Nou nee, moet nog wel wat dingetjes doen. Maar niet veel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, kan je de rest van de dag lekker chillen
Lekker soppen terwijl je aan sky denkt?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Maar het schoot niet op
Geilquote:
Ah okayquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee, moet nog wel wat dingetjes doen. Maar niet veel.
Volgende week drukker dan deze week.
Oh apartquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Maar het schoot niet op
Nee, het voelde als plompzakken.quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker soppen terwijl je aan sky denkt?
[..]
Geil
quote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh apart
De scharrels van @:dud0r denken juist aan mij als ze willen dat het opschiet.
Ja zo staat hij met je onder de douche en zo zit hij met een ander in een restaurant, je bent hem zo kwijt. Voor het zeep uit je ogen is is hij weer pleitequote:Op woensdag 11 maart 2020 05:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zoveel vrouwen waar jij je mee bezig houdt. Ze voelt zich achtergesteld
DAT VOELT ZO FIJN BEKENDquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZULLEN WIJ EEN SNEEUWPOP MAKEN
Ja hoor, van mij mag je die punt pakken, maar dat moet je wel hier blijven en mee posten. NIet komen en weg en mopperen dat je geen punt paktquote:
GA huilenquote:
Dit zijn leugensquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh apart
De scharrels van @:dud0r denken juist aan mij als ze willen dat het opschiet.
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het voelde als plompzakken.
Hij is gewoon erg gewild ondanks z'n micropenisquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo staat hij met je onder de douche en zo zit hij met een ander in een restaurant, je bent hem zo kwijt. Voor het zeep uit je ogen is is hij weer pleite
Ja 450. Echt fantastischquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:03 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind het echt een leuk liedje
Heb jij eigenlijk kinderen haags ik weet het even niet zeker.
De lekkerste parfum zit in het kleinste flesjequote:Op woensdag 11 maart 2020 06:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
GA huilen
[..]
Dit zijn leugens
[..]
Oh
[..]
Hij is gewoon erg gewild ondanks z'n micropenis
Hopelijk een goede testuitslagquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn chick gaat vandaag een uitstrijkje maken.
Wat zou ik toch graag dokter willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |