0 volgens mij.![]()
@RIVM
Er zijn sinds gisteren 121 nieuwe patiënten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen in Nederland op 503. Daarnaast is er een vijfde persoon aan het #coronavirus overleden. Meer info: bit.ly/2IzHBH8
#COVID19![]()
nu ook 48 gevallen hier in limburg, gaat snel. Heel het zuiden + utrecht in lockdown vanaf begin volgende week![]()
Groningen komt dit weekendquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Groningen nog steeds Coronavrij dus. Eten jullie in de rest van Nederland geen groente en fruit ofzo?![]()
Aangezien er vele ongeteste mogelijk coronapatienten rondlopen gaat het op deze manier natuurlijk nooit werken met dat indammen. Persoon A weet niet dat hij corona heeft en besmet persoon B. Persoon B krijgt 39 graden koorts maar is op papier niet in contact geweest met een coronapatienten en wordt dus niet getest en steekt op zijn beurt weer 10 anderen aan. Ontgaat deze logica ze nou volledig bij het rivm?quote:Vanaf nu geldt dus: Heb je koorts (meer dan 38⁰ Celsius) en luchtwegklachten (zoals hoesten of kortademigheid) en heb je contact gehad met een patiënt met het coronavirus of ben je de afgelopen 14 dagen in een van de volgende gebieden geweest: China (inclusief Hongkong) Italië Iran Zuid-Korea Neem dan telefonisch contact op met je huisarts.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
testen ze daar wel ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Groningen nog steeds Coronavrij dus. Eten jullie in de rest van Nederland geen groente en fruit ofzo?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Waarschijnlijk durven ze de stempel pandemie er pas na afloop op te plakken.quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ze hebben modellen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangezien er vele ongeteste mogelijk coronapatienten rondlopen gaat het op deze manier natuurlijk nooit werken met dat indammen. Persoon A weet niet dat hij corona heeft en besmet persoon B. Persoon B krijgt 39 graden koorts maar is op papier niet in contact geweest met een coronapatienten en wordt dus niet getest en steekt op zijn beurt weer 10 anderen aan. Ontgaat deze logica ze nou volledig bij het rivm?And so is the past![]()
laat het nou maar over aan de experts, die weten wel wat ze doen hoor....quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangezien er vele ongeteste mogelijk coronapatienten rondlopen gaat het op deze manier natuurlijk nooit werken met dat indammen. Persoon A weet niet dat hij corona heeft en besmet persoon B. Persoon B krijgt 39 graden koorts maar is op papier niet in contact geweest met een coronapatienten en wordt dus niet getest en steekt op zijn beurt weer 10 anderen aan. Ontgaat deze logica ze nou volledig bij het rivm?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nee, hier komen mensen ook weleens van hun erf af.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Groningen nog steeds Coronavrij dus. Eten jullie in de rest van Nederland geen groente en fruit ofzo?Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Komt door het gebrek aan aaierbaalquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Groningen nog steeds Coronavrij dus. Eten jullie in de rest van Nederland geen groente en fruit ofzo?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hier: https://www.volksgezondhe(...)coronavirus-covid-19quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Minimunt het volgende:
waar kan ik de nieuwe kaartjes vinden per gemeente?
Maar die loopt altijd een paar uurtjes achter, nu nog de cijfers van gisteren.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Wat maakt heel dat stempeltje uberhaupt uitquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk durven ze de stempel pandemie er pas na afloop op te plakken.![]()
Gewoon een griepje.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef onlogisch het volgende:
5e dode. Iemand van 68 die al ziek was.blablablabla![]()
Treurig nieuwsquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef onlogisch het volgende:
5e dode. Iemand van 68 die al ziek was.![]()
5g vrije zonequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Groningen nog steeds Coronavrij dus. Eten jullie in de rest van Nederland geen groente en fruit ofzo?
hahah![]()
Ja, kan wel zijn. Áls die modellen tot deze protocollen leiden is het toch eens tijd ze tegen het licht te houden.quote:Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
quote:Bang dat je corona krijgt van bezorger? Domino’s Pizza en AH gaan over tot actie
Domino’s Pizza Nederland gaat vandaag op de website een nieuwe bezorgoptie lanceren waarmee klanten hun bestellingen zonder fysiek contact kunnen aannemen van bezorgers. De fastfoodketen wil hiermee verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk beperken. In Brabant doen bezorgers van Albert Heijn min of meer hetzelfde. Klanten worden geďnformeerd dat bestellingen sinds afgelopen zaterdag bezorgd worden tot aan de deur.
https://www.ad.nl/koken-e(...)-tot-actie~a11633e5/Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Predator40 het volgende:
France, Spain & Germany are 10 days behind Italy in #COVID19 progression; the UK and the US are 2 weeks behind. To avoid an Italy nightmare scenario, we should copy South Korea, who reduced new cases with mass testing.Macron gaat iets aankondigen hoewel de meeste analysten uitgaan van een erg lauwe beslissing: uitstel van gemeenteraadsverkiezingen. Het zal toch drastischer moeten dan dat.twitter:BFMTV twitterde op woensdag 11-03-2020 om 13:24:31🔴 ALERTE INFO. Macron fera une déclaration télévisée jeudi ŕ 20H00 https://t.co/FMemmUVWa5 https://t.co/kUH7ky0S35 reageer retweet
![]()
Hebben we een woonplaats? Dan kan dat in de OP.quote:Het gaat om een persoon van 68 met onderliggend lijden.![]()
Dat sluit dit niet uit toch? Zeker als deze persoon normaal een griepprik zou hebben gehad.quote:
Sneu voor de nabestaandenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Als ik schrappen bij de supermarkt zie eten ze vooral bruine bonen uit blik..quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
Groningen nog steeds Coronavrij dus. Eten jullie in de rest van Nederland geen groente en fruit ofzo?Tot nooit .......![]()
quote:
Gewoon een wat ouder iemand die al ziek was. Dan is een simpele complicatie als een griepje vaak al voldoende ja.![]()
Het gaat allemaal zo traag, de hype is wel weer geweest, jullie kunnen gewoon weer gaan werken of afspraken inplannen bij het UWV:P![]()
Ik knuffel de bezorger altijd als dank voor het leveren van mijn pizzaquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik neem de pizzadoos sowieso aan zonder fysiek contact..volgens mij geldt dat voor iedereenBeter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!![]()
Ben benieuwd hoe ver de maatregelen in NL uiteindelijk gaan...
Doorgaan van EK was ook al twijfelachtig toch?"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Waar staat dat? Ik lees:quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
209 gevallen waarvan besmetting onbekend. Het groeit door.
"199 van de 503 personen hadden een bron van besmetting in het buitenland. Bij 92 gevallen is dit nog in onderzoek."
Is die 92 het totale aantal dat nog in onderzoek is, of is het brononderzoek voor de eerdere patiënten afgerond? Moet je 92 optellen bij die 156 (vooralsnog) niet-herleidbare patiënten van gisteren?
Kansloos dit, hoe kan ik nou mijn grafiek updaten.![]()
![]()
Heb jij mijn Helene mention nog gezien?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou gelukkig heb ik iig eten mocht ik binnen moeten blijven.![]()
De rest was ook al 80+ toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:23 schreef onlogisch het volgende:
5e dode. Iemand van 68 die al ziek was.![]()
Waarschijnlijk proberen ze zo goed mogelijk wel de Corona-besmettingen eruit te filteren. Er bellen waarschijnlijk duizenden hypochonders per dag. Zie die allemaal maar eens eruit te filteren, zonder de gebieden eraan te koppelen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aangezien er vele ongeteste mogelijk coronapatienten rondlopen gaat het op deze manier natuurlijk nooit werken met dat indammen. Persoon A weet niet dat hij corona heeft en besmet persoon B. Persoon B krijgt 39 graden koorts maar is op papier niet in contact geweest met een coronapatienten en wordt dus niet getest en steekt op zijn beurt weer 10 anderen aan. Ontgaat deze logica ze nou volledig bij het rivm?Weisst![]()
Was niet sarcastisch ik ben het met je eens ouwe reus.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een wat ouder iemand die al ziek was. Dan is een simpele complicatie als een griepje vaak al voldoende ja.blablablabla![]()
Dank, het linkje werkt dus wel gewoon weer.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De CSV: https://www.volksgezondhe(...)k_corona11032020.csv![]()
Zag ik ja, maar toen was het topic al dicht. Gelukkig heb ik haar niet gezienquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij mijn Helene mention nog gezien?Ik zat wat anders te kijken.
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik knuffel de bezorger altijd als dank voor het leveren van mijn pizza![]()
![]()
Ja, maar jij denkt ook dat het 5g netwerk bijdraagt aan de verspreiding van het virusquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik neem de pizzadoos sowieso aan zonder fysiek contact..volgens mij geldt dat voor iedereen
Steun het Kiva Fok! team!
Dus het aantal doden is ca. 1% van de geteste mensen.
Het zal ongetwijfeld ergens tussen de lijstjes in de OP staan maar hoe is dat met een normale griep?
En dan cijfers van Nederland.![]()
Yes, iig op leeftijdquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Houten was vorige week 1 dag de grootste van Nederland met 9 besmettingen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dacht dat Houten vanaf begin al mee deed![]()
Nee hoor, Houten heeft er al langer 13. Vorige week donderdag al 9, verdeeld over 3 gezinnen die allemaal een buitenland-connectie hadden.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
Houten 13 er bij, stond gisteren op 0 volgens mij.![]()
Houten stond al een tijdje op 13.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Houten 13 er bij, stond gisteren op 0 volgens mij.
Bericht van Zaterdag 7 maart:
"Houten was met dertien ziektegevallen landelijk koploper. Maar zondag zijn geen nieuwe besmettingen vastgesteld."
Bron: AD![]()
Van de 121 zitten er ruim 70 bij van het onderzoek in het ziekenhuis, 1097 is 4,9% besmet en onder 200 patienten 10%. Dat is bij elkaar meer dan 70![]()
Harderwijk is sinds gisteren ook besmet. Elspeet sinds de dag ervoor, maar op dit kaartje zijn ze niet terug te vinden. Ja, zo kan je de cijfers ook manipulerenquote:![]()
![]()
Steeds meer mensen... kan geen toeval meer zijnquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar jij denkt ook dat het 5g netwerk bijdraagt aan de verspreiding van het virus![]()
Niet te zeggen vanwege de griepprik. Maar volgens mij wereldwijd 0.07%quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Tris het volgende:
Het zal ongetwijfeld ergens tussen de lijstjes in de OP staan maar hoe is dat met een normale griep?
En dan cijfers van Nederland.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steeds meer mensen... kan geen toeval meer zijn
blablablabla![]()
0,1% dacht ik, met uitschieters naar 0,5%quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Tris het volgende:
En dan cijfers van Nederland."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
503 - 199 - 95 = 209quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik lees:
"199 van de 503 personen hadden een bron van besmetting in het buitenland. Bij 92 gevallen is dit nog in onderzoek."
Is die 92 het totale aantal dat nog in onderzoek is, of is het brononderzoek voor de eerdere patiënten afgerond? Moet je 92 optellen bij die 156 (vooralsnog) niet-herleidbare patiënten van gisteren?
Kansloos dit, hoe kan ik nou mijn grafiek updaten.
Daar zit wel een aanname in![]()
Ja, alleen gister updaten ze eerst de kaart en later pas de normale website, dus daarom was het al zo vroeg bekend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef hiburg het volgende:
[..]
Dank, het linkje werkt dus wel gewoon weer.![]()
De eerste overledene was wel op leeftijd maar toch niet ernstig ziek?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
3 van 80+ en eentje van 78
Allemaal met ernstige medische klachten.![]()
Geen kanker nee, maar wel al iets met urineweg-infectie of zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 14:27 schreef Tris het volgende:
[..]
De eerste overledene was wel op leeftijd maar toch niet ernstig ziek?![]()
Wat dat betreft is het - vooralsnog - een net percentage. Maar, zoals in Italië zal dat omhoog gaan als de IC's vollopen. Het is te hopen dat dat punt niet bereikt wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Tris het volgende:
En dan cijfers van Nederland.
En het percentage ligt trouwens waarschijnlijk nog lager, als niet alle besmettingen bekend zijn door de keuzes die gemaakt zijn in testen.
So far, so good dus.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Dit denk ik ook. Kunnen ze niet gewoon 1 format maken die ze dagelijks updaten... Ipv iedere dag andere format en termen gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
503 - 199 - 95 = 209
Er staan maar 497 in deze filequote:Op woensdag 11 maart 2020 14:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De CSV: https://www.volksgezondhe(...)k_corona11032020.csv![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://twitter.com/WatMoetJeErMee_/status/1234633195536121856
vergelijk het mapje waar de corona is uitgebroken ,wereldwijd, met waar ze 5g aan het uitrollen zijn..
Groningen heeft als laasts 5g gekregenSteun het Kiva Fok! team!
van Wiki; Griep:quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Tris het volgende:
En dan cijfers van Nederland.
Wereldwijd wordt jaarlijks 5 tot 10 procent van de populatie geďnfecteerd met influenza. Bij kinderen is dat percentage nog hoger, namelijk 20 tot 30%. Hiervan vertoont de meerderheid geen ernstig ziektebeeld of verloopt de ziekte zelfs asymptomatisch. Toch veroorzaakt de griep jaarlijks 3 tot 5 miljoen ernstige zieken en 250.000 tot 500.000 doden.
Elk jaar krijgen ongeveer 820.000 Nederlanders griep. Tijdens een gemiddelde griepepidemie in de winter gaan er in Nederland 250 tot 2.000 personen direct aan de griep of aan de gevolgen ervan dood.[1][3][4] Slachtoffers vallen vooral in de risicogroepen zoals ouderen (circa 90% van de sterfgevallen is 65 jaar of ouder) of personen met een chronische aandoening.[5] In de periode van 2008 tot en met 2018 is er een geleidelijke toename zichtbaar in het jaarlijkse aantal doden tijdens de griepperiode.[6][7] In het eerste kwartaal van 2018 was de griepsterfte zelfs uitzonderlijk hoog in Nederland.[8] Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu schatte de oversterfte op 9444 gevallen, de hoogste oversterfte ooit gemeten.[9]
In België overleden volgens het Belgisch statistiekbureau Statbel in 2016 117 personen direct door griep. In 2015 en 2014 waren het er telkens 51. In 2013 147. [10]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Geen idee, feit is wel dat als er nu geen draconische maatregelen genomen worden a la China/ Zuid Korea het een kwestie is van dagen, maximaal weken voor we ook hier Italiaanse-taferelen krijgen.quote:blablablabla![]()
Volgens mij wel ja. In Italië is ook 90% boven de 70 geloof ik en 100% (correct me if i'm wrong) boven de 50.quote:quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch ik ben het met je eens ouwe reus.![]()
![]()
Ok, verklaard !quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, alleen gister updaten ze eerst de kaart en later pas de normale website, dus daarom was het al zo vroeg bekend.![]()
Valt mee op 17.000.000quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:19 schreef Maver24 het volgende:
Hier schrik ik wel van. Echt veel erbijLove is in the air!![]()
Dank voor het antwoord. Dat is nogal wat....quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet te zeggen vanwege de griepprik. Maar volgens mij wereldwijd 0.07%![]()
Maar wat is dan erger? Hypochonders die onterecht bellen of mensen met zeer besmettelijke corona die niet bellen omdat ze denken "ik ben niet in contact geweest met coronaptienten. Mijn collega die heel de week zit te hoesten en te snotteren heeft gewoon een griepje"?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk proberen ze zo goed mogelijk wel de Corona-besmettingen eruit te filteren. Er bellen waarschijnlijk duizenden hypochonders per dag. Zie die allemaal maar eens eruit te filteren, zonder de gebieden eraan te koppelen.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Staan de buitenlanders die in NL in quarantine zijn er niet bij ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er staan maar 497 in deze file![]()
Zal nog wel een correctie CSV komen, krijgen meestal de _0 (en _1) erbij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er staan maar 497 in deze file![]()
En Sittard-Geleen 3de met 20 maar ja daar is het verzorgingshuis zwaar getroffen, dus veel echt risicopatienten.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
Tussenstand:
Tilburg - Breda 42-32
@:lenny_leonard![]()
En dan moet je er ook nog rekening mee houden dat we waarschijnlijk al op duizenden besmettingen zitten. Meeste mensen ervaren slechts milde klachten en worden niet eens getest. Of vermoeden niet eens dat ze het hebben, of hebben gehad. In Zuid Korea word er volgens mij enorm getest en daar ligt het aantal doden een stuk lager, simpelweg omdat ze veel milde gevallen ook meenemen. Valt allemaal wel mee dus imo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Tris het volgende:
En dan cijfers van Nederland.![]()
Heb ik dit goed??quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:26 schreef Maver24 het volgende:
Van de 121 zitten er ruim 70 bij van het onderzoek in het ziekenhuis, 1097 is 4,9% besmet en onder 200 patienten 10%. Dat is bij elkaar meer dan 70![]()
Wat betekent die 95?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
503 - 199 - 95 = 209
Spanje heeft Frankrijk en Duitsland ondertussen dik ingehaald.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
Forum Opties Forumhop: Hop naar: