haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Hey SkyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
schuld van devzero ga morgen ontslag indienen.![]()
Beetje kunnen slapen Plym.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Lekker man!!!quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:03 schreef PlymouthFury het volgende:
In antwoord op haags. Ik ben ff gaan liggen om 19.00 tot ongeveer 23.30 daarom nog wakker.Zonder wrijving geen glans![]()
He leuke man, lekker gewerkt?quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
O dat is netjes. Nog even en hij staat op 1quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bouwt je voorsprong vandaag verder uitquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is netjes. Nog even en hij staat op 1
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:goed gedaan
quote:![]()
Nee was kut
Zie je wel dat het helpt workaholicquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geslapen van half 10 tot half 5![]()
Wat precies?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zie je wel dat het helpt workaholicZonder wrijving geen glans![]()
Kort geslapen. Te kort weer.quote:
En jij ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet wel heel diep graven voor een andere dooddoener. Ik heb me die nooit eigen gemaakt.quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ook, dus ik ga zo wel weer even nog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kort geslapen. Te kort weer.
En jij ?![]()
Geennidee Haags. Heb het gisteren ook rustig aan gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bouwt je voorsprong vandaag verder uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog CL gekeken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook, dus ik ga zo wel weer even nog.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Samenvatting, ik sliep tijdens CL
Vanavond sowieso PSG - BVB kijken
Dat is wel lekker als je dan kan. Als ik er uit ben dan ben ik er ook uit. Ga eigenlijk nooit meer terug.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook, dus ik ga zo wel weer even nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet eens gekekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Samenvatting, ik sliep tijdens CL
Vanavond sowieso PSG - BVB kijken![]()
Nou dat weet ik nog zo net niet hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je dan kan. Als ik er uit ben dan ben ik er ook uit. Ga eigenlijk nooit meer terug.![]()
Heb ik dus net zo Haags.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Powernap word ik beroerd van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je dan kan. Als ik er uit ben dan ben ik er ook uit. Ga eigenlijk nooit meer terug.Zonder wrijving geen glans![]()
waarom ben je al 2 uren op?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je dan kan. Als ik er uit ben dan ben ik er ook uit. Ga eigenlijk nooit meer terug.![]()
Hoi Engine. Jij nog punten kunnen pakken vannacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan niet meer slapen en als ik al eens in slaap val sta ik heel naar opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de bank is sowieso kut.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik vroeger ook. Nu zweer ik erbijZonder wrijving geen glans![]()
Ok Ok!quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet meer slapen en als ik al eens in slaap val sta ik heel naar opZonder wrijving geen glans![]()
Heb ik altijd Mario. Ben een slechte slaapster helaas.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je niet werken Plym?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proost HaagsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gebouw aan het saneren. Klinkt wel tof.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee vanm ff 2 uurtjes, zijn een gebouw aan het saneren dus ff wachten daaropZonder wrijving geen glans![]()
Niet 's ochtends in de douche halve liters klappen en huilen omdat je weer moet gaan werkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo nog even een biertje en dan gaan met die banaan.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Zijn er echt mensen die onder de douche bier drinken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet 's ochtends in de douche halve liters klappen en huilen omdat je weer moet gaan werken
Wat een fijne baan 😁quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee vanm ff 2 uurtjes, zijn een gebouw aan het saneren dus ff wachten daaropWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazekerquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er echt mensen die onder de douche bier drinken?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Nee wel rokenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die onder de douche bier drinken?![]()
Hey Kop. Goedemorgen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet 's ochtends in de douche halve liters klappen en huilen omdat je weer moet gaan werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achtbaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Twee stuks ofzo volgens mijquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:10 schreef Dotteke het volgende:
Hoi Engine. Jij nog punten kunnen pakken vannacht.![]()
Goedemorgen Dot
Goed dat je weer een paar zinnetjes kentquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:16 schreef skysherrif het volgende:
WEET JE DAT IK AL TEN EINDE RAAD MET FOK USERS PRAAT EN DAT STOORT MIJ DUS NOGAAAAAAAAAAAALZonder wrijving geen glans![]()
Oeps. Dat is niet veel. Die Plym ook hè als die er is verdien je geen punt s na htsquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:16 schreef engine het volgende:
[..]
Twee stuks ofzo volgens mij![]()
Goedemorgen Dot
Maar echt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haags dat is toch goud jongen, WERELDSZonder wrijving geen glans![]()
Rustig blijven. Altijd rustig blijvenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:16 schreef skysherrif het volgende:
WEET JE DAT IK AL TEN EINDE RAAD MET FOK USERS PRAAT EN DAT STOORT MIJ DUS NOGAAAAAAAAAAAALWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liedjequote:Op woensdag 11 maart 2020 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig blijven. Altijd rustig blijvenZonder wrijving geen glans![]()
Niet drukker dan anders rond deze tijd hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prachtig nummerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nicequote:Op woensdag 11 maart 2020 05:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga jou een keertje helemaal de touwtyfus in slaan dat is onvoorstelbaarZonder wrijving geen glans![]()
Okquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet drukker dan anders rond deze tijd hoor![]()
Uh?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben haags de laatste tijd als een mens gaan zien.Zonder wrijving geen glans![]()
Vertel. Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben haags de laatste tijd als een mens gaan zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook mooi ja. Of the last resortquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
One of these nights mooier Vind ikZonder wrijving geen glans![]()
Niet zo mee bezig geweest laatste nachtenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. Dat is niet veel. Die Plym ook hè als die er is verdien je geen punt s na hts
Ik ook wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben haags de laatste tijd als een mens gaan zien.![]()
Moet je aan haags vragen zijn manier van posten is anders geworden.quote:
Misschien is dat wel een voorbode dat hij afscheid van osn aan het nemen is.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet je aan haags vragen zijn manier van posten is anders geworden.
Misschien is dat wel een voorbode dat hij afscheid van osn aan het nemen is.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ogen dicht doen en aan een verlaten maan landschap denken
Ik moet bekennen dat ik die optie ook overwoog ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je robot ging zeggen
Maar de laatste tijd ben ik jouw menselijke kant gaan zien.![]()
Ik vat dit op als een mooi complimentquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die optie ook overwoog ja.
Maar de laatste tijd ben ik jouw menselijke kant gaan zien.![]()
Ja het is ergens wel een complimentquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vat dit op als een mooi compliment![]()
![]()
![]()
Ja nee laat maar hehquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja het is ergens wel een compliment
Jammer. Ne ging zo goed. Maar als het gezellig is maakt het ook niet uit. Gisteren was het ook gezellig hier.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:21 schreef engine het volgende:
[..]
Niet zo mee bezig geweest laatste nachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedzo, asfalteren die longen! De a4 kan een nieuw laagje gebruiken.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ja nee zo bedoelde ik het niet, ergens meen ik het wel.quote:
Zo open als je de laatste dagen poste heb ik je nog nooit zien posten, maar kan natuurlijk ook omdat ik wss 99% van je 500k posts nooit gelezen heb!!![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, asfalteren die longen! De a4 kan een nieuw laagje gebruiken.![]()
![]()
Nee maar dat wil je ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja nee zo bedoelde ik het niet, ergens meen ik het wel.
Zo open als je de laatste dagen poste heb ik je nog nooit zien posten, maar kan natuurlijk ook omdat ik wss 99% van je 500k posts nooit gelezen heb!!
Geen woord aan gelogenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar dat wil je ook niet![]()
Ja. Dat is waar. Ook wat minder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet je aan haags vragen zijn manier van posten is anders geworden.
Misschien is dat wel een voorbode dat hij afscheid van osn aan het nemen is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thnx voor de tip. Ga het proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ogen dicht doen en aan een verlaten maan landschap denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet mquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
No no no no no no no
10 extra punten voor jou als je hem weet![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok 10 punten voor jou dan![]()
JAAAAAAAAAAAAquote:
Ok, zal dan welquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 van de lekkerste nummertjes in de club![]()
Altijd wel ergens 12 uur geweestquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja ken ik wel ja....vond hem altijd wel grappige lines hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb je trouwens die rapbattles van kaascouse gezien
Je favoriete nietsnutquote:
zijn tracks vind ik niet zoveel aan, maar hij is wel goed in harde punchlinesquote:![]()
Hmmmquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Zo de laptop maar even aan geslingerd, ellende als je op mobiel zit altijd die plaatjes en you tubjes, blijf aan het scrollenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
slingerenhelikopteren
Geen wonder dat je er dan altijd zo vroeg uit bent, je wordt er uit geslingerdquote:
Gelachen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat je er dan altijd zo vroeg uit bent, je wordt er uit geslingerdZonder wrijving geen glans![]()
Ik heb dat nooit gemeten. Maar ik geloof je zo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je vrouw toch wel oordopjes in hé? Is boven de 80 decib met jou denk.
Daarom slingert ze hem er zeker uit
Met haags in bed is een hoop lawaai en weinig pret?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gemeten. Maar ik geloof je zo.![]()
Ehm.... ik vind van niet hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met haags in bed is een hoop lawaai en weinig pret?Zonder wrijving geen glans![]()
Well eens geprobeerd?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Met haags in bed is een hoop lawaai en weinig pret?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daten?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo'n WOEST aantrekkelijke vent als ik, dat wilt toch iedereen
Deze 8 pitter gaat slapen, reservelampje gaat branden. Tot latersss![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2020 05:49:52 ]![]()
O jee, op dat antwoord zat Haags vast niet te wachten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel hahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, op dat antwoord zat Haags vast niet te wachten.Zonder wrijving geen glans![]()
Slaap lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:49 schreef PlymouthFury het volgende:
Deze 8 pitters gaat slapen, reservelampje gaat branden. Tot latersss
Slaap lekker Plym, tot over een uurtjequote:Op woensdag 11 maart 2020 05:49 schreef PlymouthFury het volgende:
Deze 8 pitters gaat slapen, reservelampje gaat branden. Tot latersss![]()
Het is bijna te verwachten dat antwoord. Mooi is dat als je wat langer hier zitquote:
Je weet vaak al wel wat er komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bijna te verwachten dat antwoord. Mooi is dat als je wat langer hier zit
Je weet vaak al wel wat er komt.
Wel even aangeven als je gaat douchen zo hequote:Op woensdag 11 maart 2020 05:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is bijna te verwachten dat antwoord. Mooi is dat als je wat langer hier zit
Je weet vaak al wel wat er komt.![]()
Ik moet niet plassen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel even aangeven als je gaat douchen zo he
euhhh heb ik vannacht om 3.30 al gedaan lieverdquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel even aangeven als je gaat douchen zo heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tering hey.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhh heb ik vannacht om 3.30 al gedaan lieverdZonder wrijving geen glans![]()
Wie heeft gewonnen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhh heb ik vannacht om 3.30 al gedaan lieverd![]()
![]()
Tering hey.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhh heb ik vannacht om 3.30 al gedaan lieverdUhm...quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe komt onze sneeuwpop dan geel
Ja, was om drie uur al op. De was opgevouwen, wc boven schoongemaakt en gelijk gedouchtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En je dacht niet even aan mijquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was om drie uur al op. De was opgevouwen, wc boven schoongemaakt en gelijk gedoucht![]()
Morguh Ferrousquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, kan je de rest van de dag lekker chillenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was om drie uur al op. De was opgevouwen, wc boven schoongemaakt en gelijk gedoucht
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bedankt
(maar niemand hier werkt)Zonder wrijving geen glans![]()
O oke,quote:
Ga je vandaag je stoel in elkaar zetten Mario?
Hoi DudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik wel. Zoveel vrouwen waar jij je mee bezig houdt. Ze voelt zich achtergesteldquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hij heeft geleerd van jouquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zoveel vrouwen waar jij je mee bezig houdt. Ze voelt zich achtergesteldZonder wrijving geen glans![]()
Hoi dotquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke,
Ga je vandaag je stoel in elkaar zetten Mario?
Hoi DudDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja zeker wel. Maar het schoot niet opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou nee, moet nog wel wat dingetjes doen. Maar niet veel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, kan je de rest van de dag lekker chillen
Volgende week drukker dan deze week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker soppen terwijl je aan sky denkt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Maar het schoot niet opGeilquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ah okayquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee, moet nog wel wat dingetjes doen. Maar niet veel.
Volgende week drukker dan deze week.Zonder wrijving geen glans![]()
Oh apartquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Maar het schoot niet op
De scharrels van @dud0r denken juist aan mij als ze willen dat het opschiet.![]()
Nee, het voelde als plompzakken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker soppen terwijl je aan sky denkt?
[..]
GeilZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh apart
De scharrels van @:dud0r denken juist aan mij als ze willen dat het opschiet.
Ja zo staat hij met je onder de douche en zo zit hij met een ander in een restaurant, je bent hem zo kwijt. Voor het zeep uit je ogen is is hij weer pleitequote:Op woensdag 11 maart 2020 05:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zoveel vrouwen waar jij je mee bezig houdt. Ze voelt zich achtergesteldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DAT VOELT ZO FIJN BEKENDquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN![]()
Ja hoor, van mij mag je die punt pakken, maar dat moet je wel hier blijven en mee posten. NIet komen en weg en mopperen dat je geen punt paktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GA huilenquote:Dit zijn leugensquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh apart
De scharrels van @:dud0r denken juist aan mij als ze willen dat het opschiet.Ohquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het voelde als plompzakken.Hij is gewoon erg gewild ondanks z'n micropenisquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo staat hij met je onder de douche en zo zit hij met een ander in een restaurant, je bent hem zo kwijt. Voor het zeep uit je ogen is is hij weer pleiteDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja 450. Echt fantastischquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:03 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het echt een leuk liedje
Heb jij eigenlijk kinderen haags ik weet het even niet zeker.Zonder wrijving geen glans![]()
Mijn chick gaat vandaag een uitstrijkje maken.
Wat zou ik toch graag dokter willen zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
De lekkerste parfum zit in het kleinste flesjequote:Op woensdag 11 maart 2020 06:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
GA huilen
[..]
Dit zijn leugens
[..]
Oh
[..]
Hij is gewoon erg gewild ondanks z'n micropenis
Hopelijk een goede testuitslagquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zou ik toch graag dokter willen zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lekkerste parfum zit in het kleinste flesje![]()
![]()
A vind dat nooit fijn zo uitstrijkje laten maken bah bahquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zou ik toch graag dokter willen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ze al zo oud dat ze dat moet doen?quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zou ik toch graag dokter willen zijn.Is dat zo?quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De lekkerste parfum zit in het kleinste flesjeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik doe dat al vanaf mijn 23ste ,quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is ze al zo oud dat ze dat moet doen?
[..]
Is dat zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk hetquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Laat mij ff een domme vraag stellen maar wat heeft dat voor functie?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Snap ik welquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vind dat nooit fijn zo uitstrijkje laten maken bah bahZonder wrijving geen glans![]()
yeaaaaaaaahhhhhquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is ze al zo oud dat ze dat moet doen?
[..]
Is dat zo?_!
Vgm een test of je baarmoederhalskanker hebtquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:07 schreef engine het volgende:
[..]
Laat mij ff een domme vraag stellen maar wat heeft dat voor functie?![]()
Si.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vgm een test of je baarmoederhalskanker hebtZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vgm een test of je baarmoederhalskanker hebt
Op tijd ontdekken van baarmoederhalskankerquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:07 schreef engine het volgende:
[..]
Laat mij ff een domme vraag stellen maar wat heeft dat voor functie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ik hoop met je meequote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Misschien ook maar eens laten doen dan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Okay duidelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1e keer. Moet volgens mij om de 5 jaar vanaf dan.Strijk maar raakquote:
MAG IK HEM NUquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij krijgen ooit een test via onze reet.![]()
![]()
Vraag ik wel gelijk of ze het kunnen masseren. Heb ik er tenminste nog plezier vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij krijgen ooit een test via onze reet.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Niet gekliktquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag ik wel gelijk of ze het kunnen masseren. Heb ik er tenminste nog plezier vanZonder wrijving geen glans![]()
Prachtigquote:
Heb jij die danquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:17 schreef mario390 het volgende:
vuntje,vuntje iritant komm in mijn kutje
Daar heeft Sara corona ook gezetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet in mario's kutje willen komen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
De slet. Lees je dat @FreshFruitquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
das geen hoer,spinn je ?quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:20 schreef skysherrif het volgende:
Reisje naar de hoer van bleiburg was bij ons standaard als je je VWO had gehaald.![]()
![]()
Boeiend. Merkt ze niks vanquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:21 schreef skysherrif het volgende:
Wel beetje naar als Sara ondertussen is overleden aan Corona en wij hier zo over haar pratenVertelquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat soort nummers luister ik nooit.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:21 schreef mario390 het volgende:
dat is en lied man man man en nederlandseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Je blokt je zelf Marioquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |