haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Quote van Possetjequote:Op woensdag 11 maart 2020 03:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Ach hier laat je wat, en daar pak je wat.![]()
Hoe kon jij post #302 hebben Mister zero?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Undercover mod?quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe kon jij post #302 hebben Mister zero?![]()
Undercover adminquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe kon jij post #302 hebben Mister zero?![]()
![]()
Even de spelfouten in mijn notes checken.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Sorry daarvoorquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even de spelfouten in mijn notes checken.![]()
![]()
Gebeurd wel vaker de laatste tijdquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe kon jij post #302 hebben Mister zero?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
dit is de trailer maar vorzichtquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even de spelfouten in mijn notes checken.
![]()
Ze vallen niet op.quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Achterbaks door het slotje postenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
Topickaap dus?
Godverdomme ik trek die amerikaan door de internetkabelIk zal je door de internetkabel trekken
![]()
JAAAAAAAAAAAA.quote:
Dat gebeurT inderdaad wel vaker.
Had ik al gezegd dat het JOU zo sexy maakt?
Nu ga ik Mutti bellen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Had ik al gezegd dat het JOU zo sexy maakt?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik moet wat om hem tierend in mijn PM te lokken.quote:
moest om 1 uur al slapen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog nooit in d'orsay geweest (grappig nu we het net over dorsia hadden of niet grappig natuurlijk)
Wie gaat met me mee.![]()
Fake, hij heeft twee orenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
I wanna be your fantasy, maybe you could be mine.
Die is wel grappigquote:![]()
Ik ken de serie niet, maar het lijkt alsof ze zijn depressiviteit hier oplossen, dus voorkomen dat hij z'n oor afsnijdt.quote:![]()
Women, not girls, rule my world.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja maar ga afmeldenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb geen kinderen.quote:
Ahaquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ken de serie niet, maar het lijkt alsof ze zijn depressiviteit hier oplossen, dus voorkomen dat hij z'n oor afsnijdt.Uw ADH vitamine Worst
vrolijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
was depressiviteit maar zo makkelijk op te lossenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ken de serie niet, maar het lijkt alsof ze zijn depressiviteit hier oplossen, dus voorkomen dat hij z'n oor afsnijdt.Komt dat uit DrNo?
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
... and a big brown Mecedes sedan ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
PoezeligDing krijg je je bek niet uit?quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, jippie68 is al ons oud besje (volgens solotski), dus hoe moeten we jou noemen
Ik zal het eens proberenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
PoezeligDing krijg je je bek niet uit?![]()
Without love, it ain't much!quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
She really wants, to be in love with a man![]()
de schlachtfilm en lied van Heintje "Du sollst nicht weinen"quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
PoezeligDing krijg je je bek niet uit?![]()
Nu weet ik niet zeker of dit een serieuze vraag is of nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
was depressiviteit maar zo makkelijk op te lossenKomt dat uit DrNo?
![]()
![]()
Zij is niet de oudste hier gok ik zoquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Hmm, jippie68 is al ons oud besje (volgens solotski), dus hoe moeten we jou noemen![]()
She saw him standing in the section markedquote:
If you have to ask you can't afford it lingerie
She threw him bread and said make me scream
In the dark what could he say![]()
Ik ken de serie niet, maar klopt. Dr Who is de serie en Dr No is de schurk in een james bond filmquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Of dat je dr no en dr who echt door elkaar haalt![]()
schuld van devzero ga morgen ontslag indienen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat wordt punten halen hier danThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ik haalde ze doorelkaarquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:33 schreef skysherrif het volgende:
Of dat je dr no en dr who echt door elkaar haalt![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja dat klopt en nee ik ben bang dat het niet zo makkelijk is op te lossen maatquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken de serie niet, maar klopt. Dr Who is de serie en Dr No is de schurk in een james bond film
Maar alle kleine lichtpuntjes helpen![]()
Ik gok niet meer. Als ik Dr Who en Dr No door elkaar ga halenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:32 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zij is niet de oudste hier gok ik zo![]()
![]()
Fiat punkto.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat wordt eeuwig boete doen op het altaar van Westmallequote:Op woensdag 11 maart 2020 03:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat klopt en nee ik ben bang dat het niet zo makkelijk is op te lossen maat
Maar alle kleine lichtpuntjes helpen![]()
![]()
Heftigquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
schuld van devzero ga morgen ontslag indienen.Uw ADH vitamine Worst
Ik blijf lekker wakker.
Mooi man.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Veel te vroeg om te pieken btw.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:36 schreef mario390 het volgende:
hij penetriert en vrouw met de kochlepel![]()
![]()
Geil. Maar beetje smalletjes.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:36 schreef mario390 het volgende:
hij penetriert en vrouw met de kochlepelOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Koffie maar.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
IkEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bak of 2.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
TestEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Tyfus abonnement.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is een abonnement toch wel makkelijk. Gefeliciteerd![]()
Best wel frustrerend als je invoeren drukt, je browser blijft hangen en je ineens "5 nieuwe posts" of zo ziet![]()
![]()
Mijn Chrome zal wel een hekel aan me hebben.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Vanavond verdien jij de mario awardquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn Chrome zal wel een hekel aan me hebben.![]()
![]()
Ik zag er 11.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:54 schreef devzero het volgende:
Best wel frustrerend als je invoeren drukt, je browser blijft hangen en je ineens "5 nieuwe posts" of zo ziet![]()
Ben heel cool was gaan opvouwen.
Ohja, dat moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag er 11.![]()
Bel heel cool was gaan opvouwen.![]()
![]()
Dat dus, maar zit met een halve gig hier. Niet dat het wat uitmaakt, maar heb hem 9 van de 10 als ik meedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:54 schreef devzero het volgende:
hema postse tegelijkertijd met plymouthquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:55 schreef mario390 het volgende:
man man 3 sekonden verschiil, hemawurst plaatst om 37:44 en ik 37:47![]()
![]()
Ik denk dat het gewoon toeval is. Je kunt misschien iets vaker dan 1x per 10 seconden posten en dat zal iets helpen, maar verder is het gewoon randomquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:55 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat dus, maar zit met een halve gig hier. Niet dat het wat uitmaakt, maar heb hem 9 van de 10 als ik meedoe.![]()
quote:quote:Toedels weerquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ALS JE WEERAL NIET GAAN REAGEREN HEBBEN WIJ PROBLEMEN MEVROUW.
![]()
ja en wie had ze nu gekregtquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
hema postse tegelijkertijd met plymouth![]()
Ja is zo, maar nogmaals chrome snel bij mij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon toeval is. Je kunt misschien iets vaker dan 1x per 10 seconden posten en dat zal iets helpen, maar verder is het gewoon random![]()
Maar dan is het toch gewoon te druk?
Dat corona subforum loopt ook te choken als de nieuwe cijfers bekend zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het is allemaal de schuld van dat corona virusquote:Op woensdag 11 maart 2020 03:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dan is het toch gewoon te druk?
Dat corona subforum loopt ook te choken als de nieuwe cijfers bekend zijn.![]()
![]()
Nah, van FOK!.quote:Op woensdag 11 maart 2020 03:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van dat corona virusOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja tochquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:00 schreef devzero het volgende:
anyway, nu kan mikey eindelijk wat puntjes gaan halen![]()
Je hebt er patent op?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]zeg jij dat ook al? Het is allemaal de schuld van fok?
Kutzooi op milliseconden na had ik hem kunnen krijgen
Uw ADH vitamine Worst
ja en ik was 3 sekonden te vroegquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:02 schreef hemarookworst het volgende:
Kutzooi op milliseconden na had ik hem kunnen krijgen![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
hemawurstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik betaal bijna nooit meer contant. Android pay ftwquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Nu al niet meer met contant betalen maar met pin is het advies ivm met corona.![]()
![]()
Had ik het maar.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Je moet je witwasgeld ook kunnen besteden![]()
Niet je bitcoins onder je matras bewarenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:04 schreef hemarookworst het volgende:
Je moet je witwasgeld ook kunnen besteden![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja wij ookquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betaal bijna nooit meer contant. Android pay ftw![]()
Jullie gingen toch slapen, kinders?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik nog niet, lukt nietquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie gingen toch slapen, kinders?![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik nou een vpn aanzwengelen om die video te bekijken?
Deze is wel toegestaan?
Lekker nummer hè?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
twitter:TimAlberta twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:42:10There were 1.2 million raw votes cast in Michigan's 2016 Democratic primary.
We just 1.2 million tonight -- with 2/3 of the votes counted reageer retweet![]()
Beetje swingendquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze is wel toegestaan?
Lekker nummer hè?![]()
![]()
Ja, hou daar ook wel van.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Deze is wel toegestaan?
Lekker nummer hè?![]()
Ik heb daar helemaal niet meer op gelet vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:09 schreef skysherrif het volgende:
twitter:TimAlberta twitterde op woensdag 11-03-2020 om 03:42:10There were 1.2 million raw votes cast in Michigan's 2016 Democratic primary.
We just 1.2 million tonight -- with 2/3 of the votes counted reageer retweet![]()
![]()
Ze moeten jou mee laten bouwen aan dat domino-spel gedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:08 schreef mario390 het volgende:
ik moet er echt geduld bewijzen bij deze kutzooi spel
Die hele tent wordt verbouwd.
Die film moet ik ook weer eens gaan kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet meer aan beginnen idd
[ afbeelding ]
kopje koffie dan maar![]()
![]()
waar?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze moeten jou mee laten bouwen aan dat domino-spel gedoe.
Die hele tent wordt verbouwd.
boah de film is zo eklig![]()
Hebben jullie dat nooit na het plaatsen van een you-tubelink dat je moet verversen, anders blijft de post die je wilt invoeren op 'wordt verwerkt 'hangen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
domino d-dayquote:
De film is net zo akelig als dit spel. Jij hebt een fetisj voor akelige dingen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Weet niet, plaats zelden wat. Heel gedoe met een Huawei tablet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben jullie dat nooit na het plaatsen van een you-tubelink dat je moet verversen, anders blijft de post die je wilt invoeren op 'wordt verwerkt 'hangen?![]()
Het begon me gewoon tegen te staan. De eerste sigaret op je dag was altijd lekker, maar op een gegeven moment begon het tegen te staan. Daarom tijdens een flinke stressperiode maar wat extra gestrest en cold turkey gestopt. Wel iedere dag enorme stapels appels gegeten om de drang naar een sigaret te onderdrukkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mij lukt het maar niet, stoppen![]()
![]()
geen idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben jullie dat nooit na het plaatsen van een you-tubelink dat je moet verversen, anders blijft de post die je wilt invoeren op 'wordt verwerkt 'hangen?![]()
Ja. Hoewel een beetje geduld soms ook werktquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:12 schreef PoezeligDing het volgende:
nee maar deze verhaal willt ik wetenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
domino d-day
De film is net zo akelig als dit spel. Jij hebt een fetisj voor akelige dingen.![]()
Appels eten en stoppen TIJDENS een stress periode snap ik niet helemaal maar goed dat het werkte.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begon me gewoon tegen te staan. De eerste sigaret op je dag was altijd lekker, maar op een gegeven moment begon het tegen te staan. Daarom tijdens een flinke stressperiode maar wat extra gestrest en cold turkey gestopt. Wel iedere dag enorme stapels appels gegeten om de drang naar een sigaret te onderdrukken![]()
Knap van je, je moet het ook zelf willen. Nicotine verslaving is normaliter met 4 dagen over.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begon me gewoon tegen te staan. De eerste sigaret op je dag was altijd lekker, maar op een gegeven moment begon het tegen te staan. Daarom tijdens een flinke stressperiode maar wat extra gestrest en cold turkey gestopt. Wel iedere dag enorme stapels appels gegeten om de drang naar een sigaret te onderdrukken![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Appels om de drang om een peuk te draaien te onderdrukkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Appels eten en stoppen TIJDENS een stress periode snap ik niet helemaal maar goed dat het werkte.
En waarom ik ging stoppen tijdens de deadline van een van mijn eerste publicatie tijdens promoveren is me nu ook een raadsel.![]()
Welk onderwerp promoveerde je op?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Appels om de drang om een peuk te draaien te onderdrukken
En waarom ik ging stoppen tijdens de deadline van een van mijn eerste publicatie tijdens promoveren is me nu ook een raadsel.![]()
Het is ook niet de nicotine die zo verslavend is als men denkt.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Knap van je, je moet het ook zelf willen. Nicotine verslaving is normaliter met 4 dagen over.
De handeling met alles erbij wat tussen de oren is gecreëerd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee, het ergste was na een week of 2 over, maar de aandrang om te roken heb ik toch zeker diverse jaren gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Nicotine verslaving is normaliter met 4 dagen over![]()
Goed van jequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Appels om de drang om een peuk te draaien te onderdrukken
Informatica (compiler techniek en parallel programmering)quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welk onderwerp promoveerde je op?![]()
Nerdquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Informatica (compiler techniek en parallel programmering)![]()
Ik was er toen 2j vanaf. En in het vliegtuig weer begonnen toen op weg naar Spanje met hevige turbulentie. Toen mocht je nog paffen in het toestel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, het ergste was na een week of 2 over, maar de aandrang om te roken heb ik toch zeker diverse jaren gehad.![]()
compilertechnieken wordt wel een beetje als het nerderige onder de informatica beschouwdquote:Ben ik niet mee eens hoor
![]()
![]()
Wat mij herinnert aan dat ik nog withdrawals ging opzoeken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik spoot ook een stuk verderquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zaad smaakte ook een stuk lekkerder ja![]()
![]()
Ik vermoed dat je er iig tering veel mee verdient.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
compilertechnieken wordt wel een beetje als het nerderige onder de informatica beschouwdBen ik niet mee eens hoor
![]()
rook jij?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat mij herinnert aan dat ik nog withdrawals ging opzoeken.![]()
Niet als je bij een universiteit gaat werkenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je er iig tering veel mee verdient.![]()
![]()
Pijp dacht ikquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oh, nouja prima toch lijkt mij best een leuke baan namelijk!quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet als je bij een universiteit gaat werken
Eerste wat ik ooit wilde worden was docent geschiedenis dusja![]()
Geschiedenis, op school saai. Maar naarmate je ouder word best boeiend om te lezen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, nouja prima toch lijkt mij best een leuke baan namelijk!
Ik stel me poez wel zo voor jaquote:Geschiedenis heeft me nooit zo getrokken. Wat studeer jij ook al weer? (toch geen geschiedenis?:@)quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, nouja prima toch lijkt mij best een leuke baan namelijk!
Nee, ik heb een virtuele hond.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet je bitcoins onder je matras bewaren
Uw ADH vitamine Worst
dat is ook niet aardig voor @enginequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik heb een virtuele hond.![]()
Was altijd mijn favoriete vak, hele geschiedenisboek had ik vaak al na een paar dagen uit waardoor het vak automatisch ook wel weer een beetje saai werd.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geschiedenis, op school saai. Maar naarmate je ouder word best boeiend om te lezen.
@devzero
Nee een half jaartje gedaan maar bepaalde dingen trokken me totaal niet in de studie
Nu bestuurskunde![]()
![]()
Geschiedenis. Dat is jarenlang verdraaid.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:23 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geschiedenis, op school saai. Maar naarmate je ouder word best boeiend om te lezen.
Ben blij dat ik me niet heb laten indoctrineren met die Nederlandse onzin.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij vindt 'ie het wel wat hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is ook niet aardig voor @:engine
My favourite pet.
Volgens mij heb je dat wel eens verteld.quote:We hadden een geschiedenisleraar op VWO die alles dicteerde en waar je alle feiten uit je hoofd moest leren. Als ik ergens niet tegen kan, is het dat wel.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was altijd mijn favoriete vak, hele geschiedenisboek had ik vaak al na een paar dagen uit waardoor het vak automatisch ook wel weer een beetje saai werd.![]()
Oh dat is wel echt zonde ja, dat maakt het niet echt leuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat wel eens verteld.
[..]
We hadden een geschiedenisleraar op VWO die alles dicteerde en waar je alle feiten uit je hoofd moest leren. Als ik ergens niet tegen kan, is het dat wel.
Onze geschiedenisleraar kon wel goed vertellen, maar was volgens mij wel behoorlijk racistisch![]()
![]()
Weet niet meer precies hoe hij het beargumenteerde maar hij leek volgens mij meer sympathie te hebben voor de confederates toen het over de amerikaanse burgeroorlog ging
En hij had ook altijd de pik op de enige donkere knul in onze klas, die dan ook wel geen reet deed, maar 90% van de klas deed niets.![]()
Ik vind dat van Nederland ook niet zo boeiend. Maar zoals over de inca, s en Egypte hiërogliefen pyramydes etcetera. Altijd leuk gevonden dat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geschiedenis. Dat is jarenlang verdraaid.
Ben blij dat ik me niet heb laten indoctrineren met die Nederlandse onzin.![]()
Donkere knullen.![]()
Die hebben andere capa ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:![]()
Domme blondjes hebben ook wel wat.
Het is niet zo dat alleen de confederates voor slavernij waren en de union tegen. Beide kanten hadden foute trekjes. Maar een goede geschiedenisleraar zou toch een beetje neutraal moeten blijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:29 schreef skysherrif het volgende:
Weet niet meer precies hoe hij het beargumenteerde maar hij leek volgens mij meer sympathie te hebben voor de confederates toen het over de amerikaanse burgeroorlog gingHK?quote:En hij had ook altijd de pik op de enige donkere knul in onze klas, die dan ook wel geen reet deed, maar 90% van de klas deed niets.![]()
Dank jequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Domme blondjes hebben ook wel wat.![]()
![]()
Ik had jou juist bij de donkere knullen ingedeeld.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
dankequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet zo dat alleen de confederates voor slavernij waren en de union tegen. Beide kanten hadden foute trekjes. Maar een goede geschiedenisleraar zou toch een beetje neutraal moeten blijven.
[..]
HK?![]()
![]()
Donkerblondquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had jou juist bij de donkere knullen ingedeeld.![]()
![]()
Grote inhammen zeker?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oh zo. Dat valt wel meequote:Op woensdag 11 maart 2020 04:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Donkere knullen.![]()
Die hebben andere capa ...Zie DM om zelf te beoordelen laat ook maar
![]()
Ik heb wel ham in de koelkastquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Inhammen beginnen na je 45e zo een beetje. Ben jij al zo oud dev?![]()
Erm. Inhammen kunnen al in je '20's beginnen.
Je bent in de war met de gemiddelde leeftijd voor de eerste leesbril.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nu ook wel trek in een stukje kaasquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Heb net een brok komijn op, valt zwaar voor het slapen![]()
Maar ik kan toch niet lezen, dus daar hoef ik me geen zorgen om te makenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Je bent in de war met de gemiddelde leeftijd voor de eerste leesbril.![]()
Die inhammen zitten je dwars hè?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet lezen, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken
Leesbril had ik al bij mijn 42e.nu een multivocale bril. Dat was me een partij ellende in het begin, maar nu niet meer zonder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Je bent in de war met de gemiddelde leeftijd voor de eerste leesbril.![]()
Ik denk dat ze me wel goed zullen staan. Hoewel mijn vader ze ook niet heeft, dus ik weet niet of ik me er zorgen over hoef te makenquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die inhammen zitten je dwars hè?![]()
Bij mijn wel dun het haar nu, maar nog nie grijsquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me wel goed zullen staan. Hoewel mijn vader ze ook niet heeft, dus ik weet niet of ik me er zorgen over hoef te maken![]()
![]()
Nu alleen nog die baardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb (nog?) best wel een flinke bosquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij mijn wel dun het haar nu, maar nog nie grijs![]()
![]()
Ik ga me nog bijna oud voelen zeg met dat gepraat over de inhammen van plymouth, de grijze haren van mario en het kunstgebit van poez![]()
HK?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is niet zo dat alleen de confederates voor slavernij waren en de union tegen. Beide kanten hadden foute trekjes. Maar een goede geschiedenisleraar zou toch een beetje neutraal moeten blijven.
[..]
HK?![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
Ik ga me nog bijna oud voelen zeg met dat gepraat over de inhammen van plymouth, de grijze haren van mario en het kunstgebit van poez![]()
![]()
Ja ehh, ouderdom komt met gebreken hé. Word ook trager met alles hoor. Je word ouder pappa!quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb (nog?) best wel een flinke bos![]()
Ik weet het, naja so be it. Sommige wijn wordt ook beter met de jaren.quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja ehh, ouderdom komt met gebreken hé. Word ook trager met alles hoor. Je word ouder pappa!![]()
Morguh mannenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie ik?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:57 schreef mario390 het volgende:
[..]je staat zeer vroeg op vor spelen
![]()
Winnaresquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:57 schreef mario390 het volgende:
[..]je staat zeer vroeg op vor spelen
Zonder wrijving geen glans![]()
Hallo mannen, alles geil?
/ignore wijvenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lolquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele nacht geen punt 'te verdienen en zul je zien dat dit er zo 100 paktZonder wrijving geen glans![]()
Is ben altijd vroeg op Mario. Jammer genoeg wel. Had liever tot 8 uur geslapen en in bed gelegen. Ben al 2 uurtjes op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom blijven jullie ook in godsnaam hele nachten hangen, heeft totaal geen nut meer
Zonder wrijving geen glans![]()
Wel erg gezelligquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom blijven jullie ook in godsnaam hele nachten hangen, heeft totaal geen nut meer![]()
Snap het dotquote:Op woensdag 11 maart 2020 04:59 schreef Dotteke het volgende:
Is ben altijd vroeg op Mario. Jammer genoeg wel. Had liever tot 8 uur geslapen en in bed gelegen. Ben al 2 uurtjes op.![]()
Was het druk vannacht Dev?quote:Op woensdag 11 maart 2020 04:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele nacht geen punt te verdienen en zul je zien dat dot er zo 100 paktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligheid, die er overdag niet is.
Jij bent er ook vroeg bij. Of heb je de hele nacht gespeeld.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: