Ik moet wel heel diep graven voor een andere dooddoener. Ik heb me die nooit eigen gemaakt.quote:
Ook, dus ik ga zo wel weer even nog.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kort geslapen. Te kort weer.
En jij ?
Geennidee Haags. Heb het gisteren ook rustig aan gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bouwt je voorsprong vandaag verder uit
Nog CL gekeken?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook, dus ik ga zo wel weer even nog.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Samenvatting, ik sliep tijdens CL
Vanavond sowieso PSG - BVB kijken
Dat is wel lekker als je dan kan. Als ik er uit ben dan ben ik er ook uit. Ga eigenlijk nooit meer terug.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook, dus ik ga zo wel weer even nog.
Niet eens gekekenquote:Op woensdag 11 maart 2020 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Samenvatting, ik sliep tijdens CL
Vanavond sowieso PSG - BVB kijken
Nou dat weet ik nog zo net niet hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je dan kan. Als ik er uit ben dan ben ik er ook uit. Ga eigenlijk nooit meer terug.
Heb ik dus net zo Haags.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Powernap word ik beroerd van.
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je dan kan. Als ik er uit ben dan ben ik er ook uit. Ga eigenlijk nooit meer terug.
waarom ben je al 2 uren op?quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet meer slapen en als ik al eens in slaap val sta ik heel naar opquote:
Op de bank is sowieso kut.quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik vroeger ook. Nu zweer ik erbij
Ok Ok!quote:Op woensdag 11 maart 2020 05:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet meer slapen en als ik al eens in slaap val sta ik heel naar op
Heb ik altijd Mario. Ben een slechte slaapster helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |